Wanhat 2023

oonaker.ttu

Harjoittelija
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
4
Reaktioarvo
1
Moikka
Oon 17v tyttö ja mul ois wanhat tiedossa ens helmikuussa. Ongelma on se että kaksi kurssin tuntia on jo mennyt eikä mulla vieläkään ole paria. Oon harjotellu tyttöjen kanssa ja joo voisin tanssiakin niiden kanssa mutta oon halunnut poikaparin. Oon kysynyt jo varmaan 6 eri pojalta ja kaikilla on jotain muuta tai eivät suostu. Alkaa käydä jo itsetunnonkin päälle tää että onko mussa oikeesti joku vika kun pojat ei halua tanssia mun kaa. Opettajat on yrittäneet myös auttaa meitä (kurssilla on pari muutakin tyttöä ilman paria) kysymällä ykkösiä ja abeja mutta ei tuota tulosta. Mitä mun pitäis tehä, tanssinko tytön kanssa vai ootanko vielä et saan poikaparin? En kyllä jaksais enää odottaa ku tänäänkin opeteltiin melkein kokonaan uus tanssi ja siinä sit menee aikaa kun niitä yrittää opettaa sille parille
.
T. Neiti Avuton
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Meidän koulussa on erikseen ne tanssikurssit ja välillä saatetaan pyytää nimenomaan ne tyypit joilla ei oo paria kokoontuu johonki et saatais ne parit muodostuu. En tiiä miten teillä on mut onko siellä sun kurssilla ketään jolla ei ois paria?
Mut en tiiä, kai sun on vaan pakko yksinkertasesti kyselä sellasilta joilta et oo vielä kysyny.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Meidän koulussa on erikseen ne tanssikurssit ja välillä saatetaan pyytää nimenomaan ne tyypit joilla ei oo paria kokoontuu johonki et saatais ne parit muodostuu. En tiiä miten teillä on mut onko siellä sun kurssilla ketään jolla ei ois paria?
Mut en tiiä, kai sun on vaan pakko yksinkertasesti kyselä sellasilta joilta et oo vielä kysyny.
Eikö teillä päin "tanssit" hoida veljet, isät, sedät ja isoisät?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Häh? Vanhojen tansseissa tanssii lukiolaiset. En ite niihin osallistu tosin joten en asiasta niin palijoa tiedä mutta sen tiedän että aika harva isoisä olisi lukion toisella luokalla.
Eikö teikäläisten pitäjillä "tanssi" ole sitä itseään, jonka hoitaa aina ensin vanhimmat sukulaiset?
 

oonaker.ttu

Harjoittelija
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
4
Reaktioarvo
1
Meidän koulussa on erikseen ne tanssikurssit ja välillä saatetaan pyytää nimenomaan ne tyypit joilla ei oo paria kokoontuu johonki et saatais ne parit muodostuu. En tiiä miten teillä on mut onko siellä sun kurssilla ketään jolla ei ois paria?
Mut en tiiä, kai sun on vaan pakko yksinkertasesti kyselä sellasilta joilta et oo vielä kysyny.
Siellä on vaan pari tyttöä mun lisäks jolla ei oo. Kaikilla pojilla on.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Siellä on vaan pari tyttöä mun lisäks jolla ei oo. Kaikilla pojilla on.
Sellasta se on. Joillain viejillä on kaksi paria, niin että toinen toisessa näytöksessä ja toinen pari toisessa. Kun tyttö-poika pareja ei käytännössä koskaan saada tasan muodostettua niin ettei parittomia ole, on vähän sovellettava
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Tanssi tytön kanssa. Itsekin tanssin, en edes kysynyt ketään poikaa. Jos välttämättä haluat poikaparin tunnetko ketään koulun ulkopuolelta joka voisi suostua?
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
En tiiä, onko myöhäinen viesti tällaselle keskustelulle, mutta toi poikaparien vähäisyys on yleinen ongelma. En usko, että sussa olisi erityisesti mitään vikana, miksi pojat ei halua tanssia sun kanssa. Joillakin voi olla kiireitä opintojen kanssa, täyteen ahdattu lukkari, tai jotkut eivät vaan yksinkertaisesti halua tanssia wanhoja. Voi myös olla, etteivät halua tanssia tuntemattoman kanssa, mikäli asia näin on.

Koska poikapareja on todella vaikea löytää, niin yleensä pitää tyytyä tyttöpareihin. Ootko ettinyt poikapareja koulun ulkopuolelta? Jos et ole, niin kannattaa kokeilla! Lukiossa tämänhetkinen jakso on ilmeisesti jo niin pitkällä, että on vaikea ketään lukiolaista hommata pariksi. Joissakin ammattikouluissa saa wanhojentansseista kurssin suoritettua, joten mahdolliselle amistutulle wanhat eivät hirveästi olisi opinnoista pois. Kannattaa myös muita kontakteja koulun ulkopuolelta käyttää hyödyksi. Voisit vaikka kysyä kavereilta tai vanhemmilta, tuntisivatkohan he ketään sopivaa paria. 🤔

Jos tämäkään ei tuota tulosta, voisitko ottaa selvää, voiko joku wanhojenkurssilla tanssia oman parinsa lisäksi sun kaa toisessa erässä? Tämmönen onnistuu lähinnä, jos teillä wanhat pidetään useissa erissä koulun suuren oppilasmäärän vuoksi. Itse kävin jättilukiota, joten wanhat käytiin kolmessa erässä. Voisit vaikka kavereilta tai muilta tuttavilta kysyä, olisiko heidän parinsa lainaaminen toisessa erässä ok? Ite päädyin tällaiseen ratkaisuun, kun parin hankinnasta ei tullut mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Taitaa olla aika myöhänen viesti, mutta mun mielestä tässä kohtaa kannattais tanssia vaan tytön kanssa. Mä aiemmin ajattelin tanssia wanhat niin vielä viime vuonnakin halusin jostain syystä poikaparin, mutta mitä vähemmän aikaa mahdollisiin wanhoihin oli niin sitä enemmän aloin miettimään ettei siinä olisi mitään järkeä. Nykyään en oikeasti edes tajua, miksi halusin poikaparin, koska ei siihen oikeasti ollut mitään muuta syytä, kuin se että usein noissa on parina tyttö ja poika.

Mutta tosiaan, nykyään tanssisin wanhat vain kaverin kanssa, en todellakaan kenenkään tuntemattoman pojan. Se on paljon hauskempaa ja rennompaa, kun siinä on kaveri, etenkin kun pitää tanssia aika lähekkäin. Olisin varmaan tanssinutkin wanhat, mutta päätin olla tanssimatta, koska mulla ei ollut siellä lukiossa kavereita ja kaikki mun kaverit on sellasia ihmisiä, joita ei kiinnosta wanhat. Olisin siis joutunut tanssimaan jonkun ärsyttävän puolitutun kanssa, ja kaikki lukiolaiset tosiaan suurin piirtein vihas mua. :D

Mutta joo, toivottavasti löydät/löysit itelles vielä parin.♡ Tsemppiä!
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Jos taivaansinin viesti oli myöhäinen niin itse olen sitten super myöhässä. Meidän lukiossa parittomat tytöt otti viereisestä ammattikoulusta jotain tuttujansa, mutta jos ei tunne ketään niin vähän paha kysyä. Muistaakseni opettajat lupasi myös kysyä että jos jotain vapaaehtoisia löytyisi.

Paha sanoa enempää, tanssin vanhat mutta olen poika. Olin itse ilman valittua paria vielä ekalla tunnilla, vaikka siis parittomia tyttöjä oli muutama. Toinen oli todella lyhyt ja minä itse olin pisimmistä pojista joten tunnin jälkeen kysyin whats app viestillä toiselta pidemmältä (koska koin joskus yläasteella että todella lyhyen kanssa oli hankala tanssia). Se jolta kysyin kirjoitteli vastausta heti, vähän pitkään ja mahdollisesti selitellen, joten lopulta kertoi vaan että sen kaveri/pari miettii vielä tuleeko se. Jouduin sitten sen vikan ja lyhimmän pariksi. Jouduin joten ei tarvinnut edes kysyä siltä mitään, whats app numeroakaan ei ollut, ja se ei ollut samoilla tunneillakaan. Turhaan kysyin siltä toiseltakin.

En ollut edes pitkään varma haluanko vanhojen tanssi kurssille ja yksi tyttö joskus paljon ennen alkua kysyikin aivan yllättäen niin kerroin silloin etten vielä tiedä tulenko koko kurssille. Ehkä luulivat sitten etten tule lainkaan kun ei kukaan lähempänä kurssia kysynyt.
 
Ylös Pohja