Aihe vapaa Aaaaaaaaaaaaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Pakko sanua että MOOD JA ISOLLA FONTILLA
;___;
Suatana perkele D::::::: jaa mun demitys loppuikin näköjään etuajassa ku latasin reddit-appin (koska r/uusdemi) minkä johdosta mun täytyi poistaa Firefox-selain jolla olin siis käyttänyt demiä viimiset puol vuotta???? Sen takia että mulla ei oo enää pitkään aikaan toiminut demi chromella :-----) toimii siis silleen jos en kirjaudu sisään mut ku yritän kirjautua niin "sivu ei toimi" :))) Firefoxil pystyin sitä käyttää. Enkä tiedä viittinkö tai mahtuuko mulle enää se selain uudestaa, kännykän muisti huutaa hoosiannaa ja voi vittujen vittu nyt.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Suatana perkele D::::::: jaa mun demitys loppuikin näköjään etuajassa ku latasin reddit-appin (koska r/uusdemi) minkä johdosta mun täytyi poistaa Firefox-selain jolla olin siis käyttänyt demiä viimiset puol vuotta???? Sen takia että mulla ei oo enää pitkään aikaan toiminut demi chromella :-----) toimii siis silleen jos en kirjaudu sisään mut ku yritän kirjautua niin "sivu ei toimi" :))) Firefoxil pystyin sitä käyttää. Enkä tiedä viittinkö tai mahtuuko mulle enää se selain uudestaa, kännykän muisti huutaa hoosiannaa ja voi vittujen vittu nyt.
Aaaaaaaa toi on kyllä ihan perseestä DD:
Itellä taas kun on nään kaikki virustorjunta sun muut sovellukset ni käytän Googlen ja Chromen tilalla Safe Browseria mikä on kyllä välillä ihan tyhymä ku ei joskus päästä jollekin nettisivulle vaikkei siinä ees ois mitään epäilyttävää sisältöä 😑
Onneks tänne varasijaan pääsen sentään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En oikeesti kestä näitä tunteita voi vittu mua hajottaa. Päänsärky on ihan tajuton taas ja en haluu ajatella mitään enää. vihaan mun ihastuksia voi saatana. Vaihan mun proffakuvan ko nyt nään koko ajan hessun lärvin enkä tykkää tästä :---D no ei en jaksa vaihtaa. Mutta oikeasti kyllä taas syö koska nää tunteet, ärsyttää en halua ajatella enää ketään koskaan mutta en pääse tästä ikinä mihinkään taidan kuolla moro. Oisko koomaan vajoaminen mitään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tiiä tänne ei jotenki osaa spämmätä samal taval ku demiin. Taitaa tunteista avautuminen jäädä ja varmaan kirjotan sit vaa iha privaatisti omiin muistioihini kaiken D: en vaan osaa kirjottaa tänne sillee niiku demiin.

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Reaktioarvo
286
En tiiä tänne ei jotenki osaa spämmätä samal taval ku demiin. Taitaa tunteista avautuminen jäädä ja varmaan kirjotan sit vaa iha privaatisti omiin muistioihini kaiken D: en vaan osaa kirjottaa tänne sillee niiku demiin.
itsellekin on vähän hankala käyttää tätä, mutta eipä tässä juuri muitakaan vaihtoehtoja ole D: no, kaikkeen tottuu aikanaan + siun spämmi pitäisi tämän paikan ainakin hengissä lol

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
itsellekin on vähän hankala käyttää tätä, mutta eipä tässä juuri muitakaan vaihtoehtoja ole D: no, kaikkeen tottuu aikanaan + siun spämmi pitäisi tämän paikan ainakin hengissä lol
Hehe njoo :D täytyypä katsoa miten tää tästä lähtee. Ilmotukset on ainaki nii sekavia etten oikeen jaksa edes seurata niitä enää :| mut katotaa tuleeks tänne spämmättyä vai ei. Ehkä kännissä sit jos ei muuten :DDD kännidemitys muuttuu kännivarailuksi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hehe njoo :D täytyypä katsoa miten tää tästä lähtee. Ilmotukset on ainaki nii sekavia etten oikeen jaksa edes seurata niitä enää :| mut katotaa tuleeks tänne spämmättyä vai ei. Ehkä kännissä sit jos ei muuten :DDD kännidemitys muuttuu kännivarailuksi.
Ooop ai että kun rupeskin tekee mieli viinaa nyt, voi juma. Sen verran hankala ja ahistava ja epätodellinen olo että juoma vois helpottaa mutta viittiikö tässä nyt mihinkään kauppaan lähteä tho. Kuulostaa alkoholistilta mut....tarviin oikeest juomaa et kestän tän olon :'''''D mutta en ehkä tarvi niin paljon että jaksaisin tuonne ulos mennä..

Wikibedia

Asiantuntija
Reaktioarvo
343
Mulla oli alkuun sama mutta nyt tuntuu että voisin jakaa vaikka koko elämänkertani tänne :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mulla oli alkuun sama mutta nyt tuntuu että voisin jakaa vaikka koko elämänkertani tänne :D
Vau hyvä jos sulla helpotti :D emmää tiä mulla viel on vähän semmonen omituinen tunne tästä mutta ehkä mä totun jos säkin kerta totuit!

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hshdjdkdjjd miks mää teen näin itelleniiiiiii (eli katon vanhoi kuvii tai ei ny ees vanhoi mut sillee ehk pari päivää sit tallennettui voiiiii ku nuo kaks on sulosiiii)
Asdasd emmä tiiä oon lumoutunut noista kahesta :(((((( oispa juomaa
Mut miks sit viel timppa on mun taustakuvana ja hessu profiilikuvana täällä?????? Eiiiiii helv oli siinäkin fiksu idea kyl nyt nään niitten molempien lärvit koko ajan xDDD huutista vuan ei helvetti hessuki on ollu jo vittu VIIKON oikeesti viikon en voi uskoo et siit on niin kauan aaaa aaaa aaaaaaaaaaaa

(Kyllähän tää avautuminen tänne näköjään jotenkin sujuu, hyvähyvä, spämmejä vaa kehiin D:)

Mut voi elämä mitkä nostalgiat nyt kaikesta siis nostalgisoin jopa sitä viikko sitte tapahtunutta asiaa ku aloin tykätä hessusta ja jotenki ne muutama päivä siin oli niin huolettoman tuntust verrattuna nykyhetkeen ku nyt vaa ahistun taas koko ajan D: emt vaikka katon molempien lärvejä koko ajan ni silti tuntuu et mul on vieroitusoireita niistä molemmista mitähhhhhh onko kaikki hyvin nyt

Emmä tiiä joku tähän varmaan sanois että ei oo tervettä mut idk en voi tälle mitään ei vaa pääse yli kummastakaan hahahahah D: saatana.

Meikävaan

Asiantuntija
Reaktioarvo
2,673
Jos voisin ajatella järkevästi kertoisin kaiken mitä on tapahtunut niinkuin tapoinani on ollut D::

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jos voisin ajatella järkevästi kertoisin kaiken mitä on tapahtunut niinkuin tapoinani on ollut D::
En mäkään ajattele järkevästi, huoh D: olen niin kujalla mut viime päivät on ollu niin sekavia ni ei ihme. Mitä tässä nyt muuta sanois kuin että voi saatana.

Ylös Pohja