Ihastuminen Ahdistaa kun b*rgeroin tänään ihastuksen edessä tyhmissä asioissa

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Käytiin kaupassa ja pudotin makaronipussin kaupan lattialle ja se pussi hajos. Sit käsitin jonkun sen jutun väärin ja nauroin ihan ku mikäki idiootti ja pieni ihmetyksen hymy kävi sen kasvoilla. Mua nolottaa ihan vitusti mut onneks tää ihastus on super rento kaveri.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ja pahoittelut epäkorrektista sanasta otsikossa
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Hyi apua en haluu ees miettiä miten nolo oon aina :D

Kerran oli ala-asteella tarkotus sanoa ihastukselle "ei saa puhua" ku katottiin jotaki elokuvaa ja piti olla hiljaa (koulussa). No miepä sitten sanoin sille että "ei saa PUSUA" VIELÄKI HÄVETTÄÄ!!!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,002
Reaktioarvo
8,483
Hyi apua en haluu ees miettiä miten nolo oon aina :D

Kerran oli ala-asteella tarkotus sanoa ihastukselle "ei saa puhua" ku katottiin jotaki elokuvaa ja piti olla hiljaa (koulussa). No miepä sitten sanoin sille että "ei saa PUSUA" VIELÄKI HÄVETTÄÄ!!!
Tapahtui perjantaina..?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Hyi apua en haluu ees miettiä miten nolo oon aina :D

Kerran oli ala-asteella tarkotus sanoa ihastukselle "ei saa puhua" ku katottiin jotaki elokuvaa ja piti olla hiljaa (koulussa). No miepä sitten sanoin sille että "ei saa PUSUA" VIELÄKI HÄVETTÄÄ!!!
Nooh, ei tuo mun mielestä oo kauheen paha.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ihan kuin olisit kuvastanut mun arkipäiväistä elämääni aspergerina... 😅 Oon nolaamisen mestari, enkä edes usein tajua nolanneeni itseäni.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Hehe, aina mua kuumottaa että mitä jos ihastus onkin lurkkaamassa täällä varasijassa, huomaa kesut missä puhun siitä ja tunnistaa ittensä voi ei en halua että tunteeni paljastuu hänelle näin DDD:::
 
Ylös Pohja