Keho Mun kaveri tarvis apua (ehkäisy)

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Kuulostaapa taas tosi epäilyttävältä toi otsikko, kaverin puolesta kyselen 💀💀

Mutta siis tosiaan en oikeen sitä ossaa ite auttaa tässä mut siis se sano että oli kihlattusa kanssa harrastanu seksiä ja heillä siis oli ollu kumi käytössä. Hänen kihlattu ei ollu tullu mut kumissa oli vähän tavaraa sisällä ja oli tarkistanu vedellä et ei ollu mittää reikää. Kumin ulkopuolella ja sen miehen karvoista (tai ylipäätään vehkeen juuresta) kuiteski oli jotaki valkosta sillai semi palijon, ja mun kaverilla on just ovulaation todennäkösyys korkeimmillaan. Kyseli multa et voiko olla ihan vaan sitä valkovuotoa ku oli ihan sellaista limamaista vai kanttiiko sen ottaa jälkiehkäsy

Vastasin sille että aika pieni todennäkösyys jos kumiki ollu ehjä eikä mies oo tullu mut mitä mieltä ootte? Voiko vaikka sieltä alakautta jotenki lipsahtaa ulos (en löytäny netistä mittää varmaa tietoa)
Onko jollai jottai kokemusta yms ku mun kaveri on nyt panikoinu asiaa jo vuorokauden ja haluisin rauhoitella sitä jotenki :'D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Kanttiskohan mun vaihtaa toi otsikko ku kuulostaa niin oudolta sanua että kaveri tarvii apua 😂😂

Edit: No nyt se kuulostaa vaa entistä oudommalta ku mietin asiaa liikaa
Mutta siis tosiaan kyseessä on oikeasti mun kaveri (19v ja kihlattu on samanikäinen), en minä xD Ei esiaviollista minulle kiitos lol
 
Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No siis eihän sitä raskaaksi tuu ellei siittiöt päädy munajohtimiin asti, ei ne siinä vehkeen juuressa mitään tee. Voihan sen je:n silti ottaa halutessa varmuuden vuoksi
 
Ylös Pohja