Akuutti wanhat-kriisi!!!

RilliPöllö

Alisuoriutuva ylisuorittaja
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
392
Reaktioarvo
592
Terve kaikki! En olekaan kuollut :D

Nyt olis tarjolla ihan rehellistä lukiolaisdraamaa, puhdasta, sellaista perimmäiseltä olemukseltaan täydellisen tarpeetonta teiniongelmaa josta AINA elokuvissa puhutaan! Valmistautukaa tekstimuuriin, en osaa kirjoittaa mitään ilman sataatuhatta sivulausetta.

Nimittäin, minähän olen ehtinyt lukiossa jo toiselle vuodelle asti, ja mikäs siellä nyt sitten häämöttääkkään jos ei wanhojentanssit! Hetki jota oon mielipuolisesti suunnitellut ehkä koko elämäni ajan. Noh, mähän olin sit tottakai parin hankinnassa ansioikkaasti aikaisin liikkeellä, koska pieni lukio ja heikosti hyviä vaihtoehtoja. Pyysin hyvää kaveria pariksi (sanotaan vaikka Topias) jo vuoden alussa ja se sitten suostui niin saatiin asia pois alta. Kaikki pyöri hyvin ja hassunhauskasti aina nyt elokuuhun asti, kunnes koulut alkoi. Alkusyksystä tuli uudet ykköset ja niiden muassa yksi ystäväni (sanotaan vaikka Anastasia) jonka tunnen entuudestaan isoshommista. Siinähän kävikin sitten sillä tavalla mukavasti, että Topiaksen ja Anastasian välille leimahti rakkaus ja ne löivät hynttyyt yhteen. Eihän siinä mitään, ei ongelmaa ja pitäkää hauskaa vaan jee! Anastasia tietää että pyysin Topiasta tanssipariksi, koska olen henkilökohtaisesti sen kertonut. Lisäksi Anastasia lupautui ennen seurustelusuhdettaan yhden toisen jätkän pariksi (sanotaan nyt vaikka Eero) koska pieni lukio ja kakkosissa enemmän poikia kun tyttöjä.

Nyt onnellisen yhteiselomme ylle on kuitenkin ajelehtinut rikinkeltainen myrskypilvi. Anastasia on viimeaikoina vähän sinne tänne viljellyt sellaista ideaa, että meidän pitäis vaihtaa pareja päikseen, jotta saisi tanssia poikaystävänsä kanssa. Eihän siinä muuta ongelmaa, kuin etten mä yksinkertaisesti YHTÄÄN siedä Eeroa, elikkä mahdollinen parinvaihto tarkoittaisi sitä, että jäisin ihan ilman paria. Nyt kun harjoitusten alkuun on alle kuukausi niin olisin sen asian kanssa sit vähän ongelmissa. Meillä ei ole enää yksinkertaisesti ketään jonka kanssa mun wanhat ei olisi epämukavaa sinnittelyä. Siinä ollaan kuitenkin aika pitkään käsi kädessä enkä oikein tykkää ottaa niin läheistä ja pitkää ihmiskontaksia tuntemattomien kanssa (parinvaihtotanssit menee kyllä). Vielä ei oo kukaan sanonu suoraan mitään ja aika alkaa käymään vähiin, mutta pelottaa kuitenkin että koska se pyyntö sieltä tulee.

Mä en ole millään tavalla kiinnostunut Topiaksesta muuten kuin kaverimielessä ja Anastasia tietää sen, lisäksi Anastasia on vasta ykkönen eli tanssii omat vanhansa ensivuonna uudestaan. Onks tässä nyt kuitenkin joku girlfriend-priviledge joka oikeuttaa parinvaihtoon? Oonko kamala paskakasa jos en halua vaihtaa paria? En tiiä yhtään mitä Topias ajattelee koko asiasta tai onko ne edes Anastasian kanssa puhuneet mitään.

Tiivistettynä: Vanhojenpari alkoi seurustelemaan ja sen tyttöystävä haluaa että vaihdan paria, mutten välttämättä sit enää löytäis ketään tilalle. Oonko kauhea ihmissaasta jos en suostu vaihtamaan? Ne kuitenkin seurustelevat, niin oikeuttaako se?

Auttakaa!!! (eli oikeuttakaa mun mielipiteet, pliis)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,723
Reaktioarvo
6,556
No jos se Anastasia on kerran vasta ykkösvuojella eli tanssii kuiteski toisen kerran nii ei mun mielestä kyllä pittäis olla mitenkää pakollista vaihtaa etenki jos sinä tuut jäämään iliman paria + oot pyytäny aiemmin. Tanssikoon Anastasia Topiaksen kanssa ensi vuonna jos sillon vielä yhdessä ovat.
Mitä Topias itse tästä ajattelee? Onko sille ok tanssia sun kanssa vai haluaako se vaihtaa?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,723
Reaktioarvo
6,556
Ihan ymmärrettävää toki että haluaa tanssia oman kumppaninsa kanssa mutta siinä tapauksessa se asia ois kuulunu tehä seleväksi jo palijon aiemmin eikä just ennen harjoitusten alakua (vai onko se edes suoraan vielä pyytänyt vai ainoastaan vihjaillut??)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,723
Reaktioarvo
6,556
Koska tosiaan kun mun kaveri alako seurustelee sillosen poikaystävänsä kanssa (olivat vielä samanikäisiä eli tanssivat samana vuonna) nii tällä oli jo vanhojentanssipari eikä sitä alettu mitenkää venkslaamaan koska miksi olisi pitänyt kun aikaa oli jäljellä nii vähän ja pahimmassa tapauksessa sit molempien omat alkuperäset parit ois jääny iliman tanssiparia.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
8,017
Reaktioarvo
5,780
Mitä Myrskäri sanoi ja vielä se että on huono idea tanssia poika/tyttöystävän kanssa wanhat, kun tuon ikäisillä eroja tuppaa tulemaan. Se vaan nyt on karu totuus.
 

RilliPöllö

Alisuoriutuva ylisuorittaja
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
392
Reaktioarvo
592
No jos se Anastasia on kerran vasta ykkösvuojella eli tanssii kuiteski toisen kerran nii ei mun mielestä kyllä pittäis olla mitenkää pakollista vaihtaa etenki jos sinä tuut jäämään iliman paria + oot pyytäny aiemmin. Tanssikoon Anastasia Topiaksen kanssa ensi vuonna jos sillon vielä yhdessä ovat.
Mitä Topias itse tästä ajattelee? Onko sille ok tanssia sun kanssa vai haluaako se vaihtaa?
Topias ei oo ite puhunu tästä koko asiasta mitää eikä Anastasia oo suoraan sanonu, ei ainakaan mulle. Vihjailua on ollu silleen mun ympärillä, että kuulen yhteisiltä kavereilta mikä sinänsä on vielä ärsyttävämpää. Oon samaa mieltä et mielellään olisi voinu sanoa asiasta jo aikasemmin, toisaalta ei niillä oo kyllä ollu aikaa olla yhessä ku ehkä vasta kuukausi...

Tässä olis nyt se pahin tapaus eli me jäätäis Anastasian parin kanssa sit molemmat yksin koska ei haluta tanssia yhdessä (ei tulla toimeen).
 

RilliPöllö

Alisuoriutuva ylisuorittaja
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
392
Reaktioarvo
592
Mitä Myrskäri sanoi ja vielä se että on huono idea tanssia poika/tyttöystävän kanssa wanhat, kun tuon ikäisillä eroja tuppaa tulemaan. Se vaan nyt on karu totuus.
Tuntuu melkeen ilkeältä sanoa että mä ajattelen samoin... Ristiriitaiset ajatukset kun mitä oon kavereilta gallupannu mielipiteitä niin tosi moni ajattelee että tyttöystävillä on etuajo-oikeus tanssiparibisneksessä ja mun pitäis suosiolla antaa pari vaihtoon. Toisaalta onhan siinä järkeä, et jos mun pari ei halua tanssia mun kanssa enää, niin niistä tansseista tulee tosi ankeat molemmille.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,723
Reaktioarvo
6,556
Topias ei oo ite puhunu tästä koko asiasta mitää eikä Anastasia oo suoraan sanonu, ei ainakaan mulle. Vihjailua on ollu silleen mun ympärillä, että kuulen yhteisiltä kavereilta mikä sinänsä on vielä ärsyttävämpää. Oon samaa mieltä et mielellään olisi voinu sanoa asiasta jo aikasemmin, toisaalta ei niillä oo kyllä ollu aikaa olla yhessä ku ehkä vasta kuukausi...

Tässä olis nyt se pahin tapaus eli me jäätäis Anastasian parin kanssa sit molemmat yksin koska ei haluta tanssia yhdessä (ei tulla toimeen).
Koita olla kuuntelematta niitä vihjailuja etenki jos ne tullee vielä ulkopuolisilta ihmisiltä. Ei se oo niiden asia. Jos kerran Topiaskaa ei sano mittää nii en miettis sen enempää sitä ellei sitte joku nosta nyt isompaa haloota
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,723
Reaktioarvo
6,556
Tuntuu melkeen ilkeältä sanoa että mä ajattelen samoin... Ristiriitaiset ajatukset kun mitä oon kavereilta gallupannu mielipiteitä niin tosi moni ajattelee että tyttöystävillä on etuajo-oikeus tanssiparibisneksessä ja mun pitäis suosiolla antaa pari vaihtoon. Toisaalta onhan siinä järkeä, et jos mun pari ei halua tanssia mun kanssa enää, niin niistä tansseista tulee tosi ankeat molemmille.
Ei se oo ilkeätä, elä huoli. Tottakai siis tyttöystävät ja poikaystävät luonnollisesti menee yleensä edelle, vaan jos tilanne on tällanen että se pari on jo hankittu, nii ei ole hyvä juttu. Muutenki mun mielestä jokaisen pittäis tanssia ensisijaisesti nimenomaan kakkosen kanssa jos mahollista että varmasti jokainen halukas saa tanssia.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
8,017
Reaktioarvo
5,780
Muutenki mun mielestä jokaisen pittäis tanssia ensisijaisesti nimenomaan kakkosen kanssa jos mahollista että varmasti jokainen halukas saa tanssia.
Tämä. Voit perustella sillä että poikia on vähemmän yleensä lukioissa ja vielä vähemmän niitä jotka tanssii. Anastasia saa tanssia sitten seuraavana vuonna (jos vielä ovat yhdessä silloin)
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,622
Reaktioarvo
1,019
No jos se Anastasia on kerran vasta ykkösvuojella eli tanssii kuiteski toisen kerran nii ei mun mielestä kyllä pittäis olla mitenkää pakollista vaihtaa etenki jos sinä tuut jäämään iliman paria + oot pyytäny aiemmin. Tanssikoon Anastasia Topiaksen kanssa ensi vuonna jos sillon vielä yhdessä ovat.
Mitä Topias itse tästä ajattelee? Onko sille ok tanssia sun kanssa vai haluaako se vaihtaa?
tämä!
 
Ylös Pohja