Festareilla ruuan myyntiä. Helpoksi kassatyöksi sitä on kuvattu mutta en oo ennen ollut kassalla töissä iik. Mua jännittää aina uudet työt.Hui kuulostaa jännältä! Minkälaista hommaa luvassa?
Kassahomma on oikeasti helppoa!Festareilla ruuan myyntiä. Helpoksi kassatyöksi sitä on kuvattu mutta en oo ennen ollut kassalla töissä iik. Mua jännittää aina uudet työt.
Kiva kuulla!Kassahomma on oikeasti helppoa!
En tiedä onko tunnistusvaara jos kertoisinMikä festivaali?
En usko? Mansikkakarnevaalit?En tiedä onko tunnistusvaara jos kertoisin
Noh, ne on suomipopitEn usko? Mansikkakarnevaalit?
Hyi Sanoman paskafestarit.Noh, ne on suomipopit
Festareilla ruuan myyntiä. Helpoksi kassatyöksi sitä on kuvattu mutta en oo ennen ollut kassalla töissä iik. Mua jännittää aina uudet työt.
Näinpä!Kassahomma on oikeasti helppoa!
Eihän tässä paskakaupunnissa muuta ole…Hyi Sanoman paskafestarit.
Kiitos!Näinpä!
Sen oppii oikeasti nopeasti:)
Tärkeun neuvo jonka voin antaa on työskennellä rauhassa. Mieti mitä teet, kiire ei ole.
Asiakkaalle voi sanoa että "pikku hetki:)", ne oottaa kyllä. Ja jos ei oota ni ei se sen nopeammin käy jos hutiloit kiireessä.
Eli rauhassa vaan. Ajatuksen kanssa tulee hyvä:)
Ai olet Oulussa..Eihän tässä paskakaupunnissa muuta ole…
Kiitos!
Juuri siellä…Ai olet Oulussa..
Ei sitten ongelmia tavata minua hetkeen!Juuri siellä…
Tosiaanki tämä! Hengitä vaan rauhassa!Näinpä!
Sen oppii oikeasti nopeasti:)
Tärkeun neuvo jonka voin antaa on työskennellä rauhassa. Mieti mitä teet, kiire ei ole.
Asiakkaalle voi sanoa että "pikku hetki:)", ne oottaa kyllä. Ja jos ei oota ni ei se sen nopeammin käy jos hutiloit kiireessä.
Eli rauhassa vaan. Ajatuksen kanssa tulee hyvä:)
Siis kyllä:DTosiaanki tämä! Hengitä vaan rauhassa!
Näinpä. Ite joskus mokasin sen kanssa että miten löin ostokset kassaan mutta senki sai korjattua :D kannattaa kysyä apua jos ei osaa :DDSiis kyllä:D
Otat vaan aikasi. Parempi olla rauhallinen kuin tehdä virheitä:D
Joo ne neuvoo kyllä. Mulla oli ekan päivän yksi toinen vahtimassa että lyön kassaan oikeinNäinpä. Ite joskus mokasin sen kanssa että miten löin ostokset kassaan mutta senki sai korjattua :D kannattaa kysyä apua jos ei osaa :DD