Aihe vapaa APUA, GOOGLE KUVAT

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
(Yritin pitää varasijataukoa (varataukoa :D?) mutta täällä ollaan)
Jos samalla googletilillä käyttää google kuvat- sovellusta vaikkapa kahdella eri puhelimella, niin näkyvätkö molemmilla laitteilla olevat kuvat siellä?? D:::
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Niin ja miten tän voi estää jos näin siis on D:
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Hemmetti, koko varasijassa ei ole paikalla muita kuin minä!
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Käsittääkseni kyllä näkyvät kun ne taitaa olla yhteydessä Google tilin kautta D: En tiedä, miten saa poistettua vai saako, itse en käytä Google kuvat-palvelua
Katsoin vähän aikaa sitten tietokoneella niin niitä ei näkynyt siellä. Luojan kiitos varmuuskopiointi ei ollut päällä! Muuten ne olisivat varmaan näkyneet.

Tosiaan kyseessä oli siis vanha (tosin vielä olemassa oleva) googletili, joka on yhteinen erään toisen henkilön kanssa. Mulla on toki oma tili, jota käytän muuten. Satuinpa menemään omalla tililläni tuonne sovellukseen ja tajusin että kaikki kuvani näkyvät siellä. Vaihdoin tiliä ja panikoiduin kun kaikki puhelimellani olevat kuvani näkyivät myös tällä yhteisellä käyttäjällä. D: Mutta ne eivät näkyneet tuolla tietokoneella, joten syytä paniikkiin ei ilmeisesti ole?

Siis en käytä google kuvia edes tarkoituksella, kuvat vaan menevät sinne itsestään. Olisi ihan kiva jos ne eivät menisi ._.
 
Ylös Pohja