MIKS mulla on 3157 ilmotusta??

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,040
Reaktioarvo
8,494
Ja et ole kytkenyt ilmoitusasetuksia parempaan asentoon.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,040
Reaktioarvo
8,494
Jep.
Mulle ei esim tule reaktioilmoituksia. Ja sulla voi olla vielä päällä se että saat ilmoituksia kaikesta minkä kanssa oot reagoinu
Itse poistanut kaikki keskustelut, paitsi omat, seuratuista niin ei tule ilmoituksia.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Ilmotukset siitä että sun lankaan vastataan tai sun postaukseen jossain langassa on riittämiin.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
mulla aina kun tuun varasijaan niin siellä on ne samat monen kuukauden ilmoitukset, päälle 2000. en tiiä miten ne sais silleen että ne ei tulisi joka kerta uudestaan D:
kun painat sitä ilmoitukset-osiota, jossa ne monen kuukauden ilmoitukset näkyy, siellä alareunassa pitäis olla sellanen missä lukee "merkitse luetuiksi". siitä painaessa ne siun vanhat ilmotukset lähtee pois, tai ei näy sillä lailla punaisella siinä kellokuvakkeen vieressä.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
176
Reaktioarvo
181
kun painat sitä ilmoitukset-osiota, jossa ne monen kuukauden ilmoitukset näkyy, siellä alareunassa pitäis olla sellanen missä lukee "merkitse luetuiksi". siitä painaessa ne siun vanhat ilmotukset lähtee pois, tai ei näy sillä lailla punaisella siinä kellokuvakkeen vieressä.
niin, teen niin aina mutta ne tulee aina takasin
 
Ylös Pohja