Mielenterveys Ärsyttää kun kukaan ei meinaa ottaa tosissaan silloin kun on hätä

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Voi ei! :c Tuo on todella turhauttavaa ja valitettavasti myös hyvin yleistä. 😢
Kamalaa kun tälläinen asia on niin yleistä. D::: Mutta ei kai tässä auta muu kun huomenna yrittää soittaa sille lääkärille, vaikka en tiiä onko siinäkään sit loppulta mitään järkeä. D:::
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Jestas kun on taas hirveä ahdistus ja paha olla muutenkin. D:::
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
AAAA en pysty ajattelemaan. Pitäis varmaan pyytää uudestaan apua, mut onko siinä sit taas oikeesti mitään järkeä? Ei mua kukaan voi auttaa, mut sit taas pitäis silti kai sanoa tästä olosta. AAAA en tiedä. D:::
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Olo vaan pahenee ja kaikki jankuttaa vaan jostain koulusta. Mitä helvettiä mun pitäis oikein tehdä? En saa enään ees juurikaan nukuttua.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Oi voi, tiedän miten ikävältä toi tuntuu että ei aluksi edes uskota ja sitten vähätellään. Neuvon pitämään pään kylmänä ja kertomaan aina rehellisesti ja tosissaan asioista. Älä luovuta! Toivotan tsemppejä kovasti, kaikella on aina tapana järjestyä vaikka sen mutkaisemman polun kautta jos ei muuten. <3
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Heii, pärjäätkö siellä? D: Tsemppiä, ja tiedätkö mitä? Mä lupaan, että ne ammattilaiset ovat sua varten ja he haluavat auttaa. <3 Kerro jollekin, jooko. Voimia! <3
Kiitos ihana. D: <3 Ja pärjään jotenkin. D: Yritin jo eilen kertoa sairaanhoitajalle joka soiti osastolta, mut ei se kuunnellut vaan alko puhumaan kauheesti kaikesta muusta. Äidille yritin kans sanoa jo eilen, mut se kai luuli et tarkotan viiltelyä tai jotain vastaavaa, kun sanoin et on itsetuhonen olo. Ehkä voin yrittää sano sille viellä, jos se vaikka kuuntelis. D:::
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Oi voi, tiedän miten ikävältä toi tuntuu että ei aluksi edes uskota ja sitten vähätellään. Neuvon pitämään pään kylmänä ja kertomaan aina rehellisesti ja tosissaan asioista. Älä luovuta! Toivotan tsemppejä kovasti, kaikella on aina tapana järjestyä vaikka sen mutkaisemman polun kautta jos ei muuten. <3
Kiitos paljon! <3 Voin kai vielä yrittää sanoa tästä olosta, jos saisin vaikka äidin kuuntelemaan. D:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Kiitos ihana. D: <3 Ja pärjään jotenkin. D: Yritin jo eilen kertoa sairaanhoitajalle joka soiti osastolta, mut ei se kuunnellut vaan alko puhumaan kauheesti kaikesta muusta. Äidille yritin kans sanoa jo eilen, mut se kai luuli et tarkotan viiltelyä tai jotain vastaavaa, kun sanoin et on itsetuhonen olo. Ehkä voin yrittää sano sille viellä, jos se vaikka kuuntelis. D:::
Viesti on hyvä idea! Tsemppiä! <3
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Viesti on hyvä idea! Tsemppiä! <3
Kiitos! <3 Eikä mun tarvinnukaan sanoo enään uudestaan, kun sieltä osastolta soitettiin ensin mulle, mut koska mulla oli puhelin äänettömällä niin ne soitti sit äidille. Äiti ilmeisesti kerto viime päivistä ja kai se sairaanhoitaja tajus sit ite ettei kaikki oo hyvin. Se sairaanhoitaja juttelee vielä kai lääkärin kanssa ja ainakin soittaa mulle taas huomenna. Nyt pitäis siis enää vaan saada kaikki kerrottua jotenkin järkevästi. D:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Kiitos! <3 Eikä mun tarvinnukaan sanoo enään uudestaan, kun sieltä osastolta soitettiin ensin mulle, mut koska mulla oli puhelin äänettömällä niin ne soitti sit äidille. Äiti ilmeisesti kerto viime päivistä ja kai se sairaanhoitaja tajus sit ite ettei kaikki oo hyvin. Se sairaanhoitaja juttelee vielä kai lääkärin kanssa ja ainakin soittaa mulle taas huomenna. Nyt pitäis siis enää vaan saada kaikki kerrottua jotenkin järkevästi. D:
Hieno juttu! <3 Jes! Sä pystyt siihen. :3
 
Ylös Pohja