Pukeutuminen Ahistavaa ku tuntuu et ihmiset kattoo jos mul ei oo rintsikoit

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Oon siis välil ilman rintsikoita ihan muuallakin kun kotona ja se on must muuten mukavaa mut vituttaa se ku tuntuu että kaikki kattoo oudosti. Ja toki kävellessä ne tissit vähän liikkuu mut emt kai siihen tottuu. Ja siis yleensäkin mun pukeutuminen on kyllä sellasta mikä tuntuu aiheuttavan puheita ja tuijotuksia välillä, mutta yritän silti vaan olla välittämättä D: vaikka tuntuu kyllä tosi ahistavalta välil ja joskus lenkil meinaa alkaa ahistaa niin paljon et haluun vaa kääntyy takas himaan.

Muita joil on samanlaisia kokemuksia D:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Tämä! Joskus olen ilman toppia tai rintsikoita ja tuntuu, että kaikki tuijottaa sellaisella ahdistavalla katseella. Kerran mun oli pakko mennä kouluun ilman rintsikoita, koska ne kaikki oli pyykissä ja musta tuntui, että heti kun astun luokkaan, ope tuijottaa mua just sen takia. D: Kuumottelin siinä koko ajan, että näkyykö läpi. Loppujen lopuksi sillä ei pitäisi olla väliä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
D: Oon todellakin sitä mieltä että pukeudu vaan miten haluat, jos joku sitä kauhistelee / ihmettelee niin oma on ongelmansa. Ja yhdyn samaan kun Topenkopf, rintoja tuijotetaan aina vaikka oliskin liivit. Ei sillä pitäs olla minkään sortin väliä muille onko jollakin liivit vai ei, kun kuitenkin on tärkeintä että itestä tuntuu hyvältä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Tämä! Joskus olen ilman toppia tai rintsikoita ja tuntuu, että kaikki tuijottaa sellaisella ahdistavalla katseella. Kerran mun oli pakko mennä kouluun ilman rintsikoita, koska ne kaikki oli pyykissä ja musta tuntui, että heti kun astun luokkaan, ope tuijottaa mua just sen takia. D: Kuumottelin siinä koko ajan, että näkyykö läpi. Loppujen lopuksi sillä ei pitäisi olla väliä.
Toivottavasti se ei oikeesti tuijottanu sua sen takia, ehkä kuvittelit vaan? Ja ehkä mäkin kuvittelen kaikki ihmisten katseet
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
en tajuu miks pitää tuijottaa muutenkaan
Jep mut ehkä ne ei ees tuijota ehkä ne vaan kattoo silleen lyhyesti niinku yleensä kaikki kattoo ihmisiä, ei sitä ny viitti maahankaan tuijottaa koko ajan. Ehkä mä vaan kuvittelen, vaikee sanoa D: mut joo, tuijottaminen on inhottavaa
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
D: Oon todellakin sitä mieltä että pukeudu vaan miten haluat, jos joku sitä kauhistelee / ihmettelee niin oma on ongelmansa. Ja yhdyn samaan kun Topenkopf, rintoja tuijotetaan aina vaikka oliskin liivit. Ei sillä pitäs olla minkään sortin väliä muille onko jollakin liivit vai ei, kun kuitenkin on tärkeintä että itestä tuntuu hyvältä.
Tää!
 
Ylös Pohja