Syvälliset ahdistaa

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
en tuu valmistumaan peruskoulusta samaan aikaan kuin muut. 9lk suorittaminen viivästyy, en jää luokalle mut joudun suorittamaan loput jälkikäteen. jos ootte lukenu edellisen, tän kaltaisen kesun ni tiiätte tilanteesta ehkä vähän. kaikkea en kuitenkaan halua kertoa, mut lyhyesti fyysisen ja hieman henkisenkin terveyden takia en oo ollu melkeinpä ollenkaan koulussa koko 9lk aikana. toi koko vuosi on menny oireita selvitellessä, päivystyksessä, ja kotona neljän seinän sisällä. kiusaamisen takia mua ei enää edes laiteta samaan kouluun takaisin, ja joudun ehkä ote opetukseen joka jännittää. vaikka parempihan se on kuin olla kiusattuna. kaikki riippuu nyt aika paljon tosta ens kontrollista et mitä sen osalta selviää, voiko kasvaimessa olla jotain pahalaatuista kun vointi on niin huono. huoh en tiiä, kaikki tuntuu vaan kaatuvan päälle, ja tuntuu yksinäiseltä tän asian kanssa. oli pakko tänne taas purkaa.

onko täällä ketään joka on jääny luokalle tai valmistunu peruskoulusta myöhemmin kuin muut, miten on vaikuttanu tulevaisuudessa?
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mun piti valmistua peruskoulusta viime keväänä, mut psyykkisten ja fyysisten ongelmien takia en valmistunut. Suoritan yhä 9lk enkä tuu valmistumaan vielä tänäkään keväänä, mut ei se haittaa. Tärkeintä on kuitenkin saada ittensä kuntoon ensin, enkä usko et ihan hirveesti vaikuttaa tulevaisuuteen.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Mun piti valmistua peruskoulusta viime keväänä, mut psyykkisten ja fyysisten ongelmien takia en valmistunut. Suoritan yhä 9lk enkä tuu valmistumaan vielä tänäkään keväänä, mut ei se haittaa. Tärkeintä on kuitenkin saada ittensä kuntoon ensin, enkä usko et ihan hirveesti vaikuttaa tulevaisuuteen.
kiitos tästä viestistä, tää helpotti mun oloa etten oo yksin tän asian kanssa. ja toivotaan että saat sun olon paremmaks ja 9lk suoritettua! <3 ja jep terveys eka ja sit koulu.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
kiitos tästä viestistä, tää helpotti mun oloa etten oo yksin tän asian kanssa. ja toivotaan että saat sun olon paremmaks ja 9lk suoritettua! <3 ja jep terveys eka ja sit koulu.
Kiitos ja eiköhän tässä aleta jo parempaan päin menemään. Tsemppiä paljon sulle. <3
 
Ylös Pohja