Ei olis pitäny leikata hiuksia

Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Itkettää, koska nyt mä näytän ihan kauheelta. En älynny, että niistä lähtis näin paljon. Mun hiukset tosin oli aika huonossa kunnossa niin oli vähän pakko leikkaa. Mutta kai mun ois pitäny sanoo jotain ennen ku kampaaja leikkas niistä 15 cm. Tai siis hän ei tehny mitään väärää ja leikkas just sen mitä halusin ja pyysin, mutta en ite älynny et 15 cm ois näin paljon. Kaipa mun pitää vaan totutella näihin hiuksiin...
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Kävin kans vähän aikaa sitten kampaajalla ja lähti melkeen puolet hiusten pituudesta, koska nyt, kun ilmat viilenee niin mun hiukset on kokoajan niin sähköiset, että en selviä niitten kanssa. ':D Aluks mullakin oli sellanen olo, että ei olis pitäny, koska näytin omasta mielestä hirveältä. Ensimmäisten pesukertojen jälkeen kuitenkin aloin tottuun niihin ja kyllä mä nyt melkeen jopa tykkään näistä enemmän, koska ei takkuunnu niin helposti ja on muutenkin mulle käytännöllisemmät ja oon alkanut tottua näihin. Mulla on siis sellaset suurinpiirtein olkapäille ulottuvat hiukset.
Kyllä mä uskon, että sä totut niihin ja et varmasti näytä kauheeta. <3
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
lyhyet hiukset on tosi nätit, olipa ne millaset tahansa! ymmärrän jos on kerralla lähtenyt paljon ja ei oo ihan vielä tottunut, se voi tuntua aluksi aika oudolta. uskon että alat vielä pitämään hiuksistasi!
Lyhyet hiukset on munkin mielestä tosi nätit:3 ja joo, nyt kun oon tottunu näihin vähän niin ei oo enää niin kamalat
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Hiukset kasvaa takasin ja lyhyt mutta terve näyttää aina paremmalta ku pitkä mutta kulahtanut.
Ja peseminen helpottuu, ite melkein itkin ilosta ku kävin suihkussa saksimisen jälkeen.
Joo nää tosiaan näyttää paljon paremmalta nyt kun on terveet latvat eikä sellaset ihan kulahtaneet. En oo vielä pessyt, mutta uskon kyllä, että se helpottuu.
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Kävin kans vähän aikaa sitten kampaajalla ja lähti melkeen puolet hiusten pituudesta, koska nyt, kun ilmat viilenee niin mun hiukset on kokoajan niin sähköiset, että en selviä niitten kanssa. ':D Aluks mullakin oli sellanen olo, että ei olis pitäny, koska näytin omasta mielestä hirveältä. Ensimmäisten pesukertojen jälkeen kuitenkin aloin tottuun niihin ja kyllä mä nyt melkeen jopa tykkään näistä enemmän, koska ei takkuunnu niin helposti ja on muutenkin mulle käytännöllisemmät ja oon alkanut tottua näihin. Mulla on siis sellaset suurinpiirtein olkapäille ulottuvat hiukset.
Kyllä mä uskon, että sä totut niihin ja et varmasti näytä kauheeta. <3
Mulla on kans toi, että hiukset on tosi sähköset, ja se on just yks syy miks leikkasinki. Sähköset hiukset on kyllä välillä tosi ärsyttävät.D:
Sä näytät varmasti tosi kauniilta, niillä uusilla hiuksilla ja muutenki :3
Mulla on nyt noin lapaluihin asti ulottuvat hiukset. Ja oon nyt siis jo vähän tottunu näihin, eikä nää oo ihan niin kauheet enää. Mä vaan koin pienen järkytyksen kun katoin aluks peiliin ja kokeilin vähän eri kampauksia, nii tietysti näytti ihan eriltä. D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mulla on kans toi, että hiukset on tosi sähköset, ja se on just yks syy miks leikkasinki. Sähköset hiukset on kyllä välillä tosi ärsyttävät.D:
Sä näytät varmasti tosi kauniilta, niillä uusilla hiuksilla ja muutenki :3
Mulla on nyt noin lapaluihin asti ulottuvat hiukset. Ja oon nyt siis jo vähän tottunu näihin, eikä nää oo ihan niin kauheet enää. Mä vaan koin pienen järkytyksen kun katoin aluks peiliin ja kokeilin vähän eri kampauksia, nii tietysti näytti ihan eriltä. D:
Kiitos <3 ja kiva kuulla, että oot jo tottunut niihin paremmin. (: Jotenkin aina hämmennyn siitä miten paljon hiukset vaikuttaa ulkonäköön, mutta onneks niihin yleensä tottuu yllättävän nopeesti.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Mä leikkasin vuos sit mun pitkät hiukset olkapäille ja olin ihan fiiliksissä, nyt haluaisin vielä lyhentää paljon mut letit ois vielä saatava laitettuu nii tulis kiharat nii ei voi enää
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Mä leikkasin vuos sit mun pitkät hiukset olkapäille ja olin ihan fiiliksissä, nyt haluaisin vielä lyhentää paljon mut letit ois vielä saatava laitettuu nii tulis kiharat nii ei voi enää
Se on kyllä ihanan virkistävää kun leikkaa pitkät hiukset lyhyemmiks. Mä oon nyt jo aikalailla tottunu näihin ja päässy alkujärkytyksen ohi. Ja tykkään näistä itse asiassa aika paljonki, eikä haittais vaikka ois vähän lyhyemmätki. :)
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Se on kyllä ihanan virkistävää kun leikkaa pitkät hiukset lyhyemmiks. Mä oon nyt jo aikalailla tottunu näihin ja päässy alkujärkytyksen ohi. Ja tykkään näistä itse asiassa aika paljonki, eikä haittais vaikka ois vähän lyhyemmätki. :)
Kivaa! Siitä vaan lyhyemmäks jos yhtään tuntuu, elämä on liian lyhyt asioiden viivyttelemiseen, aina voi kasvattaa takaisin jos ei tykkää :)
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Kivaa! Siitä vaan lyhyemmäks jos yhtään tuntuu, elämä on liian lyhyt asioiden viivyttelemiseen, aina voi kasvattaa takaisin jos ei tykkää :)
Niinhän se on:) mä en varmaan ihan heti nyt leikkaa lyhyemmäks, mutta ehkä jossain vaiheessa. Ja en tiiä kasvatanko enää sellasia tosi pitkiä hiuksia.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ne on varmasti ihanat enkä usko että näytät mitenkään hirveeltä <3 uskon että alussa voi olla pieni shokki kun on tottunu selvästi pidempiin, mutta lyhyemmät on aina helpommat hoitaa ja on terveemmät. kasvaahan ne muutenkin takas, ei hätää :) muistan myös kun miulta leikattiin joskus parturissa joku 10cm enkä tajunnu että niistä tulee niin lyhyet. vaikka niistä tykkäsin, niin muistelen että alussa tais pari kyyneltäkin vierähtää, kun se oli jotenkin shokeeraava muutos. mutta äkkiä mie niihin totuin ja tykästyin.
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
ne on varmasti ihanat enkä usko että näytät mitenkään hirveeltä <3 uskon että alussa voi olla pieni shokki kun on tottunu selvästi pidempiin, mutta lyhyemmät on aina helpommat hoitaa ja on terveemmät. kasvaahan ne muutenkin takas, ei hätää :) muistan myös kun miulta leikattiin joskus parturissa joku 10cm enkä tajunnu että niistä tulee niin lyhyet. vaikka niistä tykkäsin, niin muistelen että alussa tais pari kyyneltäkin vierähtää, kun se oli jotenkin shokeeraava muutos. mutta äkkiä mie niihin totuin ja tykästyin.
Kiitos<3 niin se oli tosiaan aluks pieni järkytys kun katoin peiliin ja ne oli paljon lyhyemmät kun olin ajatellu. Ja niinhän ne kasvaa:) nyt mä jo itse asiassa tykkään näistä hiuksista aika paljonkin. On vaan niin paljon mukavampaa kun on terveet ja lyhyemmät hiukset.
Voin uskoo että pari kyyneltä vierähti. Jos on kuvitellu että hiuksista tulis tietyn näköset tai pituset ja sitten lopputulos ei oo ihan se niin se on kyllä yleensä järkytys. Ja vaikka ne oiskin just sellaset kun oot pyytänytkin. D:
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Itellä lähti kesällä semmoset vähän yli 30cm... kesti kyllä vähän totutella :D ite tykkään lyhyemistä paaaaaaaaaljon enemmän ja on paljon helpompi pestä niitä. Mutta kyllä ne hiukset siitä kasvaa, älä huoli!
Aika paljon sulla lähti, uskon että kesti tottuu...D:
Mäkin tykkään näistä vähän lyhyemmistä paljon enemmän, koska nää on vaan helpommat ja muutenki kivemmat, nyt kun oon tottunu. :D
 
Ylös Pohja