Aihe vapaa At this point mul on enemmän k-pop ihastuksia ku mitään muita ihastuksia

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Huvittaa kieltämättä ja näyttää siltä että etenkin bts ja twice on sellasia mistä en pääse eroon sitten millään ja sit aina välillä saattaa tulla jotain uusia muista ryhmistä.

Niin ja blackpink no joo en mä oikein siitäkään pääse näköjään eroon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
HUUTISTA are you kidding me

Ensinnäkin tää hobin lista on niin täynnä kpoppia etten kestä ENÄÄ (no vau surprise mut siis niinku en kestä)

HHHHHHHHHHHAAAAAAAAA APUA off my face ,,,,,,,,,,,,,, vittu tää biisi on jo yksinään huutisten arvoinen

Oon kuunnellu tätä AIVAN liikaa viime aikoina sen vaan sanon??????????? Please GIVE ME A CHANCE

en oikeesti tiedä mitä vittua ja miks täå biisi on niin monella listalla

A A A A AAAAAAA AAA A A A A


HAHAHHHHHHS YOURS 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 PLEASE

vielä enemmän huutiksen arvoinen biisi huutista huutista huutista huutista huutista

Tää on niin surullisen kuulonen biisi mut en voi muuta ku nauraa ku at this point koko homma ei oo mitään muuta ku meme

En ees vieläkään tajuu miren tää tapahtu????????????????????????????? En oikeesti TIEDÄ

OIKEEST PLIIS

ja dynamite varmaan koht taas tulee ja sit alan kyl varmaa kiljuu koska oon kuunnellut sitä niin helvetisti voi elämän kevät

Mut ei hobista sen enempää tällä erää

MuTtA

Nct are you kidding me

I'M SCARED

en voinut väistää ansaa (Johnny)

THANKS

eih saatanaenkestäenää

I'm in danger

Mut en oo yhtään yli hobista tai davest niiku en YHTÄÄN and that's the joke

Niinku en Yhtäån

YHTÄÄN

et......

Ja kaiken tän sekoilun ja säätämisen ja hulluuden kruunas viel se ku katoin jackpotin + se et Alivuokralainen on tullut youtubeen + se et oon ajatellut villuu niin SAAAAAAAAAAAATANASTI myös niin sekin vittu vielä että juu juu kiitos ✌️

Tavallaan vois ajatella että se on daven syytä että mietin näin paljon villua koska NE ON ihan samanlaisiaaaaaa tai no mitä vittua emt

Ahahahaha ironista ironista että twice soi taas

Tai en mä tiedä onko se ironista mutta huvittavaa se on

Hahahahaha yes or yes on viel sellai mitä oon kuunnellut jo ikuisuuden NIINKU ennen ku ees esim tykkäsin dahyunist näin paljon?? 👀👀👀👀👀

It's getting worse

Niiku miten KAIKKI keissit menee pahemmaks :D mun tunteet kaikkia kohtaan: 📈

Onks tää oikeesti totta

Vuorotellen soi twicee nct ja bts:ää täähän on ihan sairasta

Kaikki vaa oikeest menee pahemmaks: hobi (siitä mitä se aikoinaan oli), dave (siitä mitä se vuos sitten oli), villu (no, ainakin siitä mitä se on joku aika sitten ollu??), Dahyun, Johnny (oon tykännyt siitäkin aiemmin mutta vain hiukan), timppa (tai no, ton jackpotin myötä oon aatellu sitä taas enemmän,,,,,,,,, asdffffs) ja siis jokainen case vaan pahenee 😳 and i oop-

Läppä on kans se et yks ilta olin aivan kujalla kaikesta (aa no siis, millon en ois) ja sekasin hobista ja sit kuuntelin hello future ja se auttoi yllättävän paljon mun oloon ja GUESS WHAT i knew it already back then. I fucking knew :D tai niiku mul tuli sellane olo et vittu nää saattaa olla vaaraks mut sit vasta myöhemmin tää vast meni tähän c:

Oof cooler remix, i love that 😭 vaikka oon kieltämättä aika täynnä: dynamitee, butterii ja permission to dance, mut silti i kinda love that 😩

😬😬😬😬😬😬😬😬😬 Rapmonnnnnnnnn 💕😍 what the fuuuckkkkkk

Okei täl listal on selkeesti vitun paljon bts:ää (NO EI KAI) ku nyt tulee heti butterin perään make it right xd ahahaha lets cry

Joojoo hobi shut up

Sitä paitsi justhan mä ihan vähän aikaa sitten kuulin tän biisin. Ehkä tänään tai eilen tai jotain, mitä vittua.

Oikeest jos joku aikakausi on ICONIC ASF niin se on vittu tää marras-joulukuu aivan selkeesti. Aivan vitun iconic. Must on huvittavaa se että oon joka päivä ihan maassa (tai no, melkein joka päivä?) Mut sit tää on kuitenkin aivan saatanan iconic. Vaikka ahistaa helvetisti. Mutta sitten välil tulee näit hysterioita kuten nyt ku ei ees itketä juurikaa vaa lähinnä naurattaa ❓❓❓❓ joku mielisairaus varmaan kun saman päivän aikana voi olla aivan totaalisen maassa (kuten sillon ku tein sen kesun että "en kestä enää") ja sit pian hysteerinen ja nauraa kaikelle ja on semi hyväl tuulel.

Mut sen vaa sanon et marraskuu oli iconic ja so far joulukuu on ollu aivan yhtä iconic

Mitä muuta voi ees väittää jos kerran on hobi ja dave keissit tämmösel tolalla. Iconic as fuck.

En vaan kykene olemaan nauramatta tälle et hobist ja davest on tullu ihan yhtäkkiä maailman pahimpia keissejä niiku i'm not fucking joking here???? Sen vaan sanon et se vitun emotional rollercoaster jonka ensin hobi ja sit dave pisti mut käymään läpi ni....... Ei voi kuin aplodeerata 👏👏👏👏 great job guys 😩✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
AAAAAAAAAAAA

ALLUN IHON ALLA BIISU ON VITUN ICONIC

mä HUUDAN sisäisesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
SÄ OOT MUN IHON ALLA🎶

Oikeest allu lopeta jo lmao 😵
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Bigbangii vaihteeks 😩 hyvää vaihtelua 😩 tai no "vaihtelua" :D kpoppia se silti on

Lmao kuuntelin aikasemmin jotain metallisoittolistaa ja en jaksanu sitä yhtään hahahahahhs se basically sai mut vaa huonolle tuulelle. Sinänsä jännä koska yleensä kuitenkin oon tykännyt kuunnella metallia, jo pienestä pitäen, mutta emt, ehkä se ei vaan joka hetkeen sovi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
En oikeesti kestä kuinka love like this oli alunperin ihan timppa-biisi (💕 snif snif) mutta sitten yhtäkkiä se alko täysin random syistä liittyy hobiin ja olin vaa sillee "i guess se sit on hobi-biisi myös?????????"

Niiku only god knows the reasons koska se logiikka millä noi biisit alkaa liittyy tiettyihin ihmisiin on.... Vitun random ja sekava. Jotenki se vaa tulee niist tietyistä hetkistä.

Ei saatana ja taemin tho. Mä niin tiesin et löydän sen viel edestäni, et ei se sinne 2019 vuoteen jää (vai millon nyt olikaan)

MINKÄ TAAKSEEN JÄTTÄÄ SEN EDESTÄÄN LÖYTÄÄ😌

Sama patan kanssa, en kestä et TAAS

oh my god tajusin muuten mitä biisiä en enää voi kuunnella nauramatta :-------D ei helvetti. No,ei oo iso juttu mut :D

Tämä biisu:


Heh heh :D:

Toiki on ollu semmoi mitä oon kuunnellu siitä asti ku oli se... Mikä sen nimi nyt oli mut se koronaan liittyvä juttu missä oli toi biisi + superm yms.

Oi eloa 😩

Ja siis MIKS TIMPPA, MIKS pitää aina kiusata mua olemalla mun unissa ja ajatuksissa ja AAAAA

Kenestä mä ees näin unta viime yönä ku en muista kyllä vittuakaan siitä. Tiedän sen että ajattelin tyyliin tzuyuu ku heräsin mut en tiedä olikse siin unessa edes. Um. Ketä lie. Ainakin muistan sen et se oli taas joku vitun random uni ja mahdollisesti seksuaalinen (YÄK 🤮) mutta ei mitään käsitystä ketä siin oli tai mihin se liitty muutenkaan. Mut joo onneks unet on random shittiä mitä aivot tuottaa joten en oikein voi sille mitään jos näen seksuaalisia unia mitkä ällöttää mua. Ne on vähän sama ku painajaiset, vittumaisia mutta minkäs teet.

Hassua tää sex-repulsed shitti kyllä. Onneks sentään sen yhen illan jälkeen ei oo tullu enää semmosta oikein et tuntuu et oksennan. Vaikka en kyllä tiiä johtuko se pelkästään siitä vai oliko mulla muutakin ahdistusta mikä lisäs sitä oksetusta. But yeah. That's disrespectful (to you 😳😌)

ei nyt saatana oikeesti tää tho:


THAT is disrespectful

Ensinnäkin koska taemin.
Toiseksi koska ten yrittää saada mut rakastuu uudelleen and i'm saying bitch I DON'T HAVE TIME. DONT. Even. Do. That.

MITÄ VITTUA XD out of nowhere alkaa soimaan i was able to eat well XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD SHOKEERAANNUIN
Hyi

YES I GET IT I GET IT se hobin ja sugan esitys tosta biisistä oli CUTE mut ei tarvi kääntää veistä haavassa nyt TÄSSÄ KOHTAA. nyt oikeesti ei tässä kohtaa ku en oo kuullu koko biisiä "pitkään" aikaan ja en oo tottunu tähän. En yhtään kestä :D puren hampaita vaa yhtee niin saatanasti 😳

Tunnen fyysistä kipua XDDDDDDDD ei edes vittu saatana naurata mutta kuitenkin naurattaa

Okay who cares at this point

Who gives a crap

(Saakelin Will)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Mut ei ku mulla siis oikeesti tuli kauhee sekoominen tosta i was able to eat well koska se oli kauhee kuulla se kun se vei samantien takasin siihen..... Marraskuun loppuun? Aivan karseeta. Se oli niin intense sillon et ei kestä edes miettiä. Toki onhan tää edelleen intense koska kyseessä kuitenkin on hobi mut sillon se oli aiva järkyttävää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Ok wait- 😩 en ees muista enää mitä äsken aattelin ja mitä oli tarkotus kirjottaa mut kiitti vitusti taemin ja ten

Kiiiiiitoooooossss

*Anxiety has joined the chat*

Ah, ainiin. Se liitty daveen.

Mietin vaan sitä että kuinka on mahdollista et se yks saakelin video sai mut sekoomaan siitä lopullisesti. Toki olin aatellu sitä paljon aiemmin mut se oli selkeästi se yks tietty vidi mitä kattoessa olin sillee et okei nyt mä tiedän et tää roihahtaa ja vitun pahasti. Ja niinhän se menikin. Siin kohtaa muistan et tunsin ekan kerran TOSI vahvoi tunteit sitä kohtaa. Enkä tiedä miks? Mut must tuntuu et ku näin sen hymyn ni siin vaiheessa olin vaa niiku..... Gone af.
Tajusin et god damn that's my type. Mut outoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
No vittu kappas. Näinkin näköjään unta hessusta ja pp:stä ainakin
Sinänsä hassua kun en oo edes niitä sen suuremmin miettinyt. Makes sense af.

Saatto olla myöskin dave. Ehkä Ola? Aa joo oli ainakin Ola ja sit myös jhopeeeee 😑 se nyt oli ehk vähemmän yllättävää

Mut miks Ola

Tai joo siis kuuntelin the arkkii mut niiku. En ees paljoo joten huoh tuleepa ne pienestä uniin. Tai no kyllähän mä sitä jonkun verran aattelin mut silti eiks toi nyt oo aika random tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Muutenki aika vitun random jos edelleen oon kuses olaan great job mate
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
HUUTISTA aloin kattoo Alivuokralaista ja melkee kiljuin XD emt se jostai syystä sai mut huutistelee ku kivinen oli sillee "ilmeisesti kohta kuullaan" :---------D se vaa se tapa mil se sano sen ei jumalauta. Ja no ihan pelkästään se jo nauratti että timppa ja kivinen oli siin vierekkäin ei vittu oikeesti kiitti 😅😅
Tää on todella paha

Ei millään kestä timppaa hessuu ja mikkoo samas elokuvas

It's getting worse
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Also huvittaa ku pitää vetää toi "gay voice" niin yli XDDDDD but kinda cute 😌

Huoh hessul on kans niin söpö hahmo ei jeesus
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Mää en silleen oo ihastunu kehenkään kpop-laulajaan mut Stray Kidsin Felix varsinkin on aivan ihana D:::: Tai niinku jokainen niistä jäsenistä on aivan ihana mutta Felix erityisesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
No nyt.... 😭 No NYT 😭😭😭😭 ei 😭 ei

Ensinnäkin en tiedä kumpi oli pahempi jackpotin vai Alivuokralaisen kattominen koska nyt jos mahdollista niin mietin timppaa vieläkin enemmän........ 11 kuukautta myöhemmin oon todellakin edelleen tässä tilanteessa. Itse asiassa tasan 14 päivää vaille vuosi. KAKS viikkoa ja sitten on ollu tasan vuosi tätä sekoilua, jos ei lasketa sitä aikasempaa sekoilua mukaan. Kiitos :D täähän on kestänyt pidempään ku ois voinu kuvitella...

Toiseks en ymmärrä miks jotkut (kummelit itsekin) sanoo että Alivuokralainen on huono leffa koska ite ainakin itkunauroin jatkuvasti. Tai no muutamassa kohdassa ainaki nauroin vedet silmissä ,,,,

Huutista ku on taas niin next level tunteet

Mul oli ihan älyttömästi jotain random raapustettavaa äsken mut nyt tuntuu et kaikki asiat katoo mun päästä ja oon vaa sillee "😦😦"

Mmh i don't know

Anything

Mutta se. Minkä tiedän. On että rakastan hessuu ja timppaa 🙃 sehän ei mitään uutta ollut tosin

Mutta niiden lisäks hajottaa noi villu-kuvat yms koska basically ku etin sitä yhtä kuvaa galleriast mikä on Alivuokralaisest nii siin kohas on myös muutama kuva villust ja pelkästään niiden näkeminen hajottaaa

Ei vittu vois mennä nukkumaan (paitsi en usko että saan unta vielä)

Ja mikäs hemmetin biisi sieltä alko soimaan 😌 ahaha, tätä tuli kuunneltuu sillon ku haikailin villuu + jiitä. Noice

Ei vittu oikeesti tätä

Tää on jo liikaa timppaa ja hessua koska ensin se jackpot ja nyt tää. Plus oon kattonu myös yksittäisii sketsei viime päivinä 😭😭 itken silmät päästäni. Miten tää voi olla niin saatanan väärin ja silti niin oikein.

Kieltämättä tää biisi tuo myös ihan vitusti mieleen timpan joten...... Nice 😭😭

Ja tää biisi myös 😭 lets face it everything is about him

BUT WHAT ABOUT DAVE

huoh unohtu kyl taas Johnny hyvin äkkiä

No ei on se iha söps

Plus olin myös ajattelematta hetken hobii, mitä vittua. Ennenkuulumatonta.

Wait-

Wait en tajuu yhtään mitään

Ok no ei kai siinä

Ps. Söpö toi Alivuokralaisen loppumusa D:::
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Mää en silleen oo ihastunu kehenkään kpop-laulajaan mut Stray Kidsin Felix varsinkin on aivan ihana D:::: Tai niinku jokainen niistä jäsenistä on aivan ihana mutta Felix erityisesti
Stray kids on musiikillisesti ihan jees mutta onneks en oo ihastunu kehenkään niistä, no, en mä kyllä niistä mitään tiedäkään, mitä nyt pari biisii kuullu

En oo ihan varma mut ne taitaa olla aika nuoriikin jos muistan oikein? Tai no joojoo miten sen nyt ottaa, onhan johnnykin aika nuori riippuu ny miten ajattelee. Mut siis eiks stray kidsin jätkät oo jotai nollanollia. Ei sillä etten ois koskaa esim nollanollaan ihastunu, onha niitäkin pari ollu.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Stray kids on musiikillisesti ihan jees mutta onneks en oo ihastunu kehenkään niistä, no, en mä kyllä niistä mitään tiedäkään, mitä nyt pari biisii kuullu

En oo ihan varma mut ne taitaa olla aika nuoriikin jos muistan oikein? Tai no joojoo miten sen nyt ottaa, onhan johnnykin aika nuori riippuu ny miten ajattelee. Mut siis eiks stray kidsin jätkät oo jotai nollanollia. Ei sillä etten ois koskaa esim nollanollaan ihastunu, onha niitäkin pari ollu.
Jjoo, vanhin on Bangchan joka on syntyny -97 :D Ja nuorin on I.N. joka on öööö -01
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
HAH i sense another bad case coming 🙄

I SENSE IT

whatever idgaf

Tää urge heitellä näit biisei tenin listalle 😬😬😬😬😬😬😬 DON'T

mut miksköhän

Oh god

Miks heittelen näitä tonne vaikka mulla on jo hyvä ja erittäin lyhyt lista 😐 i like them short tho

Atm se on joku 27 minuuttia mut ehhh ei niist kaikist tarvi mitään pitkii tehdä like DON'T

koska atm tos on pelkästään hyvii biisei mut jos rupeen heittää sinne kaikkee mahollista ni kyllästyn siihen. Niiku hobin lista joka on täynnä kaikkee mahollista ja oon vaa sillee oh god this song again 😄

I don't careee

No siis niiku nyt hessunki listan kanssa nähään, kuuntelen sitä atm, se on yli 10 tuntia pitkä ja sieltä tulee kaikkee mahollista JOPA OASISTA niin mitä vittua nyt taas

No okei ymmärrän miks tää biisi on tässä koska se YKS ILTA silloin

Mut silti tää on vitun random.

Siis kaikille noille on tietenkin joku syy et miks ne on tolla listalla mut oikeesti come on XD

Tosin on tää ihan nostalgista. Varsinkin so hot you're hurting my feelings oli nostalgista kuunnella, erityisesti kun se oli se remix mitä harvemmin kuuntelen, ainakin nykyää.

On tosiaan kuukaudet vierähtäneet 😳

En voi oikeasti uskoa että ten on HOBI 2.0

MITÄ VITTUA EI NYT TAAS

Voin jo tässä vaiheessa jotenki uskoa sen että noi kaks on pahimmat

Jo eilen mulle tuli sellanen olo et ooooooooookei ten on hobi 2.0, it's a sure thing

VAI kiriikö Johnny tai taemin siitä ohi 🤔

Taeil ja haechan voi olla ihan shhhhh because idc 😌

Mitään en myönnä.

Tenin, Johnnyn ja taeminin myönnän mutta siinä se

Sen vaan sanon että oon vitun vaarallisilla vesillä tenin suhteen

It's a danger

BUT WHEN WE MEET IT SEEMS I CAN'T LET GO 🎶🎶🎶🎶🎶😃 tulee mieleen Ola siks koska sillon ku ajattelin gesslee ni oli myös ola-keissit

Srsly why don't you give me a chance to live

You people

OHHHHH näin muuten unta ainakin hobista ja jiministä, saatto olla rm, saatto olla ehkä muitakin mut... Ainii ja v oli myös definitely?????? En kyl ihan ymmärrä miks mut... I guess i still like him .....? What the hell

OH GOODNESS taas nostalginen biisi! 😭

Eka tää oli villu-biisi, sit varmaa muihinki liittyvä mut sit se oli timppa-biisi ja sit emt kai se ny vähän kaikkeen liittyy 😭 oikeesti en oo kuullu tätä VUOSIIN (no ei siitä nyt ehkä ihan niin kauan oo xD)

I NEVEEEEER KNEW
WHAT IT WAS TO LOVE

huutista en ihan ymmärrä miks ihmiset ei tykännyt tosta biisistä koska se on vitun bängeri
ehkä se on sellanen biisi mihin tarvii henkilökohtasen rakastumis tunteen mukaan että sitä voi luukuttaa

Huoh you are in love on niin ärsyttävä mutta niin nostalginen biisi.

Youu are in love
Trueeee love

Huoh stupid

Ketään ei kiinnosta kuulla biisiä jostain vitun rakkaussuhteesta joka on real af

Instead kertokaa mulle siitä kuinka näkee ihastuksensa unissa tai jotain vastaavaa scheißee

Mate nobody cares

As much as i love Taylor nii nyt oikeesti SHHHHHHHHHHHH🤫





Ooooooffffffff miks rakastan olaa näin paljon mietin vieläkin sitä unta minkä kerran näin siitä. Oh it was weird tho. But it was super cute. Ola ei kyl nykyisin oo mun unissa hirveen usein niin aina välillä on ihan "hauskaa" että sekin niissä vierailee D: huoh i love my man 💖 SO MUCH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
No vittu NYT

Nfg:tä! Tulee mieleen se aika ku ihastuin daveen alunperin sillon... Viime vuonna 😰
 
Ylös Pohja