Mielenterveys En osaa enää olla omassa asunnossa

Megabag

Harjoittelija
Liittynyt
27.7.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
2
TW: maininta Itsemurha yrityksestä


Yritin itsemurhaa ja nyt en enää kykene olemaan oman kämppäni makuuhuoneessa. Käyn siellä vain jos oikeasti tarvii esim hakemassa vaatteita. Oon nukkunu olohuoneen sohvalla enkä halua vaihtaa enää takasin. Ei tarvitse kun avata huoneen ovi ja samantien tulee huono olo ja tunne että sinnehän ei enää mennä. Tuntuuhan se tyhmältä että sellassesta jää nyt kämpästä yks huone käyttämättä, joten jos jollain olis neuvoja miten tästä tunteesta pääsis eroon otan niitä vastaan.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Voi onneksi olet yhä täällä elävien kirjoissa. Itse varmaan muuttaisin pois asunnosta jos oma huone herättää tuollaisia tunteita. Tietty jos ei pysty muuttamaan, niin hakisin asiaan apua esimerkiksi terapiasta tai jostain
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Huh onneksi selvisit <3 Muuttaminen kuulostaa munkin mielestä parhaalta ratkasulta jos vaan suinkin mahdollista
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
tiedän tunteen, oon muuttanut lukusia kertoja "uuden alun" takia ja jokaisessa asunnossa on tapahtunut jotain todella pahaa mistä on jäänyt käsittelemättömiä traumoja. pakeneminen ei auttanut. en osaa muuten neuvoa kuin että puhu jollekin, hae apua jos sitä ei vielä ole, tukeudu perheeseen ja ystäviisi. ne muistot ei katoa pakenemalla eikä niitä voi lakaista maton alle.

en usko että ongelma ratkeaa ilman että juttelisit sun kokemuksesta jonkun kanssa. tsemppiä kovasti! <3
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Voi ei. :/ Tulee mieleen just kaikki kauhutarinavidit, mitä oon kattonut.
 
Ylös Pohja