Mielenterveys Ei vittu nyt tulee mieleen taas niin häiriintynyttä settiä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Muistin yhtäkkiä asioita. En tiedä miten mun pitäs suhtautua. Onks tää ees normaalii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Hyi mä en haluu ajatella. ihan vitun ällöttävää. Voi luoja miks mun piti muistaa näit asioita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Oon jotenki ihan paniikissa, mua pelottaa et menetän todellisuudentajun.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Rupesin vaa yhtäkkiä miettimään et olikse ihan normaalia mitä mun sukulainen sano mulle joskus, pitäskö mun vihata sitä ihmistä nyt, onks tää normaalia vai jotai seksuaalista häirintää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Muistan et olin vähän hämmentyny sillon siit tilanteest mut emmä tiiä kai se oli vaa iha jotai läppää i think.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Mun pitäs ehkä puhua mun terapeutin kans tästä mut miten hitossa pystyn odottaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Siis ei se sanonu mulle mitään sellast tyyliin et "sä oot kuuma uh ah" tai mitään tollasta mut se vaa heitti jonku random kommentin mun pukeutumisesta mikä oli vähän semmone jotenki ns. "Seksuaalissävytteinen" vai en tiiä oliko ees. Onks toi normaalii? En tiiä oon nyt ihan paniikis. Sillon ajattelin vaa siit et no tää on vaa jotai normaalii läpänheittoo tai jotain. Siis mä en tajuu yhtää mitä tapahtuu. Onks toi normaalii vai ei? Mua pelottaa iha vitusti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Ku emmä usko et se on mitään seksuaalista ahdistelua. Mut jotenkin mul on vaa outo olo nyt. Niiku ihan tosi ahistava olo. Vai onks se sittenkin ahdistelua? Apua. Alan itkee ku mua ahistaa niin paljon. Ei se sukulainen oo ikinä fyysisesti mua koskettanut mitenkään ällöttävällä tavalla (toisin kun jotkut äijät vaikka baareissa joista mulla on tosi inhottavia muistoja ku ne on koskenu mua basically ilman lupaa). Niin en tiiä mut se vaa on sanonu vähän tollasii ns. seksuaalissävytteisiä juttuja, mut oon vaa jotenki aatellu et no se on huumorii tai jotai semmost. Hei se on kuitenkin mun eno mikse haluis kommentoida mun ulkonäöstä jotain ällöttävää? Eikä se oikeasti ollu ees iso juttu. Sitä paitsi muuten se on ollu iha perus eikä se oo koskaan mulle mitään traumoja aiheuttanu. Mut jotenkin se kommentti tuntu vähän oudolta siis se ei sanonu mua varsinaisesti seksikkääks mut jotain sinnepäin. Mut sit mietin et onkse ees sopimatonta koska kyllähän nyt silleen voi sanoa? Tai no tuntuuhan se kyl vähän oudolt. En tiiä? Inhottava olo. Mut sit taas toisaalta se oli must ihan normaalia. En tiiä mikä lasketaa enää normaaliks at this point. Sitä paitsi kuulemma mun veljetki on tehny jotai seksuaalisia asioita joskus keskenää ni mitä vittua sitte taas. Se ny ei ainakaan kuulosta normaalilta. Eihän kukaan voi haluta omaa sisarustaan, mua ainakin oksettaa ihan helvetisti. En tiiä tarkalleen mitä ne on tehnyt mut yäk? Toisaalta kai se on ainakin pieniltä lapsilta ihan normaalia mutta en tiiä minkä ikäsiä ne on ollu ees. Siis millases perhees ja suvus mä oikee elän? Onks tää ihan normaalia? Mä en ymmärrä miks kukaan haluis tehä mitään seksuaalista sisaruksensa kanssa sillee vanhemmalla iällä, pieniltä lapsilta ymmärrän sen kai mutta miltään murrosikäsiltä ainakaan. Hyi hitto. Onks mun veljil oikeesti kaikki ihan kotona. Tai siis. Mä en tajuu. Mut ehkä se oli jotai mikä oli tapahtunu tosi tosi nuorena koska kuten sanottu niin tajuun kyl pieniltä lapsilta silleen jotkut seksuaaliset leikit ja harjottelut mut oh god mä todella toivon et se on ollu jotain sellasta vaan koska mua OKSETTAA niin paljon. Kui sairas yksilö pitää olla. Niin ällöttävää niin ällöttävää niin ällöttävää en pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Ja tänki asian oon kuullu jo vuosia sitten ja muistan et se ahisti mua sillon mut en ajatellut sitä loppujen lopuks niin paljon. Siis joo on normaalia tehdä jotai seksuaalista esim murrosiässä vaikka kaverinsa kanssa mut ei oman veljen. Oikeesti oksennan. Ei se vaa oo normaalii. Sisaruksen pitäs ällöttää tai silleen seksuaalisesti ajateltuna sen pitäs olla epäviehättävä koska Westermarck-ilmiö. Miten kukaan voi koskee sisarukseensa? Siis seksuaalisella tavalla, kyllähän nyt muuten voi koskea tietysti. Mut siis mun veljet on must ihan normaalei ihmisii? Ei ne voi olla mitää sairait yksilöit. Mua häiritsee mikä toi juttu on koska oikeasti millasten ihmisten keskuudessa mä oikeesti elän? Tuntuu ettei tää vaan voi olla normaalia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Siis kaikki tää on niin disturbing. En ees tiiä pitäskö mun ollenkaan kirjottaa näitä asioita täällä, en ehk kirjottaiskaa jos mulla olis se terapeutin aika nyt heti nii voisin puhuu sille. Mut en vaa voi olla hiljaa, ku ällöttää ja ahistaa. Siis. Ja miks mua nyt vasta alko ahistaa nää asiat niin paljon. Ihan yhtäkkiä. No siis luin kyllä semi trigger warning settiä basically vahingossa, en tiiä, kai se siitä jotenki tuli, mut miks nää asiat ei oo häirinnyt mua aiemmin kuitenkaan tällä tavalla?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
En jotenkin osaa käsitellä tätä? Ei nää asiat voi olla normaalei. Vai onko?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Siis oikeesti. Jos tää joku seksuaalinen harjottelu on tapahtunu vanhempana ni siin on pakko olla taustalla jotain outoo koska mun mielestä ei vaan oo normaalia. Ei voi olla?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Eih muistin vielä lisää disturbing settiä. Mitä helvettiä oikeest. En tajuu miten kukaan voi tehä tolleen. Muistan kun mun kaveri oli meillä yötä ja sit se sano mulle et mun veli oli jotenki ahistellu sitä. Ja siis tänki asian oon tienny vuosikausia koska oltiin aika lapsia sillon viel ni tost on varmaa yli kymmenen vuotta aikaa. Muistaakseni sanottiin asiasta mutsille sen mun kaverin kanssa ja ilmeisesti mutsi puhu mun veljelle sitten siitä. Ja vaikuttaa silt et mun kaveril ei ees oo mitään traumoja ja se suhtautuu mun veljeen ihan normaalisti ja on mukava sille aina sillon ku ne sattuu näkemään. En tiiä kyl et miten se tarkalleen ottaen oli sitä ahistellu et olikse tosi ahistavaa vai ei niin ahistavaa. Emmä tiiä kyl se jotain siit kuvaili mulle silloin. Kyl mua ainakin ois ahistanu aika paljon jos mun kaverin veli ois tehny mulle jotain tollasta, vaikka ei se mitää raiskannu sitä mut silti. Mua ahistais oikeesti jos mulle kävis noin. En tajuu miten kukaan voi tehdä noin. Oikeesti millane ihminen voi tehdä jotain vähänkin seksuaalista nukkuvalle tai sellaselle jonka luulee nukkuvan. Siis millanen ihminen mun veli oikeen on. Oon aina kelannu et pohjimmiltaan se on ihan hyvä tyyppi vaikka sillä välillä meneekin vähän yli esim juominen (tai no aika usein). Mut niiku en ymmärrä tollasta seksuaalista ahisteluu, mitä tää oikeesti on? Voiks olla et mun veljii tai ainakin tota yhtä olis jotenkin lapsuudessa sitten ahistellu joku ja sit se tekee saman jolleki toiselle? Vai mistä toi johtuu. Ja muistan et toi oli tosi ahdistavaa mulle sillon pienenä enkä osannu käsitellä et mun veli vois lähennellä mun kaveria noin. Missä hiton perheessä mä oikee elän.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Mua oksettaa ja tärisyttää. Miks kukaan haluis tehä noin? Mun veljeä myös myöhemmin syytettiin raiskauksesta, mut olin ymmärtänyt että siinä ei oikeesti ollukaan tapahtunut mitään et se tyttö oli keksiny ton vaa päästä. Mut en tiiä oisko se voinu olla totta? Olin tuolloinkin aika nuori, ehkä ala- tai yläasteella. Oikeesti mä en haluu uskoo enkä osaa suhtautua, mua oksettaa niin paljon. Tärisen. Voiks mun veli olla oikeest sellanen et se olis voinu raiskata jonkun? Mut ei se siitä ainakaan mihinkään vankilaan joutunu, mut??

Mun ajatukset on niin sumeita. Ja ton lisäks kaikki se muu paska. Kerran (olin varmaa joku 12v sillon) se lähti kännissä ajamaan keskellä yötä ja itken vieläkin ku muistelen sitä. Miks mulle tapahtuu kaikki tää? Mitä mä oon tehny väärin.

Joo vittu ehkä tää kaikki onkin ihan normaalia ja vittu hiphei hurraa vaan. Unohetaa vaa kaikki asiat eikä koskaan puhuta niistä. Vittu tuntuu niiku vaipuisin psykoosiin.

Mun toinenkin veli sekoili joskus jotai huumepäissää tai jotai ku olin ihan lapsi, meil oli poliisit tai jotain ja kuulu ihan kauhee meteli, kaikki kaapit kaatu yms. En ymmärrä miks kaikki haluu väkisin traumatisoida mut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Mun on nyt vaa pakko spämmää näit asioita tänne, haluisin heti päästä juttelee ammattilaisen kaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
toinenkin veli sekoili joskus jotai huumepäissää tai jotai ku olin ihan lapsi, meil oli poliisit tai jotain ja kuulu ihan kauhee meteli, kaikki kaapit kaatu yms. En ymmärrä miks kaikki haluu väkisin traumatisoida mut.
Muistan kuinka pelkäsin sillon. Ja kuinka monta kertaa oon itkeny sillon ku se toinen veli on kännissä alkanu väkivaltaseks (ei mua kohtaan). En kestä tätä.

Eikä siinä vielä kaikki kosk esim varmaa jokainen mun veljistä on ainakin joskus diilannu huumeita, oikeesti millasia ihmisiä mun perheessä oikee on? Ja jokainen on varmaa käyttänyki. Ei helvetti. Kunpa mä olisin ainoo lapsi eikä mulla olis ollenkaan koskaan ollukaa sisaruksia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
En ymmärrä miks kaikki ne on halunnu tuhota mun lapsuuden noilla pelottavilla tilanteilla. Vittu kuinka pelkäsin sillon ku se lähti ajamaan kännissä. Vittu kuinka pelkäsin sillon muutaman kerran että niille tulee faijan kans kunnon nyrkkitappelu. Siis mun koko perhe on ihan fucked up näköjään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Oon mäki tehny asioista joista oon kokenu syyllisyyttä eli oon mäki mokannu joskus. En oo kyl tarkottanu mitään pahaa niillä Koskaan, oon vaa ollu jotenki nii kujalla etten tajunnu oikee ees. Mut mitä jos mun veli on oikeesti raiskannu jonkun tai vaikkei oliskaa ni ainakin se on ahdistellu mun kaveria. Ei toki enää, mut en tajuu kuinka kukaan voi tehdä noin ollenkaan? Jos se luuli että se nukku nii miten se voi vaa mennä ja tehä jotain hiukankin seksuaalista. Eiksd oo selvä asia et nukkuvaan ihmiseen ei voi koskee sillä tavalla? Ei se ollu raiskaus mut sellasta ihme lähentelyä. Kuin vitun aivovammanen pitää olla ettei tajuu ettei noin tehdä? Mut onks oikeesti niiku mun veljille tapahtunu jotai vai mistä vitusta tää niiden käytös oikeen tulee? Miten kukaa voi tehdä noin? Ja vittu millasta on kasvaa oikeesti tämmösten asioiden varjossa??? Ei ihme että oon tämmönen ku oon ku koko ajan on saanu pelätä millon kukaki on vitu kamapäissää tai millon kukaki seksuaalisesti ahdistelee vittu mun kaveria tai millon kukaki lähtee kännis ajamaan ja melkee about kuolee ja yms. Siis emt noil on jotai serious issues ei oikeesti en osaa selittää mistä tollaset jutut juontaa juurensa. Vai onks toi muka ihan normaalia käyttäytymistä?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Tarvisin nyt niin paljon halia joltai mun kaverilta tai jotain, itken tääl fr. Ja pitäs yrittää nukkuu muka. Sure, vittu, en pysty ees olemaan

Aaaaaaa tarviin oikeesti halin ja tarviin vaikka ammattilaisen jolle avautua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Siis senhän kaikki on aina tiennyt et mun veljet on ollu ongelmanuoria (minä en ehkä niinkään, vaikka kuten sanottu oon mäkin mokannu jotain asioita, mutta ehkä vähän erilaisia asioita, en oo koskaan kuitenkin sekaantunu huumeisiin enkä seksuaalisesti ahistellu ketään yms, väkivaltainen oon ollu mut se oli basically paniikkitilanne niin must se oli ymmärrettävä reaktio multa kuitenkin) niiku juu mut ongelmanuoriki on ehkä lievä ilmasu koska mitä vittua toihan on jo jotain ihmishirviö tasoo jos ahistelee muita ja niiku mitä vittua. Siihen raiskaukseen en ehkä usko tai ainaki siit ei tullu mitään seuraamuksia ilmeisesti tai et eihän se ollu ees mielestäni mikään oikeusjuttu tai mitään. Ja muistelisin et siitä oltas sanottu ettei se ollukaa mitää tehny. Mut silti jo se et sä ahistelet jotai on nasty. Vaikka se on kyl tosi yleistä nii kai se on normaalia like i said onhan muakin monta kertaa koskettu ilman lupaa. Sure, siitä tulee paska olo ehkä mut se on niin normaalia. Ehkä ihmiset ei vaa tajuu ettei niin saa tehdä? Tosin ei kuulosta järkevältä kai ny jokane vittu tajuu ettei saa???? Jos ei oo tyhmä ku saapas. Mikä sit saa silti ihmisen tekemään niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Niinku en tajuu miten mun veli on voinu olla noin disrespectful toisen rajoja kohtaa? Toi on vaa nii huonoo käytöstä voi vittu mua vituttaa ja viel ku oon ite kokenu syyllisyyttä et mitä jos mun frendii ahistaa tosi paljon mun veljen takii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Aaaaa tarviin sen ajan nyt mutta kun se on vasta ens viikolla rääh

Ja miten muutenkaa voin tuoda tämmösiä asioita ilmi
"Joo mua häiritsee vähän kun mun eno pari kertaa puheli vähän turhan sopimattomia asioita mut basically en usko et se oli muuta ku perus läppää enkä mä varsinaisesti mitenkään pelänny sitä sen jälkeen mut oli mul vähän hämmentynyt olo, nii ja mun veljet on kaikki ihan sekasin ja basically juoppoja ja ainaki yks niistä käyttää joskus huumeita vielä nykyäänkin ja yhtä on epäilty raiskauksesta ja se myös ahdisteli mun kaveria ku oltii pieniä ja muutenki mun toinen veli on aiheuttanu mulle pelottavia muistoja kamapäissään riehuessaan ku olin pieni ja et semmosta, mulla on siis ihan normaali perhe ja näin"

Niiku ihanaa yrittää selittää jotain tollasta yhtäkkiä
 
Ylös Pohja