"Sexual Orientation OCD, sometimes referred to as Homosexual OCD, is a subset of OCD in which sufferers constantly question their sexuality. It’s estimated that 10% of people with OCD have this specific subset. A Sexual Orientation OCD sufferer can obsess about being homosexual, heterosexual, and anything in between. They engage in major introspection to determine their sexuality or sexual orientation. This constant questioning can be alarming, confusing and very anxiety inducing"
MAN, if this aint me
Myös:
"Checking: Looking at someone or a picture of someone of the same sex and determining whether you have a sexual or emotional response.
Questioning: Becoming confused when you see someone of the same sex and thinking they’re attractive.
Reassurance: Looking at photos of the opposite sex to confirm that your sexual desires are aligned with what you know to be true."
Kind of tollast joo? Emmä tiiä. Mutjoo, oon melko varma et mul on just tuo. Tai siis ocd mulla on mut niiku toi subset myös. Tai siis joo mul on pakko-oireita kaikesta ja myös tosta.
Emt onko tää osa sitä varmaa, mut niiku nytki vaikka siis tiedän ihastuvani naisiin silloin tällöin (kai, ainakin jossain määrin , ehkä emt,,) mut silti mua auttaa se että määrittelen itteni heteroks koska se on vaa helpompaa henkisesti i guess. Vaikka seurustelisin tytön kaa voisin silti olla hetero. Emmä tiiä, tää on niin ahistavaa kaikki. Tietty sukupuolen kyseenalaistaminen on tätä samaa myös. Ahdistaa ku meen koko ajan back and forth. Nyt taas ajattelen että en oo muunsukupuolinen vaan tyttö. En niiku herranjestas sentään jaksa sitä että pelkään koko ajan sitä etten oo varma, tai jotain.
En tiiä vittu siis aaaaaa ahistaa vaan koko ajan. En halua olla bi ku ei se kuvaa mua yhtää eikä tunnu multa. Oon aina sillee "lmao en tajuu miten kukaan pystyy tykätä naisista sillee for real kunnol" oon mäki ehk muutamasta tykänny sillee vahvemmin mut muute oon vaa sillee et en mä rakastu naisiin sillee ku miehiin. Joskus ehk joo mut äh. En tiiä. Ni enks voi vaan olla hetero. Mieluummin ajattelen itteni heterona ku se tuntuu todenmukaselta. Vaikka se ei poista sitä tosiasiaa että oon ihastunut naisiin. Mut eihän mun tarvii olla biseksuaali. Voin olla hetero joka ihastuu naisiin. Ne voi käytännössä olla sama asia mutta jos en halua ajatella itteeni biseksuaalina ni mun ei tarvi.
Joka tapauksessa: ahdistaa, ahdistaa paljon. Mutta sen takia just yritänkin nyt ajatella et ihan sama no matter what oon valid ja enough. Vaikka ei tuntuis silt mut yritän ajatella silti niin. Mutta ei kai tässä kurjuutta kummempaa. Hehe, eipä tarvi tulla kaapista vanhemmille! Paitsi jos joskus seurustelenkin tytön kanssa ni oon vaa sillee "lol oon hetero mut näköjään seurustelen naisen kans, mitä välii" :D ja siis nimenomaan, mitä välii. Vaikka kyllähän tuo hetero-sana kuulostaa vähän huijaamiselta mut perkele niin kuulostaa kaikki muutkin sanat. Oon niin hukassa ja paskalla itsetunnolla varustettu että tuntuu että mikään ei oo oikein. Bi sanana aiheuttaa mulle jo aivan saatanasti ahdistusta ja kaikki muutkin. Hetero on ainut mikä kuulostaa totuudenmukaselta siks että obsessoin AINA miehistä. AINA. + Ne muutama nainen (ja muunsukupuolinen) joista oon obsessoinu. Mut silti, ei tunnu biseksuaalilta niin ei tunnu. Miten vaan. Vaikka onhan se pitkään ollut mun identiteetti mutta kun ei vaan tunnu hyvältä, ei D: huoh.
JA HUOH miks telkkaris mainitaa koko ajan LUKAS niiku come on nyt älkää viitsikö kiusata minua 😢😢 damn i'm fucking lost. Ja ei vittu ku Dominic kans mieles koko ajan, saatanan typerääääää. Ja miks näin joonaksest unta, ei jeesus.
Tähän muuten mielenkiintoinen huomio ni joonaksen lisäks siinä unes oli joku random muija (ei varmaan kukaan sellanen jonka tiedän, varmaa pelkkä uneni tuote?) Jonka kanssa mulla oli kai jotain juttua siinä ja se tuntu OUDOLTA mutta kai ihan ok ei siinä mitään. Niiku mielenkiintoista tässä hetero kontekstissa tämäkin xD tai emt vittu.
Oonko mä vittu ees mikään. Haloo vittu. En jaksa. Vittu, ei kukaan voi kieltää mua sanomasta itteeni heteroks vaikka samaa aikaa tykkäisinki tytöistä. Ei vaan voi, vaikka varmaan se kuulostaa oudolta mutta emmä jaksa sitä että ei must vaan ikinä tunnu bilt ni jos ei tunnu ni ei tunnu, vittu. Minkä mä sille voin. Oon hetero. Ja sillä selvä. Mun preferenssit on liian vahvat että pystyisin tuntee itteni oikeest bisseks. I think. Oh goodness. Koska lopetan ahistumisen