Työ Sain kesätöitä!!!

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ja vielä todennäköisesti koko kesäksi :3

Toki mietin menneekö hankalaksi sit lukee kirjotuksiin mut enköhän mää selviä ku priorisoin vaa tekemisiä tarpeeksi. Mut ai vitsi kiva päästä pitemmäksi aikaa kesätöihin!
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Ei niihin kirjoituksiin oikeasti tarvitse lukea kesää myöten. Ellei sitten oo perseillyt kurssien läpi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei niihin kirjoituksiin oikeasti tarvitse lukea kesää myöten. Ellei sitten oo perseillyt kurssien läpi.
No siis pitkään ruotsiin mun on varmaan pakko lukee xDD Ei oo mitenkää kauheen hyvin noi kurssit menny vaikka toki en mää nyt perseilly oo.
Psykologiasta taas haluun kirjottaa laudaturin jotennn 🥲 Tosin en usko että nyt oikeasti tarvii ihan sikana lukea, oon aina ollu sellane joka ei lue juuri yhtään ja saa hyvän tuloksen. Mutta en voi kuitenkaan olla stressaamatta jo nytte 😂😂
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
No siis pitkään ruotsiin mun on varmaan pakko lukee xDD Ei oo mitenkää kauheen hyvin noi kurssit menny vaikka toki en mää nyt perseilly oo.
Psykologiasta taas haluun kirjottaa laudaturin jotennn 🥲 Tosin en usko että nyt oikeasti tarvii ihan sikana lukea, oon aina ollu sellane joka ei lue juuri yhtään ja saa hyvän tuloksen. Mutta en voi kuitenkaan olla stressaamatta jo nytte 😂😂
Mä oon kanssa ollut tuo joka sai hyviä numeroita vähällä lukemisella. Mulle tuli historiasta L parin viikon lukemisella. Psyka toki (ainakin mulle) aineena haastavampi.
 
Ylös Pohja