Työ ahdistaa kun en saa kesätöitä

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
sama. sain just tänään kuulla että oon varasijalla paikkaan, johon otetaan yksi kesäksi. mulla on oikea koulutus, haastattelu meni hyvin ja olis ollut muutenkin unelmapaikka mut ei. itkenyt koko päivän.

tän lisäksi olen siis laittanut about 50 hakemusta paikkoihin, jonne en päässyt edes haastatteluun. ei mäkkäriin, ei siivoamaan, ei harjoittelupaikkoihin...
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
sama. sain just tänään kuulla että oon varasijalla paikkaan, johon otetaan yksi kesäksi. mulla on oikea koulutus, haastattelu meni hyvin ja olis ollut muutenkin unelmapaikka mut ei. itkenyt koko päivän.

tän lisäksi olen siis laittanut about 50 hakemusta paikkoihin, jonne en päässyt edes haastatteluun. ei mäkkäriin, ei siivoamaan, ei harjoittelupaikkoihin...
Jos lohduttaa niin tosi hyvä että pääsit jopa haastatteluun ja että se meni hyvin, varmasti kaikille aloille sopiviin paikkoihin paljon tunkua, joten toi on jo suuri saavutus. Ja varasijalla oleminen vieläpä, ihan mahtavaa. Mutta tsemppiä sullekin, toivotaan että vielä kummallakin onni nappaa D:
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Jos lohduttaa niin tosi hyvä että pääsit jopa haastatteluun ja että se meni hyvin, varmasti kaikille aloille sopiviin paikkoihin paljon tunkua, joten toi on jo suuri saavutus. Ja varasijalla oleminen vieläpä, ihan mahtavaa. Mutta tsemppiä sullekin, toivotaan että vielä kummallakin onni nappaa D:
varmaan sun tsemppiesi vuoksi sain eilen viestin että pääsen kesätöihin yli 2 kk ajaksi! en kyllä tuonne mistä mainitsin, tänne oli haastattelu vasta toissapäivänä.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
oon laittanut jo varmaan kymmeniä hakemuksia mutta mistään ei kuulu mtn takaisin tai sitten tulee vaan ettei valinta kohdistunut sinuun, hemmetti
itse en oo laittanu ollenkaan. siihen liittyen kannattaako mun soittaa vai laittaa jonkinlainen hakemus sähköpostissa? oon siis nollakuys
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Koulussa on sanottu ettei isoissa kaupungeissa saa helposti kesätöitä. Onko se totta? Ilmeisesti myös nuorempi ikä hankaloittaa ja vanhemmat pääsee helpommin.

Onko se sitten maailman loppu jos ei saa paikkaa? Kesästä kuuluu nauttia kun se on muutenkin sen verran lyhyt.

Muutama vuosi sitten itse hain ties kuinka moneen paikkaa tuloksetta. Yhdestä sanottiin että voin tulla heille ja käskettiin soittamaan tiettyyn päivään mennessä. Aikosin soittaa muistaakseni keskiviikkona, mutta kuitenkin ajattelin että jos kuitenkin teen sen vasta huomenna. Odotin huomiseen ja seuraavana päivänä tulikin viesti etteivät voi ottaa sinne. Ihme tuuliviirejä.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Koulussa on sanottu ettei isoissa kaupungeissa saa helposti kesätöitä. Onko se totta? Ilmeisesti myös nuorempi ikä hankaloittaa ja vanhemmat pääsee helpommin.

Onko se sitten maailman loppu jos ei saa paikkaa? Kesästä kuuluu nauttia kun se on muutenkin sen verran lyhyt.

Muutama vuosi sitten itse hain ties kuinka moneen paikkaa tuloksetta. Yhdestä sanottiin että voin tulla heille ja käskettiin soittamaan tiettyyn päivään mennessä. Aikosin soittaa muistaakseni keskiviikkona, mutta kuitenkin ajattelin että jos kuitenkin teen sen vasta huomenna. Odotin huomiseen ja seuraavana päivänä tulikin viesti etteivät voi ottaa sinne. Ihme tuuliviirejä.
en tiedä
minulle se on ongelma koska olen opiskelija ja opintoihin kuuluu alan harjoittelu, ja verkostoituminen pitää aloittaa jo aikaisin jos missään aikoo menestyä. puhumattakaan siitä että olen käyttänyt jo enemmän opintotukikuukausia kuin samassa vaiheessa opintoja olev at eli jossain vaiheessa pitäisi olla säästöjä ja rahaa että voin elättää itseni vain niillä, niin kesätyöt olisi siinä ihan kiva apu. toki lainalla nyt pärjää mutta silti ei se ole sama kuin itse tienattu raha
harmi juttu
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Koulussa on sanottu ettei isoissa kaupungeissa saa helposti kesätöitä. Onko se totta? Ilmeisesti myös nuorempi ikä hankaloittaa ja vanhemmat pääsee helpommin.

Onko se sitten maailman loppu jos ei saa paikkaa? Kesästä kuuluu nauttia kun se on muutenkin sen verran lyhyt.

Muutama vuosi sitten itse hain ties kuinka moneen paikkaa tuloksetta. Yhdestä sanottiin että voin tulla heille ja käskettiin soittamaan tiettyyn päivään mennessä. Aikosin soittaa muistaakseni keskiviikkona, mutta kuitenkin ajattelin että jos kuitenkin teen sen vasta huomenna. Odotin huomiseen ja seuraavana päivänä tulikin viesti etteivät voi ottaa sinne. Ihme tuuliviirejä.
Mulle se työttömyys tarkoittaisi samaa kuin ei rahaa koko kesänä koska tukikuukaudet menneet. Muina kuukausina ei jää yli sen verran että voisi säästöillä elää 3 kk yli
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Riippuu varmaan kuluista. Jos asuu vaikka yksin niin meneehän siihen rahaan.

Sitten taas jos ei asu yksin ja asuu vaikka vanhempien luona niin onnistuuhan se vaikka maksaisi osa kustannuksista.

Muokattu: Tuossa olikin jo kolmas viesti ylempänä asiaa. En huomannut.
 
Ylös Pohja