Alkopa yks kaks häirittemää ja ahistamaa se et yks melkee ain kahtoo mu puhelint

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Siis sillon ku itekki katon, nähny kaikki salasanat ees jotenki ja tietää ne mitä sillo katon yht hyvi ku mää
Helvetin ärsyttävää :)) (ja ahistavaa)

En yleisesti tykkää kertoo ihmisil melkee mitää, siis niil keit nään "oikees elämäs" eikä pelkälttee tyylii snäpis

Ja kahtoo välil ite vapaast mu puhelint sillee silti et se o mu käes mut se painelee jotai ja kahtoo

Ja se kattoo suunnillee aina ku avaan snäppejä (tyykkään snäppää :'D) ni se tietää täysi keil snäppään ja mitä sillo ku oon koulus, enk mä tykkää siit et muitte snäpit näkyy sil kosk ite vihaan sitä jos joku muu kahtoo mun lähettämii snäppei ku se jonka tili se on (ongelmallista kyllä juu :D). Ja toistaa niit

Sori spämmin D:::

Reaktioarvo
5,133
Sano sille aina kun huomaat että se kattoo että lopettaisi D: Onhan tuokin jo jonkunlainen kirjesalaisuuden rikkominen tai yksityisyysloukkaus riippuen siitä mitä juuri silloin teet sillä puhelimella D:

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Sano sille aina kun huomaat että se kattoo että lopettaisi D: Onhan tuokin jo jonkunlainen kirjesalaisuuden rikkominen tai yksityisyysloukkaus riippuen siitä mitä juuri silloin teet sillä puhelimella D:
En onneks yleensä tee mitää mitä se ei vois nähä, ku se ny kuiteski kahtoo D::

Ja monella videolla ja toisil lähetetyis snäpeis näkyy kans :'D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Sori iha offtopic mut onks tää Porin vai Turun murretta ku jäi häiritsemään mua, hirvee vaikee erottaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Turu varmaa, kaikki tääl puhuu turu murret ni ::D
Ja asu lähel turkuu ni
Okei joo xd mua aina häiritsee ku ne on nii saman kuulosia ja sit jos en tiiä et kumpi se on ni häiritsee xd vähä niiku norja ja tanska ja ruotsi ni mietin aina et mitä kieltä tää on, vaikka nykyään tuntuu että alankin jo erottaa niitä paremmin toisistaa. Oon vissii sit hirveen kiinnostunu kielistä ja murteista ku aina pohdin tämmösii.

Ylös Pohja