Aihe vapaa En saanu unta illalla+yhteishaku

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ei oikein nukuttanu niin ensin katoin päivän 10. jakson taivaan tulia ja sen jälkeen täytin yhteishaun demolomakkeen tai mikä ikinä onkaan :D laitoin hakukohteet näin:
Pintakäsittely
Lukio
Sähkö

Enkä perkele tiiä minne haluan hakea. Ehkä tuo pintakäsittely? Meen sinne tustustuun 17.1. niin katon että onko edes ihan kivaa :D jos on, niin haen varmaan sinne. Ja ehkä kaksoistutkintona. Tai en tiiä.. Meen tutustumaan myös hyvinvointialoille ja maatalous/eläintenhoitaja/maaseutuyrittäjä/puutarhuri hommiin. Vähän kyllä stressaa.

Mie oon käyny aikasemmin lukiolla ja laboratorioalalla tutustumassa. Lukio ei ollu oikeastaan paha, mutta laboranttia musta ei tule :D

Niin ja pisteet mulla riittää ainaki joulutodistuksen perusteella oikeastaan mille alalle vaan..

Nyt lähen ostamaan ylikallista redbullia lähikaupasta! (Sokeritonta ti
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
En saanut ekalla kauppareissulla redbullia ko oli kauppias kassalla.. mutta kävin onneks illempana uusiks ja sain ostettua🥰🥰
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
En saanut ekalla kauppareissulla redbullia ko oli kauppias kassalla.. mutta kävin onneks illempana uusiks ja sain ostettua🥰🥰
Nautinto kysyä lapsilta henkkareita ku ne yrittää mut talvella niitä näkee vähemmän :(
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Nautinto kysyä lapsilta henkkareita ku ne yrittää mut talvella niitä näkee vähemmän :(
Muistan yhä työni GameStopissa ja miten antoisaa se oli, kun sai kiusata lapsia ja muita jonneja luvan kanssa.
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Ei oo omakohtaista kokemusta, mutta suosittelen kaksoistutkintoa, koska sillä saa hyvät mahikset jatko-opintoihin ja ammatinkin siinä samalla. Etenkin tossa tapauksessa että joku amisala kiinnostaa lukion ohella ja tähän mennessä koulu on sujunut ihan hyvin. Ja aina pystyy mennä opolle juttelee ja vaihtaa vaikka pelkkään amikseen tai miksei vaikka lukioonkin.
Muutes mulla on kavereita just pintakäsittelylinjalla ja kaikki niistä on tykännyt olla siellä ja osa on päässyt ihan ulkomaille asti työharjotteluun :)
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ei oo omakohtaista kokemusta, mutta suosittelen kaksoistutkintoa, koska sillä saa hyvät mahikset jatko-opintoihin ja ammatinkin siinä samalla. Etenkin tossa tapauksessa että joku amisala kiinnostaa lukion ohella ja tähän mennessä koulu on sujunut ihan hyvin. Ja aina pystyy mennä opolle juttelee ja vaihtaa vaikka pelkkään amikseen tai miksei vaikka lukioonkin.
Muutes mulla on kavereita just pintakäsittelylinjalla ja kaikki niistä on tykännyt olla siellä ja osa on päässyt ihan ulkomaille asti työharjotteluun :)
Hmmm pitääpä kattoa jos se kaksoistutkinto olis hyvä! Oon just miettiny sitä että ois kiva saaha heti joku ammatti. Mutta sitten lukio ois kuitenki ihan kiva. Jännittää muuten se tutustuminen, jos ei ookkaan yhtään mun juttu! D: mutta kiitos kannustuksesta!! <3
 
Ylös Pohja