Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,563
MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA
no voin mä niitä tuottaa lisääMitä xD mulla oli vaan 14 kiitos @Asiallinenihminen
mutta ole hyvä kuitenkinMitä xD mulla oli vaan 14 kiitos @Asiallinenihminen
helposti koska minä reakoin kakkiin hänen keskusteluihinMiten ihmeessä sinun reaktioarvosi on noin paljon isompi kuin minun? Minulla se nimittäin pomppasi jotain 80 pistettä kun ylitin tuhannen viestin rajan?
onhan peruukkitelineelläkin isompi reaktioarvo kuin sullaMiten ihmeessä sinun reaktioarvosi on noin paljon isompi kuin minun? Minulla se nimittäin pomppasi jotain 80 pistettä kun ylitin tuhannen viestin rajan?
Snif snifHehehehe, itellä usein 0 D::
On :DAika hyvin. :D
Vruum vruumKyllä sitä keulitaan..
On selvästikin :') Taisivat kaikki olla sun tykkäysilmotuksiaon se hyvin mahdollista
Varmaan siksi ku mun reaktioarvo nousi yli neljälläsadalla :'DMiten ihmeessä sinun reaktioarvosi on noin paljon isompi kuin minun? Minulla se nimittäin pomppasi jotain 80 pistettä kun ylitin tuhannen viestin rajan?
Niinpä xDOho :DD
Mutta miten? En y,,ärrä+??Varmaan siksi ku mun reaktioarvo nousi yli neljälläsadalla :'D
Koska noi kaikki 423 ilmotusta oli @Asiallinenihminen antamia tykkäyksiä :DDDMutta miten? En y,,ärrä+??
Huutista.Koska noi kaikki 423 ilmotusta oli @Asiallinenihminen antamia tykkäyksiä :DDD
Olihan se hauskaa selata läpi niitä ilmoituksia et josko siellä ois ollu jokin muukin xdHuutista.
No nehän taisi olla niitä sun laittamia reaktioita mulle :DDkerro miten sait mäkin haluun
niin taisiNo nehän taisi olla niitä sun laittamia reaktioita mulle :DD
Kyllä vainniin taisi
mulla on ollu 140 et jooja mä kun luulin et mulla oli paljon (69) :D
ja mä kun luulin et mulla oli paljon (69) :D