Poistettukäyttäjänimi1238
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 269
Tyyliin joka päivä ihan sama mitä syön niin mun isä on heti kommentoimassa. Joko sanotaan, että noinko vähän syöt tai sit haukutaan että syön liikaa. Kun äitille selvis etten syö koulussa, niin heti ollaan että ota nyt edes jotain leipää tai sitten pakotetaan syömään sitä kouluruokaa. No anteeks että mulla on ongelmia syömisen ja itteni kanssa, en mä tätä valinnut. Jos ne menee kauppaan ja mun siskot tai mä sanotaan vitsillä että tuokaa jotain herkkuja tai muuta hyvää, niin sit meitä tyyliin haukutaan lihaviks ja sanotaan ettei me tehä mitään muuta kun syödään koko ajan. Vaikka ei todellakaan tehä niin. Niin siis sitten ne sanoo että ei tuo mitään koska ollaan syöty tarpeeks jo muutenki. Ja mä sanon melkein aina että ei oikeesti tarvii tuoda mitään. Mutta sitten kun ne tulee kaupasta niin tietysti ne tuo jotain. Niinku mitäh? Ensin haukutaan lihavaks ja sanotaan ettei tuoda ja sitten kuitenki tuodaan. Ja aina kun isä vitsailee mun painosta tai syömisestä niin se sanoo että kai sä ymmärrät että tää on vitsiä. No en kyllä ymmärrä kiitos vaan. Noi sen vitsit ja kommentit oikeesti sattuu ja se vaan on silleen hehe se oli vaan vitsi. Mä oon kyllä sanonu että toi ei oo kivaa, mutta silti sitä vaan jatketaan. Mä tiedän että se on mun syy että syön tälleen tai jos en syö mitään. En oikeesti kestä enää tätä, kyllä mä tiedän että syön väärin. Yleensä en viikolla syö mitään ja viikonloppuna sitä ruokaa sit taas menee yleensä paljon enemmän. En tiiä uskallanko kohta enää ees pyytää mitään kaupasta tai syödä niiden nähden kun heti tulee jotain kommenttia.