Ärsyttävimmät mainokset

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Kertokaa/linkatkaa tänne ärsyttävimpiä mainoksia! Ärsyynnytään yhdessä!

Minäpä aloitan.
Youtube: Koko ajan tulee joku hiton Stranger Things-pelin mainos, ja Filipinos-keksimainoksia.
Radio: Kaikki hotlipsit ja huippukivat ja kaalimadot. Sitten ne missä se korkeaääninen kimittäjä ja matalaääninen äijä puhuu tyyliin katosta.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,690
Reaktioarvo
1,624
Sotkan hintajuhlamainokset... Ei siinä muuta, mutta kun niillä tuntuu olevan niitä hintajuhlia tms. siis niinkun koko ajan?!
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Sotkan hintajuhlamainokset... Ei siinä muuta, mutta kun niillä tuntuu olevan niitä hintajuhlia tms. siis niinkun koko ajan?!
Veikkaan, että tekee samaa kuin Jysk. Ne tarkoituksella laittaa hinnat korkeemmalle, ja sitten laittaa 'alennushinnaksi' sen mitä oli alun perin laittamassa. Sen takia joillain kaupoilla on lähes aina alemyynnit. Näin mun äiti selitti, ja käy kyllä mun mielestä järkeen. Jos siis hintajuhla = alemyynnit, tietenkin.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,690
Reaktioarvo
1,624
Veikkaan, että tekee samaa kuin Jysk. Ne tarkoituksella laittaa hinnat korkeemmalle, ja sitten laittaa 'alennushinnaksi' sen mitä oli alun perin laittamassa. Sen takia joillain kaupoilla on lähes aina alemyynnit. Näin mun äiti selitti, ja käy kyllä mun mielestä järkeen. Jos siis hintajuhla = alemyynnit, tietenkin.
Jep, niin minäkin uskon.
Mulle kyllä se, kun k o k o a j a n touhotetaan mahdottomista alennuksista, aiheuttaa sen, että hommasta menee hyvin nopeesti maku. Niistä alennuksista... ja oikeestaan koko ketjusta. Mutta joihinkin moinen kuitenkin ilmeisesti sitten tehoaa, jos kerran tällaiset ketjut ei oo vieläkään vaihtaneet mainostaktiikkaansa...?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Noi seksilelumainokset on kyllä niin helkkarin raivostuttavia D:! Ja sit kun niitä tulee vielä päiväsaikaan ni voin vaan kuvitella ne tilanteet, kun joku pikkulapsi kyselee autossa et "Isi, mikä se Huippukiva oikein on?"..
Laina laina laina laina
Komppaan tätä! Jää aina päähän soimaan raivostuttavasti :D::

Inhoon sellasia oikein pitkiä mainoksia. Viimepäivinä on välillä tullu YouTubessa joku valehtelematta parin minuutin mainos, en yhtään muista minkä firman mutta siinä puhutaan jostain lattialämmityksistä mikäli muistan oikein.
Se vitun filipinos keksimainos, se musiikki aiheuttaa mulle syövän.
Sit se viime kesän pirkka jäätelömainos, paskempaa mainosta saa hakea.
Tää on myös samaistuttava kommentti D:!!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Se vitun Tanhupallo-mainos. Kuten jo siellä toisessa keskustelussa sanoinkin: tuntuu, että siitä oikeasti saa jonkun aivovaurion. Tai vähintään älykkyysosamäärä laskee pysyvästi 10 % jokaisen katselukerran jälkeen.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Spotifyssä on nyt alkanyt pyörimään se Valion ei lisättyä sokeria-mainos ja se käy hermoille.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Foodora. Ei siinä muuten, mutta kun se mies huutaa korvaan "FOODORA!!!!11!!" ja vieläpä ärsyttävällä äänensävyllä. Huoh.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Muistaako kukaan:

Vitalis roasted hunajainen rapeaksi paahdetaan. Tää myslirouhe herkullinen se jonkin päiväs pelastaa!

Hehe, löysin jonkun vanhan videon mis lauloin tätä..
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
349
Reaktioarvo
518
Kaikkea on, kaikkea on ja rahani riittää mainos

Onko se Kirkan vai Irwinin biisi?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
YouTubessa se ruton Rainbow-yksisarvismainos.
Spotifyssa Vilma Alinan biisin mainos tai se joku Joulupukin konttiin liittyvä mainos

NIIN JA SE HALVATUN BOSCH YOUTUBESSA, KERTA KAIKKIAAN MENEE HERMOT KU SITÄ EI PYSTY EES SKIPATA
 
Ylös Pohja