Outoa oikeasti että ollaan silleen "pitää olla normaalipainoinen" mutta ihmiset ei ymmärrä sitä että normaalipainoinenkin voi olla pulska. Esim mä oon 25 :n kohdalla (eli yp) pulska, mutta oon mä 24:nkin kohdalla vielä pulska. Ei musta niin nopeasti hoikkaa tuu. Ehkä jossain 23:n kohalla alkaa olla hoikka, siis ainakin minä. Koska ei tää kroppa nyt hoikaks tuu sillä että pudotan tästä nykyisestä (64) 2 kiloa, mikä ois noin bmi 24. Oisin edelleen pulska. Ehkä sitten jossain 23 kohdalla mahdollisesti. Tuntuu että jotkut ei ymmärrä että normaalista painosta yllättävän iso osa on sitä että ollaan pulskia yhä. Tai mulla ainakin siis. Sitten luullaan että joku on yp bmi:n mukaan kun se on pulska edelleen kun sen bmi on 24.
En mäkään ennen tajunnut miten pullea voi olla normaalipainoisena. Mä luulin et normaalipaino on kaikki hoikkaa.
Kun ajattelee niin onhan mulla aika pitkä matka hoikkuuteen (vaikka en sinne pyri). Et mä en kyllä tajua kuinka hiton kevyt mun pitäis olla ollakseni hoikka. Ei se mitenkään ihan yhtäkkiä lähde, rasva mahasta ja reisistä, mistä se hoikkuus tulee. Ihmiset ei edes ymmärrä kuinka matala sen bmi:n pitää olla ollakseen hoikka. Mulla ainakin 24 ei oo vielä hoikka, ei se rasva niin pienellä lähde. Kyllä se on viel pullee. Ehkä 23. En tiiä ku en oo testannu. Siis normipaino ei riitä mihinkään jos ihan hoikkuudesta puhutaan.
Mutta läskinä/pulskana/pyöreänä mennään, en aio laihduttaa. Kyllä mulla pitkä matka hoikaksi olisikin. En viitsi vaivautua.