Urheilu Eilinen jalkapallopeli ei menny putkeen :D

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Se oli ehottomasti kivoin jalkapallopeli ja meitä oli tällä kertaa vaan viis :)! (tykkään pienemmistä porukoista).

Olin maalissa, mikä oli super hauskaa ja olin yllättävän hyvä siinä (en oo tehny yhtäkään maaliin, mutta estäny monia :D). Ja miun joukkuelaisetkin kehu, että on meillä hyvä maalivahti ja sit yks niistä leikkimielisesti vittuili toiselle joukkueelle, että haluutteko lainata meiän maalivahtii (ja noh, niinpä sitten tapahtu vaihto :D)

Mutta... yhessä vaiheessa sitten pallo tuli toiselta puolelta kenttää täysiä minuu kohti. Minä hölmö sitten potkasin sen pois jalan kärellä (tai siinä kohin missä varpaat on). Saman tien kauhee kipu, mikä nous jalan kärestä polveen ja jäi siihen. En tiiä mitä ihmettä tapahtu, mutta polveen särki, enkä pystyny kunnolla taivuttaa ns. taaksepäin (tuli kauhee särky). Nyt tää on paljon parempi, mutta kävellessä särkee, joten vähän hirvittää tää työpäivä, kun pitää kävellä eestaas 5h.

Yks joukkuelainen oli tosi kiva, kun se toi miun repun miulle (siinä oli juomapullo, kun pidettiin tauko). Se oli vaan tosi kivasti tehty. Muutenkin se on tosi hyvä tyyppi ja vaikuttaa niin sympaattiselta! Ja itseasiassa tää samainen tyyppi kehuu, vaikka menis päin persettä potkasut :D

Noh, ehkä seuraavalla kerralla ei tapahtuis mitään onnettomuuksia :') Vaikka oon kyllä aika tapaturma altis :D
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Aijai! Kiva että oli kuitenki muuten mukavaa!!


Mieki muuten pelasin jalkkista eilen!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Aijai! Kiva että oli kuitenki muuten mukavaa!!


Mieki muuten pelasin jalkkista eilen!
No jep :)! Nyt mitä enemmän hengaa ton porukan kaa (tulee ihmiset tutummaks), niin sitä rennommin pystyy ottaa, mikä on kiva :)

Vähänkö kiva :)! Jalkapallo on ihan 6/5
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Jalkapalloa harrastaneena tiiän ton tunteen ku vahingossa potkaseeki kärellä sitä palloa... Kerran lähti kynsi irti ja siihen sattu pari viikkoa :')
Mut hyvä ettei käyny ton pahemmin!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Jalkapalloa harrastaneena tiiän ton tunteen ku vahingossa potkaseeki kärellä sitä palloa... Kerran lähti kynsi irti ja siihen sattu pari viikkoa :')
Mut hyvä ettei käyny ton pahemmin!
Auts D:! Kuulostaapa hirveeltä :S Tää polvi on vieläkin kipee, mutta toisaalta kun se rasittuu jatkuvasti (tosiaan siellä töissä), etten saa kunnolla levättyy :') Mutta ehkä viikonloppuna lähtis paranemaan.
Noh, tiiänpä nyt jatkossa mitä ei tehä :D
 
Ylös Pohja