Seurustelu En ees tiiä tuleeko mun eka kumppani olemaan alle 30v

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tuntuu et tuun parhaiten toimeen kolmikymppisten ja sitäkin vanhempien miesten kaa. En oo vielä tavannut sellaista parikymppistä jonka kaa kuvittelisin seurustelevan. Ehkä pitää katsella ihan oikeesti miehiä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Itekään en oo ollut koskaan alle 30-vuotiaan kanssa ja tuskin tuun koskaan olemaankaan. Oman ikäiset tuntuu edelleen ihan kersoilta.
Samaa mieltä. Jotenkin tuntuu et itseni ikäiset pojat tuntuu liian kakaroilta. Mun yläikäraja miehissä on varmaan joku 45v. Pitäisköhän sitä lähtee tinderistä etsimään vain ja ainoastaan 30-45 vuotiaita miehiä…
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Hyi yli 30-vuotiaille miehille. Pitäisi ampua kaikki.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Fun fact 20-29 vuotiaita miehiä on suomessa enemmän kuin saman ikäisiä naisia.
Eli kannattaa korjata asennetta.
En ymmärrä mikä vika mun asenteessani on tässä. Oon niin pirun tarkka valitsemaan kumppanini, joten säälistä en rupee ottamaan ketään. Ja mun mielestä kumppanin valinnassa todellakin saa olla nirso syystä kuin toisesta. Jos joku sellainen parikymppinen tulis vastaan, joka vie jalat alta niin sit voin muuttaa mielipiteeni. Rakkauden kuuluu kyllä olla aito tunne molemminpuolin eikä parisuhteen pitäisi perustua siihen, että ”no mä nyt otan ton säälistä.” Loppujen lopuksi tosi haitallista.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Sama fiilis, toisaalta en tiedä tulenko edes ikinä seurustelemaan. Kaikki ihastukset viime vuosina olleet ikähaarukkaa 30-35v yhtä lukuunottamatta, ja häneen tunteeni katosivat hyvin nopeasti huomatessani, miten kakara hän oli.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Miten tää nyt liittyi aloitukseen? Säälistäkö pitää ottaa joku jota ei oikeasti halua ettei kellekään tuu paha mieli?
En ymmärrä mikä vika mun asenteessani on tässä. Oon niin pirun tarkka valitsemaan kumppanini, joten säälistä en rupee ottamaan ketään. Ja mun mielestä kumppanin valinnassa todellakin saa olla nirso syystä kuin toisesta. Jos joku sellainen parikymppinen tulis vastaan, joka vie jalat alta niin sit voin muuttaa mielipiteeni. Rakkauden kuuluu kyllä olla aito tunne molemminpuolin eikä parisuhteen pitäisi perustua siihen, että ”no mä nyt otan ton säälistä.” Loppujen lopuksi tosi haitallista.
Ymmärrättekö ton viestin tahallaan väärin?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Ymmärrättekö ton viestin tahallaan väärin?
Jos joku toteaa että tykkäävänsä enemmän ihmisistä joilla on vaikkapa siniset silmät. Sinisilmäisiä on maailmassa paljon vähemmän kuin ruskeasilmäisiä. Pitääkö hänen tämän suremman ruskeasilmäisen joukon vuoksi "korjata asennettaan"?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
En ymmärrä mikä vika mun asenteessani on tässä. Oon niin pirun tarkka valitsemaan kumppanini, joten säälistä en rupee ottamaan ketään. Ja mun mielestä kumppanin valinnassa todellakin saa olla nirso syystä kuin toisesta. Jos joku sellainen parikymppinen tulis vastaan, joka vie jalat alta niin sit voin muuttaa mielipiteeni. Rakkauden kuuluu kyllä olla aito tunne molemminpuolin eikä parisuhteen pitäisi perustua siihen, että ”no mä nyt otan ton säälistä.” Loppujen lopuksi tosi haitallista.
Jos tuo on otettu säälistä? Joku Salkkarien Roosa ollut "huoh hoih lopeta vollottaminen niin mennään treffeille"..
 
Ylös Pohja