Aihe vapaa 9 kpl

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Lol sille että mulla on bi-lippu bannerina vaikka en enää identifioidu biks.

Rääh

mutta ehkä jossain vaiheessa taas identifioidun mut täl hetkel on liian epämukavaa käyttää koko sanaa tho.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lol sille että mulla on bi-lippu bannerina vaikka en enää identifioidu biks.

Rääh

mutta ehkä jossain vaiheessa taas identifioidun mut täl hetkel on liian epämukavaa käyttää koko sanaa tho.
Ei sillä etteikö naiset ois ihan ok mut toric on vaa mulle kaikin puolin mieluisampi label.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vautsivau muuten ihan ku mul ois pikkusen parempi fiilis tullu terapias. Jossain määrin? Se kysy et tunnenko häpeää ja jälkeen päin alko naurattaa ku mietin että juu en toki tunne, koskaan en oo kokenu häpeää ihastuksista, miks tuntisin xD please, en varmaan muuta tunnekaa ku häpeää niistä all day long 🥴

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ffs :D
Kun katon tätä kuvaa:
Ni oon sillee "🥴🤪😵💀🤯" kosk niiku ärsyttää että molemmat tossa noin, niko vaan puuttuu lmao

Meikävaan

Asiantuntija
Reaktioarvo
2,673
Meikällä on enää 1 :D oon vetäny sen verta hyvin nyt ettei oo aikaa tai jaksamista ihastua. Tosin tuo viimenenki on aika kusipää, mutta näillä mennään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En halua valittaa mutta pakko. Vois kyllä koittaa mennä ulos kohta jos se helpottais tai jotain. Mutta siis ahdistaa ja sattuu ja en kestä tätä kun oon vielki nii rakastunu joonakseen. Siis en ny puhu porkost vaa nordmanist. Ku siis kirjaimellisesti siitä on se seittemän vuotta. Ihan oikeasti. Seittemän vuotta ja ajattelen sitä vieläkin. En niiku vaa pääse yli koska aina jos nään sen jossain (niiku Joonas Nordman show, haha, vittu 😭) niin tunteet tulee niin sanotusti takas. Ja siis Joonas ei oikeestaan ollu mikään lievä ihastus vaan ihan pahimmasta päästä vähän niiku kariki. Nii jotenki tää tunne kun muistaa kuinka sekasin menin siit sillon vuosia sitten enkä meinannut päästä yli, sit välillä oon ollu ajattelematta sitä pitkäänkin, mutta nyt taas. Tavallaa tää vaa saa mut ajattelee et en mä PÄÄSE yli koskaan. Rakastan vieläki. Näin siit randomisti untaki enkä tajuu miks 😔 nyt jos rupeen näkee siit unta jatkuvasti ni en tiiä vittu enää. Jotenki tämmöset pitkään olleet tyypit niiku kari ja Joonas on ihan eri tasolla siinä ku tuntuu et sattuu niin vitusti ja on sattunu VUOSIKAUDET. siis vuosikaudet ja karin kohalla 11 vuotta. Pystyn käsittää sitä viel vähemmän ku tät joonas casee. En ymmärrä miten ei vaan pääse yli vaikka kuinka aika kuluu. Ja mitä enemmän aikaa kuluu sitä kamalampaa. Tai at this point en ees tiedä enää, on ne uudetki ihastukset yhtä lailla kauheita. En oikeesti vittu voi käsittää että ihastuin kariin 12-vuotiaana ja joonakseen 16-vuotiaana. Nyt oon 22. Alkaa vituttaa ihan eri tasolla nykyään kaikki henkilöt jotka sano sillon et julkkisihastukset menee ohi iän myötä. Juu niihä ne meni vittu. AAAAAAAAAAAAAAA 🙂 oon actually itkukohtauksen partaal täl hetkel noiden kahen takii :D

Herranjestas miten hetero ihminen voi olla (en oo oikeesti hetero mut lähestulkoon joo, tietenkin)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu miks en oo yhtään yllättynyt että tykkään Lukas Hradeckýsta

Tai no en mä tiedä tavallaa oon yllättynyt ja tavallaa en

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lol toi mun banneri taas näkyy hieman vittumaisesti ainakin mulle mut ihan sama oli pakko vaihtaa se :D ku en varsinaisesti identifioidu biks, toric on parempi sana. Varsinkin ku se on "exclusive or not". Eli se tarkottaa vaan sitä että tykkään AINAKIN miehistä. On paljon helpompi olla tälleen et vaihtaa sen tuohon. I think.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ainii mul on viel whatsappin taustakuvana bi-lippu, huoh. Ei jaksa vaihtaa ainakaan heti :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huoh. Oonko mä oikeesti ainoo jolla ocd näkyy labeleiden jatkuvana vaihtamisena. Tuntuu että oon ainoo mutta en kai sentään. Nykyään oon sitä mieltä että oon straight ace. Hienoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hetkonen. Miks mä en ikinä oo tota asiaa sanonu kellekään ammattilaiselle. Ne aina kyselee että millasia ne pakko-oireet on mutta en mä tosta puhu koskaan :o ei oo ees käyny mielessä oikee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"Sexual Orientation OCD, sometimes referred to as Homosexual OCD, is a subset of OCD in which sufferers constantly question their sexuality. It’s estimated that 10% of people with OCD have this specific subset. A Sexual Orientation OCD sufferer can obsess about being homosexual, heterosexual, and anything in between. They engage in major introspection to determine their sexuality or sexual orientation. This constant questioning can be alarming, confusing and very anxiety inducing"

MAN, if this aint me

Myös:
"Checking: Looking at someone or a picture of someone of the same sex and determining whether you have a sexual or emotional response.
Questioning: Becoming confused when you see someone of the same sex and thinking they’re attractive.
Reassurance: Looking at photos of the opposite sex to confirm that your sexual desires are aligned with what you know to be true."

Kind of tollast joo? Emmä tiiä. Mutjoo, oon melko varma et mul on just tuo. Tai siis ocd mulla on mut niiku toi subset myös. Tai siis joo mul on pakko-oireita kaikesta ja myös tosta.

Emt onko tää osa sitä varmaa, mut niiku nytki vaikka siis tiedän ihastuvani naisiin silloin tällöin (kai, ainakin jossain määrin , ehkä emt,,) mut silti mua auttaa se että määrittelen itteni heteroks koska se on vaa helpompaa henkisesti i guess. Vaikka seurustelisin tytön kaa voisin silti olla hetero. Emmä tiiä, tää on niin ahistavaa kaikki. Tietty sukupuolen kyseenalaistaminen on tätä samaa myös. Ahdistaa ku meen koko ajan back and forth. Nyt taas ajattelen että en oo muunsukupuolinen vaan tyttö. En niiku herranjestas sentään jaksa sitä että pelkään koko ajan sitä etten oo varma, tai jotain.

En tiiä vittu siis aaaaaa ahistaa vaan koko ajan. En halua olla bi ku ei se kuvaa mua yhtää eikä tunnu multa. Oon aina sillee "lmao en tajuu miten kukaan pystyy tykätä naisista sillee for real kunnol" oon mäki ehk muutamasta tykänny sillee vahvemmin mut muute oon vaa sillee et en mä rakastu naisiin sillee ku miehiin. Joskus ehk joo mut äh. En tiiä. Ni enks voi vaan olla hetero. Mieluummin ajattelen itteni heterona ku se tuntuu todenmukaselta. Vaikka se ei poista sitä tosiasiaa että oon ihastunut naisiin. Mut eihän mun tarvii olla biseksuaali. Voin olla hetero joka ihastuu naisiin. Ne voi käytännössä olla sama asia mutta jos en halua ajatella itteeni biseksuaalina ni mun ei tarvi.

Joka tapauksessa: ahdistaa, ahdistaa paljon. Mutta sen takia just yritänkin nyt ajatella et ihan sama no matter what oon valid ja enough. Vaikka ei tuntuis silt mut yritän ajatella silti niin. Mutta ei kai tässä kurjuutta kummempaa. Hehe, eipä tarvi tulla kaapista vanhemmille! Paitsi jos joskus seurustelenkin tytön kanssa ni oon vaa sillee "lol oon hetero mut näköjään seurustelen naisen kans, mitä välii" :D ja siis nimenomaan, mitä välii. Vaikka kyllähän tuo hetero-sana kuulostaa vähän huijaamiselta mut perkele niin kuulostaa kaikki muutkin sanat. Oon niin hukassa ja paskalla itsetunnolla varustettu että tuntuu että mikään ei oo oikein. Bi sanana aiheuttaa mulle jo aivan saatanasti ahdistusta ja kaikki muutkin. Hetero on ainut mikä kuulostaa totuudenmukaselta siks että obsessoin AINA miehistä. AINA. + Ne muutama nainen (ja muunsukupuolinen) joista oon obsessoinu. Mut silti, ei tunnu biseksuaalilta niin ei tunnu. Miten vaan. Vaikka onhan se pitkään ollut mun identiteetti mutta kun ei vaan tunnu hyvältä, ei D: huoh.

JA HUOH miks telkkaris mainitaa koko ajan LUKAS niiku come on nyt älkää viitsikö kiusata minua 😢😢 damn i'm fucking lost. Ja ei vittu ku Dominic kans mieles koko ajan, saatanan typerääääää. Ja miks näin joonaksest unta, ei jeesus.

Tähän muuten mielenkiintoinen huomio ni joonaksen lisäks siinä unes oli joku random muija (ei varmaan kukaan sellanen jonka tiedän, varmaa pelkkä uneni tuote?) Jonka kanssa mulla oli kai jotain juttua siinä ja se tuntu OUDOLTA mutta kai ihan ok ei siinä mitään. Niiku mielenkiintoista tässä hetero kontekstissa tämäkin xD tai emt vittu.

Oonko mä vittu ees mikään. Haloo vittu. En jaksa. Vittu, ei kukaan voi kieltää mua sanomasta itteeni heteroks vaikka samaa aikaa tykkäisinki tytöistä. Ei vaan voi, vaikka varmaan se kuulostaa oudolta mutta emmä jaksa sitä että ei must vaan ikinä tunnu bilt ni jos ei tunnu ni ei tunnu, vittu. Minkä mä sille voin. Oon hetero. Ja sillä selvä. Mun preferenssit on liian vahvat että pystyisin tuntee itteni oikeest bisseks. I think. Oh goodness. Koska lopetan ahistumisen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Miten voi yks biisi saada täysin pois tolaltaan

Miten voi yks jakso saada täysin pois tolaltaan

Voi vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
And i can live without you but
Without you i'll be miserable at best

Well well.

siis

Miten tää vaan jatkuu edelleenkin. Jeesus kristus. Helvetti en voi uskoa että tää alkoi joulukuussa. En vaan voi uskoa tätä. Siis ajattelen timppaa sillonki ku en kato mitää settei siis herranjestas että en pääse siitä yli ollenkaan en niiku yhtään. Olis edes pelkästään se mutta mitä vittua nää muutki pällit on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Täytyy muuten jakaa tää järkyttävä tieto että kun Spotify ilmeisesti jotenki päivitty ja nyt näkyy soittolistojen pituudet ja .... Kähiksen soittolista on oikeesti 30h 56min. Ihan muutama biisi vaan juu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi huutista nyt taas. Näin oikeest unta tyyliin ainaki sedust ja timpast probably hessuki siin ja en tiiä mut ainakin noi, i think. Joten mitä vittua :D

Ja siis mitä vittua tää on: timppa, hessu, kari, joonas, joonas, aleksi, Dominic, Lukas?????????? Se on kiva ku on kaks joonasta. Jepjep. Oon muutenkin edelleenkin järkyttyny siit et joonas ja aleksi caset tapahtu ja ku ne oli MOLEMMAT viel basically unen takia???????????????????? Mitä vittua??????????!!!! :D ahahha ei helvetti. Lukaski on kieltämättä just sitä mitä vittua tasoo. Ja muutenki oon kai miettiny ny hessuu sinänsä aika vähän mut sit aina ku satun kattoo jonku haastattelun ni oon sillee "🥺" et..... Tota........ Nice. Also yritin kuunnella sitä podcastii mut en kyenny, siis oon ekan jakson kuunnellu kyl mut ku yritin alottaa tokaa jaksoo ni ei vaa kyenny xDDDD aaaaaa 😭 oon muutenkin saanu jo yliannostuksen timppaa hessuu karii joonast no okei basically kaikkii noita mut joo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se tunne ku rakastuu sekä lukakseen että robert tayloriin. Näin. Tämäkin taisi olla joku näpäytys kohtalolta kun sanoin jossain vaiheessa jotain siitä että ihastun naisurheilijoihin mutta miesurheilijoihin en juurikaan. No joo :D onhan näitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No vittu että oli taas unet :D oli kyllä niin sekavaa että. Mielestäni siinä oli taas Aleksi 🙄 voi ny vittu hei :D mietin vaan oliko se varmasti Aleksi vai vaan joku samanolonen tyyppi x) ei saatana. Ihme tosin jos en muka nähny lukaksest unta. Lmao i'm ded

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei saatana!! :D muistin just että taisin nähä unta jannestaki mikä todennäköisesti johtuu vaan siitä et sain youtubesta ilmotuksen jostain bb-videosta. Voi jeesus. En siis ees kattonu sitä videoo mut pelkästään se ilmotus sai varmaa ajatukset jonku verran taas siihe. On muuten jännä et miks ees saan noit ilmotuksii ku en tilaa totakaan kanavaa. Mut se on joku suositus silti. Huutista en haluuu aatella jannee enkä seduu.

Ylös Pohja