Aihe vapaa At this point mul on enemmän k-pop ihastuksia ku mitään muita ihastuksia

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
I LOVE my man 😭😭😭 (Johnny)

It's disrespectful that he exists

Samoin ten

Dis res pect ful
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Oh come on nyt taas. Näin unta vittu karista????? + Villusta + öööö hetkinen en muistakaan enempää. Mut noi on jo ihan kauheeta :D

Sitä paitsi YÄK se oli turhan seksuaalista tai jotain, en muista mutta karin suhteen siinä oli ainakin joku sexual-ish kohta. Onneksi pääsin niistä ällöttävistä ajatuksista eroon :D sit ne vaa loppu ku heräsin ja nousin ylös ja nyt ne ei enää häiritse. Mut joo, iu 🤔 tosin en kyllä ymmärrä että miks niihin ei vois suhtautua sellasella välinpitämättömyydellä mieluummin ku näin suurella ällötyksellä. Eiks tää ällötys vois olla vähän lievempää edes silleen että se ois basically semmosta "idc 🙄" välinpitämättömyyttä. Koska jos en välitä nii ei ne pitäs sillon mua häiritäkään. Mut jotenki en vaan voi sille mitään että oksettaa ja VITUTTAA varsinkin kun tommoset random ei-mistään tulevat ajatukset tulee sotkemaan kaiken rauhallisuuden ja tyynen olon :D srsly haluun chillaa, en miettii mitään ällöttävää. Sitä paitsi just tänään ennen ku menin nukkumaan ni muistan että ajattelin muutenki että mul on atm tosi sellanen epäkiinnostunut olo kaikkee seksuaalista kohtaan siis ihan sellanen oh god that's so boring, miten ketään voi kiinnostaa :D ja muutenki ollu ny viime päivinä sellanen olo että seriously that's boring af. Joten ne ajatukset tuskin tuli sen takia että oisin ollu jotenki horny täs sillee yleisesti, se johtu todennäköisesti vaan??? Ei-mistään? Siis mä en tiedä miks mä näin unta mistää tommosest koska lähinnä oon ollu todella epäkiinnostunut seksuaalisuutta kohtaan. Mutta sit jos se tuleekin sen ällötyksen takia uniin, voi hyvin olla. Jos on strong negative feelings ni kai senki takia voi tulla uniin kaikkee tollasta. Koska en todellakaan oo nyt ajatellu kenestäkään et "omg haluun panna tota" tai emmä ainakaa muista.

Mut joo muutenki vähän hämmentävä olo ihan vaa siks et Kari oli siin unes koska en muista millon viimeks oon siitä nähny unta. Oon kyl aatellu sitä jonku verran mut aika vähän kuitenkin?

Emt ehkä millään ei oo väliä mutta nice mietin nyt sit taas hobii ja teniä. HUOH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Ainiin ja tuli tosi outo olo jiitä kohtaan

Jotenki sellanen että mukamas haluisin nähä sen pitkästä aikaa

Niiku HÖLÖ HÖLÖ miks mä haluisin nähä sen tho?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Eihhhhh

Eiiiiiiiihhhhhh

Lukas on ihan ku villu

Kind of???? Siis miks kaikki on tollasii ah mä en kestä

I REALLY seem to have a type

Mut ei kaikki todellakaan oo tollasii vaan villu ja lukas ja dave ja yks irl-tyyppi ja yks toinen irl-tyyppi
 
Ylös Pohja