Aihe vapaa Eih taas

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Ehdin jo luulemaan että tuo olisi ollut pelkkä lyhyt vaihe vain

Mutta taas sitä tässä ollaan

Ja jo sillon aikoja sitten kun meinasin ihastua siihen niin en sitten ihastunutkaan ja luulin että väistin koko homman

Mutta enpä tosiaan väistänyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Hmmmmm en tiedä mitä ajattelen tosta????????

mutta hobista ainakin näin unta mitä ilmeisimmin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
HUOH

no one:
Not even Rick:
Not even Dave:
Minä: rakastan hobiiii niin paljonnnnnn i'm screaming 😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
OH GOD

no one:
Not even villu:
Not even timppa:
Not even my teacher crush:
Minä: aaaaaa Tenerife sea:stä tulee mieleen CHRIS
Myös minä: aaaaaaaa siitä on 5kk ku rakastuin chrisseen

PLEASE

sitä paitsi se uni hobista(?) Oli shokeeraavaa taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Okay wait ... the fuck is happening?

Idk en muista.

APUA kuuntelen mirrorball ja kuulin tän ekaa kertaa ehkä viime jouluna tai vähän ennen joulua tai emmä ees tiiä mut joskus sillon varmaan ja nyt on todella outoa kuunnella tätä

Ahahahha muistan elävästi

Muistan elävästi varsinkin sen tapaninpäivän jälkeisen yön(?) Kun olin oksennustaudissa ja pyörin koko yön täs sohvalla ja valitin ja itkin 😂 naurattaa helvetisti mut se kipu oli ihan järkyttävää. Sit aina välillä yritin mennä sänkyyn nukkumaan mut se oli aika vaikee saada nukuttua tho????

Muutenki se joulu oli HELVETIN OUTO

muistan kuinka ehkä 23. Päivä olin ihan kujalla ja kävin suihkussa sillon ja muistan edelleenkin kuinka olin aivan pihalla kaikesta

En tiiä olikse Anteroon ihastuminen mikä laukas kaikki oudot fiilikset vai mitä

Antero 😂😂😂😂😂 pls

Mitä vittua oikeesti sillon tapahtui

Ja näyttää siltä että tää on ihan yhtä helvetin outoa XDDDD kuin viime vuonna

Nice

11 päivän päästä tulee vuos siitä KUN timppa case tapahtui 😬

Alkaa nyt tuntuu jo vähän liian todelliselta tämäkin nostalgia

Sit lisäks kaikki nää "uudemmat" kuten hobi joka "tosiaan" onkin uusi.... Eihän se oo ollu ku vähintään vuodesta 2019,,,,

Aaaa nyt kuuntelen wherever you are mikä on vielä shokeeraavampaa

MITÄH

Don't matter?????????????

Ai sekin on täs simonin listalla? 😭😭😭😭😭 PLEASE

tää vasta onki nostalgic shit

Onko nyt joulu 2020 vai 2021

I'm just wondering

Nobody knows
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Mut anyway tää video are you kidding me (that songggggggg):

Lmaooo stop
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
What are you doing tho

Ahaha vittu.

Also miks jokaisen biisin pitää kertoo seksistä. Miks kaikki rakkauslaulut kertoo myös seksistä. Eiks vittu IKINÄ voi olla ace friendly songs. Niiku ikinä missään. Give me that ace shit.

Mut joo kuuntelen villun soittolistaaaaa täs ja toi yks biisi oli paha ku siit tuli mieleen kans Arto ja Jens. Ja muutenki mun viimeaikaiset musiikkivalinnat ei jeesus.

Hahahaha kuuntelen myös nykyään i hate Chicago, enemmän kuin ennen, koska Johnny xD i mean i do hate him and Chicago. Oispa myös sellanen biisi kuin "i hate Minneapolis" 🤔

Oof nice tääl on taas biisi joka on myös hobin listalla mitä vittua nyt taas

Ja en vieläkään ymmärrä miks mun piti pilata hobin lista xd se oli niin hyvä ja sopivan lyhyt, nyt se on täynnä rakkausbiisejä ja se on yli 12h tai jotain. Siis eihän se tavallaan oo pilalla mut??? Ehhh i'm uncomfy with that playlist vaikka samalla siitä tykkäänkin.

Jaaha ei nyt vittu taas kun näitä samoja biisejä pitää veivata

Tämäki biisi on varmasti ainakin neljällä eri listalla huoh ja HOIH

OKEI mut kiva ku nukuin varmaa vaa jotai...... 8h ehkä??? Nice vittu kiitti.

Nyt on ihan järkyttävä nälkä ja en tiiä saatana

Hehehe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Ainii vitun taeyong ei viiiiitttuuuuuuuuuuuu

KIITOs elämä

Kiitos kiitos kiitos taaaaas tästäkinnn

Mutta se on kyllä hulvatonta kuinka tätä vitun aikakautta leimaa TIETYT BIISIT ERITYISESTI YKSI RANDOM BIISI (voin kertoa että se on nct-biisu joten ha ha ha) ja sitten tietyt ihmiset (🤨) ja tietyt elokuvat (hahahaha ainakin jackpot ja Alivuokralainen koska oon just kattonu ne vähän aikaa sitten aaaaa kiittiiiiiiii)

Okei holy f

En oo kuullu tät biisiä pitkään aikaan

Kiva kosk... Villu

Ja muutenki tuli ihan mielee joku tammikuu 2020 ku kävin vaa yhessä paikassa mikä muistutti mua niistä ajoista JA VILLUSTA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

no vittu entäs dave sitten

Sitä paitsi everytime ku katon tota yhtä thumbnailii
Ni

Dave näyttää villulta siinä??????? Vai????????????

Huutokiljuntaa oikeest koska tää biisi kans


Aaaa

Tää tais olla siel yhdessä paikassa sillon. Soi siel ja siks se on nyt villun soittolistalla. *Vapisee ja hyperventiloi raivokkaasti*

Voi viddu sit ku tääl tulee niit biisei jotka sillon kerran soi siel kaupas

Tai no

Nii. Neki on varmaa vaa sen takii villun listal koska aaaaaa

Oi vitsi niitä aikoja, siis sekin oli varmaa iha ensimmäisiä päiviä sillon tammikuus -20 ku aattelin koko äijää ees ja siks mul kolahti jokanen biisi niim saatanasti koska se oli niin tärkee vaihe siinä ja ajattelin villuu about joka sekunti ni 😭

Ja ton yhen käsirasvan tuoksu kans vie mut aina niihin aikoihin, oon käyttäny sitä taas viime aikoina ja perkele ku voiki olla vahva reaktio siihen.

Snif snif ja aina ku selaa kuvii niiltä ajoilta ni 😭 huoh. Ded.

Nyt en oo muuten varmaankaan 2.12. jälkeen ees tallennellu yhtään kuvia.

Se on aika outoo ja shokeeraavaa

Niiku tosi pitkä tauko siinä

Ainii nyt ku noista ajoista on puhe niin huvittaa ihan helvetisti koska tyyliin cryin on biisi joka liittyy ainakin johonkin 2019 loppuun ja sit kuuntelin sitä nyt viime aikoina ja aaaa apua apua apua

Mmmsmskdkdldl

Onkse biisi muuten daven listalla eeeei helvetissä

Apua

Okay i hate victim of love

I hate this song tho

Mate mä en kuuntele tätä koskaan muuten paitsi sillon ku se tulee tällä soittolistalla vastaan joten PIKKASEN EHKÄ muistuttaa villusta joka saatanan kerta


Huvittaahan se

Mutta

Ois huvittavaa kyllä kuunnella santun tai tõnunki listaa ahhahhhaahahhaaaa

And i oop- 😭

*Screams*

JA MIKS

mä just aattelin et ei vittu saatana ku tääl on näit biisei niin niin niin niinpä

I hate this song

Jo ensimmäiset sekunnit tosta biisistä on: DKKFFÖFLFKNRKFLFLFKFLEÖFL

SHHHHHH

SULLE TAHAN HÜÜDA JUBA
VEEL JA VEEL JA VEEL 😭😭😭😭😭

BYE

EI MUUTA

okay mate i think this is difficult tho

MitäH oikeesti koska

Hahaha

Okei

Seuraavaksi näköjään: Karmin

VITTU :D

Ja karmin on vaan basically about sen takia tässäki listalla koska siit on tullu joku juttu mulle koska joskus kesällä(?) 2014 se soi jossain kaupassa (tosin se ei ollu tää biisi vaa toinen) ja basically.... En tiiä olikse se sillon ku oltii menos viroo vai olikse vaa samana kesänä mut jostain syystä se biisi (ja karmin yleensäkin) yhdistyy mun mieles siihen viron reissuun ja ehkäpä siks villun listalla on nuo biisit. Ku sit instantly siit vaa tuli mielee villu oh god,,,, tosin täs on seki hassu juttu että sillon en tietenkään edes tienny villuu ja olin about rakastunu vegardii sillon (nykyään siis.... En tietenkään ole..... Vegardiin... Yhtään) joten tavallaan se biisi yhdistyy myös siihen ja ihan varmana on vegardin listalla

BYE

Ah ei se ookaa vegardin listalla näköjään mitä vittua huuuuuutista

Okei joka kerta ku nään mun taustakuvan

AAAAAAAAAAA

Tosin ei se ois sen parempi jos se ois joku muu ku timo

I mean it's bad mut jos siin oishobi tai kuka vaa ni se ois myös VITUN PAHA,,,,

Joten turha sitä on vaihtaakaa enkä pystyis edes

Toi sama taustakuva on ollu ainakin jostai alkuvuodesta OH MAN en kestä tota

Mut joka kerta ku katon sitä ni kiljun sisäisesti 😬

Varsinkin nyt kun kuuntelen samal jotai VILLU-LISTAA oh hell nah

Disrespectful 😶

Vieläkään en voi ymmärtää

Asioita

Enkä sitäkään että miks noi kaks on samanlaisia

Oh man

Vois kiusata itteeni ja huvikseen kuunnella yhden biisin hahahaha

Okay i-

Idc

I HATE THESE SONGS MATE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Oop ikävä sitä yhtä biisiä joka ei kai ees oo spotifys huohhhhhHhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Hah? täs on todella söps toi tõnun suomen kielen lausuminen 💕😰 mitä 😭 tai no siis niissä kohissa mistä nyt yleensäkää saa yhtää mitään selvää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
En ymmärrä miten edelleen tykkään noista kahesta............. Please-

Mut tää tuli taas vastaan spotifys ja INHOON:
KU ei siinä mitään mutta toi biisi on....... No joo. Jos nyt en muuta sano mutta ainakin se muistuttaa vähän davest ehkä koska sillon yks päivä kuuntelin sitä ku tää juttu oli... Alussa :D tai siis sillon.... Vähän aikaa sitten....

Huoh alan koht kuuntelee jotain muuta listaa jos en kestä tätä perkele
No ei kyl mä kestän... Ehkä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Mut se on myös outoo koska joko oon vaan tosi väsynyt tai jotain tai sit mul on liian hyvät kuulokkeet tai joku täs on nyt outoa koska kaikki musiikki ja kaikki mitä kuuntelen atm niiku raastaa mun korvia. Enkä mä oo varma onks tää vaa liian kovalla vai onkse vaan se tunne minkä musa herättää. En oikee osaa sanoa mut äsken ku kuuntelin soul asylumii nii jouduin vaa haukkoo henkee ku tuntu että melkee fyysisesti sattu. Must tuntuu et... Emt, runaway train ei ollu niin paha mut enemmänkin misery oli se biisi mikä sai mut taittumaan kaksinkerroin tässä ja haukkoo henkee niiku kuolemaa tekis

En tosiaan tiedä mistä johtuu. En todellakaan ymmärrä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Siis

En pysty tekee itelleni ruokaa ku meen niin pois tolaltaan musasta???? :D yritin äsken mut en pystynyt muuta ku kävellä edestakas???? 😂😂😂

Iha vitu paha

Oikeest niin paha

Alan itkee

Sitä vaan että......... Nää viis ihmistä saa mut aivan raiteiltaan. Ja tarkotan siis: villu, tõnu, Dave, Timppa, hobi. Pahimmat viis koskaan, KOSKAAN.

okei tai sit se on vaan sitä et tällä hetkellä noi on ihan järkyttävän pahassa vaiheessa kaikki

Tiedän kyl et esim ten ja Johnny yms on pahoi mut.... Aaaaaaa D:

Aa okei vihaan taas smilersia

Pyyhkikää nyt jo pliis Viro pois maailmankartalta

Mitään hyvää ei tuu sieltä kyllä

No ei kyllä suomestakaan

No ei kyllä etelä-koreastakaan

No ei kyllä jenkeistäkään

No ei kyllä Thaimaastakaan (eiks ten ollu sieltä,,,)

👀

Okei mut

Lukaksestakin tykkään varmaa vaa siks et siit tulee vähän mieleen villu (tai sit oon vaa sekasi)

Venaa mistä vitusta seki oli

Slovakiasta? Ah, no one cares mate 😭 leave-

Huoh nostan kädet ylös ja luovutan 😰

Tääl on niin helvetin kuuma että pyörryn xD huutista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Siis nyt muutw oikeest

Tutkin asiaa ja on noi vaan niin helvetin samannäkösiä/-olosia. Siis ensinnäkin trio dave, villu ja Lukas. Järkyttävää. Sain melkee paniikkikohtauksen ku vertailin niit. Mut noiden kolmen lisäks viel ne kaks irl-tyyppii joissa on myös jotain samaa. Siis sillon ku se toinen istu meidän pöytään ja näin sen silmät ni katoin heti et ei vittu... Iha samannäköinen ku villu. Siis basically mun EKA AJATUS oli villu, ku näin sen. Se toinen taas ni tapasin sen joskus 2016 eli ennen ku ees tiesin näit muit tyyppei joten en aatellu et se on samanlainen ku villu koska en sillon tienny kuka se o. Mut ihastuin siihen kyl samantien sillon
Ja nyt jälkeenpäin oon kyl miettiny aina villust et joo-o se tosiaan oli nuorena ihan samnnäköne tai samanolonen ku l. L on myös sellai tosi pitkä niiku villuki ja kasvot ihan samanlaiset, huoh stop. Tai siis et niis on vaa liikaa samaa vibaa. Yyh. Huoh varmaa pyörryn tai oksennan ku tääl on niin kuuma ja muutenki. Mut joo nice. Eli oikeesti semmoset VIIS miestä jotka on kaikki ihan samanlaisia. I wonder what my type is,,,,,,,

Siis oikeesti en enää yhtään ihmettele miks tykkään noista kaikista tai oon tykännyt. Aivan vitun selvää et tuo nyt on vaa se type.

Oikeest oon iha shokis lmao

Mut sit PLS

VIEL lisäks ni tajusinpa et Dominic muistuttaa aika paljon mun sitä entistä opettajaa ja no, kari muistuttaa sitä toista opettajaa. Mut sen mä tiesinkin jo, puhuttiin jo kutosluokalla kamun kaa siitä kuinka se opettaja on ihan karin näkönen. Ei ollu ihme että ihastuin siihen ja AATTELEN SITÄ EDELLEEN välillä.

Siis toi on tosi pelottavaa miten samalta jotkut voi näyttää oikeest

Nice
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Ei saatana....... Toi ykski on ehkä vähän samannäköinen tavallaan. En tiedä mut ihan ku siin ois vähän samaa näköö hmm

Oikeest ny vittu.

Also Ryanin kuvan näkeminen pitkästä aikaa sai mut melkee tippuu lattialle siis tuntu ihan ku oisin taas 15 ja siin samas tilanteessa, vittu se oli outoo aikaa. Ja on kaks biisii jotka saa mut aivan täysin niihin aikoihin, ei tarvi ku kuunnella ne ni oot taas vuodessa 2014. Trumpets ja dark horse. LMAO. oikeesti. Ne on ehkä koko sen vuoden muistettavimmat biisit ja siis sillee et jos mikää muu ei vie takas siihen kevääseen 2014 ni noi vie kyl. Vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Ei nyt jumalauta

🙂

But you didn't have to do that.....

You didn't have to do that.....

Whyd you do that

Stop doing that

I am traumatized.

Noiden lisäks katoin pitkästä aikaa taas laula mu laulusta sen segased lood ja kyllä naurattaa kun villu käytännössä vaan istuu siinä ja hengittää ja mä oon koko ajan sillee "SÖPÖ 🤔" niiku okei he did literally nothing. Mut näinhän se aina meneekin:
Villu: *breathes*
Minä: "CUUTE ASF PLS I CAN'T"

mut niinku nyt ku oon taas aatellu ihan hirveesti villua niin on myönnettävä että sen takia varmaan artokin vähän käy mielessä koska ne oli siinä niin samoihin aikoihin......... Vittu 😭 i guess i love my man still 🙄 dONT

BUT WHY

Eei en voi hyvin

En voi hyvin kyllä fyysisesti myöskään, lol heräsin taas hieman liian aikaisin ja nyt oon vaa sillee lmaooooo kohta taas väsyttää niin perkeleesti mutta ei se mitään.

Aaaaaaa

Sitä paitsi: vitun Lukas 😰 also taisin nähdä unta ehkä chrissest? Ja ehkä mikusta? Please?????? What
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
HAHHAH VENAA-

dave sä et voi tehä tollasta

Okei mul ei oo mitään sanottavaa davest it's just too much 🤷🤷🤷

Mut HOBI. you bitch🙄 VITUTTAA. okei mut muistan ku katoin tuon otsukaren sillon joskus aikoja aikoja sitten ja aattelin et en varmaan koskaan rakastu hobiin kyl sen enempää ku sillon olin "lievästi vaan" ihastunu siihen. HAHHHHHHA JOO suora leikkaus marraskuuhun 2021 ja oon aivan kujalla ton tyypin takii XDDD siis ei jumalauta oikeesti nyt. Vittu. Nyt en sentään nää ihan joka yö hobista unta ainakaa tietääkseni mut edelleen silloin tällöin, mut sillon yhdessä vaiheessa se oli joka ikinen yö tyylii mun unis, ofc

Ei ny helvetti

En kyl.......... En edelleenkään ymmärrä tätä villu dave Lukas juttua. Please. Heitän ne kaikki roskiin bye 😭

Ja todellakin toi paint me naked jää päähän soimaan todella kivuliaasti nyt taas

Huvittavaa on viel se et katoin ton jo joskus aikoi sit..... Mut sit siihen väliin tuli se jäätävä psykoosi hobin suhteen. Mut nyt taas oon alkanu aattelee tenii enemmän. Ja se oli jo sillon kauan sitten mutta ei niin paljon. Aaäa

Oikeest dave voi mennä vaik vittuun, ärsyttää niin paljon XDDD

Nyt on taas liikaa oikeesti

Vittu LIIKAA

en todellakaan pysy perässä edes ketä aattelen

Tõnuki viel?????? Aaa hirvee päänsärky lmao let me sleep
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Mm okay ui juma mut entäs toi yks,, IDK

mut villun lista on kyllä yhtä helvettiä kuuntelen sitä nyt ja taidan vaihtaa koht johonkin muuhun. Siis nää on erittäin hyviä biisejä oikeasti tuossa ei oo mitään vikaa mut se vika on vaa siin et noiden kuunteleminen on: asdhjfölfkklffö apua

Hmm hmm venaas

Voisin kuunnella tota yhtä listaa juu taidankin mutta en vaihda kyl viel. Mut 🔜

En tiedä saatana miks taeil tekee tän mul

Timpasta puhumattakaan

Villusta puhumattakaan

Lukaksesta puhumattakaan

🤔

Entäs Rick

Huoh sitä ei vaan jaksais mut pahalta näyttää seki. Huoh my man.

Huutista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Mut MIKS

SIIS MIKS

TÄÄ MIES RAASTAA MUN SIELUA?????


kun kuuntelen tätä niin ton ääni vaan RAASTAA. Okei joo rakastan tota biisii mut DAVEN ÄÄNI ja muutenki toi mies ei vittu nyt 😭 RAASTAA

En pääse koskaan yli, KOSKAAN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
MY MAN

hahahs ja taas off my face, no, sehän hyvin kuvastaa mun tunteita... Davee kohtaan myös, kuten EHKÄ muitakin. Voi vittu ja nyt taas mietin...... V......... Nope. Nope nope nope. I mean suga ja hobi todellaki mut... V...... Hmm.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Mitäh

Tää biisi muistuttaa tyyliin ala-asteesta mutta samalla se muistuttaa lukaksesta:
Koska se on sen soittolistal D: äääää. Muutenki tää lukaksen lista on ihana 3:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Hahah tota tuli kyl sillon joskus kuunneltuu ja mietittyy jotai ketä lie. Varmaan jotain opettajaa tai sitten jotain niistä muista ihastuksista tai sitten jotain julkkista (karia?) Emt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Huvittavaa on se että en oo edelleenkään yli karista (tietenkään)

Huoh my man
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,583
Reaktioarvo
2,893
Why can't i ever
Why can't i ever
Why always


Srsly but you can't do that ^


Well even worse really........ Katoin tän pitkästä aikaa ja täytyy kyllä sanoa että vittu. K. Eikä se oikeastaan ollut edes tuo vaan paul muistu mieleeni ihan vaan siitä kun... No joo, koska Will? Joten thanks i guess. Ja muutenki toi biisi on vaa pahin siitähän ny ei pääse mihinkään

Ainii.. venaa. Miksi Paul näyttää niin...... Emt joltain. Vegard????? Ehkä 🤔 ja siis en kestä enää tätä paulien invaasiota kuinka monta niitä oikeen on

Oh fucking hell äläkä vaa sano et näin siit vielä untakin...... Ehkä davest myös ehkä??? Se oli kyl taas yks niistä vitun oudoista unista tbh....

Siis mitä vittua soiko mulla sweet night päässä?????? What the hell now

Tosin myös toi The king of wishful thinking. En kyl ikinä pääse eroon tostakaa biisistä..

Siis mitä helvettiä..... Ilmeisesti rakkauden laivakin soi päässä xddddddd seis. Sehän nyt on tietysti kaikista noista biiseistä paras
 
Ylös Pohja