Mielenterveys Ei mene kamalan vahvasti (TW)

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Itsetuhoiset ajatukset vaivaa taas, vaikka eivät mitään pahoja olekkaan. Ärsyttää hieman kun tuntuu, et läheisten kanssa kaikesta mikä liittyy millään tavalla itsetuhoisuuteen tai itsetuhoisiin ajatuksiin on aika mahdotonta puhua. Se tuntuu olevan monella aika iso tabu, vaikka tietysti aihe jo itsessäänkin on joillekin tosi raskas ja vaikee. Välillä tekis mieli puhua just jonkun läheisen kanssa aiheesta, mut se on yleensä aika työlästä ja vaikeeta.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Muaki jotenki surettaa se ku mielenterveysongelmat on joittenki mielestä edellee vaa kuvitelmaa tai niistä puhuminen on tabu.
Ois parempi jos ihimiset alkaisivat tajuumaa et se ois meille mielenterveysongelmaisillekki palijon helpompaa ite hakee apua ja puhua avoimesti jos ei tulis niitä katseita sen takia
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Samaistun todella paljon tuohon, ettei mistään itsetuhoisuuteen liittyvästä voi puhua läheisten kanssa. Pystyn toki puhumaan muutamalle ystävälle, mutta perheen kanssa se on lähes mahdotonta. Onko sulla ketään, kenen kanssa voisit puhua tästä?
Olisi varmasti helpottavaa puhua ihmisille, mutta niiden katseiden ja ennakkoluulojen kanssa on täysin ymmärrettävää, ettei oikein pysty puhumaan. D: Lähetän voimia. <3 Jos haluat ja pystyt, niin voit tulla juttelemaan mulle. ❤️
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Samaistun todella paljon tuohon, ettei mistään itsetuhoisuuteen liittyvästä voi puhua läheisten kanssa. Pystyn toki puhumaan muutamalle ystävälle, mutta perheen kanssa se on lähes mahdotonta. Onko sulla ketään, kenen kanssa voisit puhua tästä?
Olisi varmasti helpottavaa puhua ihmisille, mutta niiden katseiden ja ennakkoluulojen kanssa on täysin ymmärrettävää, ettei oikein pysty puhumaan. D: Lähetän voimia. <3 Jos haluat ja pystyt, niin voit tulla juttelemaan mulle. ❤️
Kiitos rakas ja on mulla ehkä pari ihmistä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,993
Reaktioarvo
8,480
En halua vähätellä tuskaasi, mutta mikä on siinä että pitää käyttää anglismeja? (SV) olisi yhtä hyvä.
 
Ylös Pohja