Ihastuminen AE:sta hehkutusta (liittyen Jojo -sarjaan)

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
en kestä ;w;

tänään aamulla (kun olin koulussa), AE laitto miulle snäppii. hän sano, että hänen on pakko avautuu ja kerto sit Jojo -sarjan uuesta...osasta? ei ollu kausi, vaan vissiin jo julkastuna olevaan kauteen tulevia jaksoja? en yhtään muista miten se meni... mutta kumminkin! hän on siitä super innoissaan ja laitto sit vieläpä linkin siihen traileriin :3!

hän oli kysyny miulta sunnuntaina, että oonko kattonu kyseistä sarjaa. oon joskus pari vuotta sitten sen ekan jakson, mutta sen jälkeen en... sanoin hälle, että voin antaa sarjan suhteen mahollisuuden. noh, nyt tänään sit kysyin, että kunhan hän kotiutuu niin voitaisko kattoo yhessä se koko sarja ja...no tottakai suostu :D

oon vaan niin innoissani siitä, kun hän on innoissaan. ja oli niin ihanaa, kun hän tuli vaan randomisti hehkuttaa siitä :3! en kyl malta oottaa, että hän kotiutuu ja voiaan kattoo sitä yhessä... tän viikon jälkeen enää pari viikkoo. naurettavan lyhyt aika (varsinkin siihen nähen, että herra on ollu vuoden siellä), mutta jotenkin tuntuu, että aika menee hitaasti... no mutta sitten on kiva päästä taas halaamaan ja juttelee :)! ...ja kuuntelee japanilaista kasari musaa (mitä viime kerralla ja rakastuin siihen genreen)
 
Ylös Pohja