Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Ero between waist and hips ei oo mulla noin valtava vaan vähän vähemmän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
I regret being born

Ainii

My mum has a big butt just like me

My both grandmas have big butts like me

I wonder WHY i have a big butt 😭

hv oon tosi katkera isoperseinen nainen :DD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Wtf is this multifandom shit

Im basically in all fandoms

Almost

Even big ocean

Even loona/loossemble

Is there a fandom where im not?

Tai no mikä nyt on se et on fandomissa

Am i in twice fandom? Btob nyt on aika selvä? Mamamoo? Bts? Suju? Block b? Pentagon? Ive? Not really but i listen to them a lot

Gfriend? Not really but i listen to them a lot

Blackpink? Not really but i....

:D vai en tiedä missä se raja menee what makes you a fan actually or just someone who listens
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Oh

Niin

Vihaan olla läskiperse

Mut ei se mitään koska se vihaaminen loppuu jossain vaiheessa varmaan mut tuskin nyt ihan vielä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Kyllä ihan naurattaa kun olin kuitenkin reilusti tuhdimpi v. 2018 kuin nyt ja silti se perse ei ole pienentynyt tarpeeksi 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Ehkä mun bmi pitäs olla joku 23 tai pienempi että se perse pienenis tarpeeksi mut siihen ei pääse kyl ikinä joten en edes aio yrittää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Vittu The Code on kyllä niin rasittava renkutus iha oikeesti

Puola, islanti, Australia underrated
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,754
Reaktioarvo
854
Ehkä mun bmi pitäs olla joku 23 tai pienempi että se perse pienenis tarpeeksi mut siihen ei pääse kyl ikinä joten en edes aio yrittää
Jos sulla on semmonen vartalonmuoto että alaosa on leveämpi nii ei sille mitään voi ja oon kateellinen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Jos sulla on semmonen vartalonmuoto että alaosa on leveämpi nii ei sille mitään voi ja oon kateellinen
Hahhah :D Joo on just leveämpi. En ymmärrä yhtään miten voi tästä olla kateellinen, osaisinpa itse nähdä sen samalla tavalla xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Outoa oikeasti että ollaan silleen "pitää olla normaalipainoinen" mutta ihmiset ei ymmärrä sitä että normaalipainoinenkin voi olla pulska. Esim mä oon 25 :n kohdalla (eli yp) pulska, mutta oon mä 24:nkin kohdalla vielä pulska. Ei musta niin nopeasti hoikkaa tuu. Ehkä jossain 23:n kohalla alkaa olla hoikka, siis ainakin minä. Koska ei tää kroppa nyt hoikaks tuu sillä että pudotan tästä nykyisestä (64) 2 kiloa, mikä ois noin bmi 24. Oisin edelleen pulska. Ehkä sitten jossain 23 kohdalla mahdollisesti. Tuntuu että jotkut ei ymmärrä että normaalista painosta yllättävän iso osa on sitä että ollaan pulskia yhä. Tai mulla ainakin siis. Sitten luullaan että joku on yp bmi:n mukaan kun se on pulska edelleen kun sen bmi on 24.

En mäkään ennen tajunnut miten pullea voi olla normaalipainoisena. Mä luulin et normaalipaino on kaikki hoikkaa.

Kun ajattelee niin onhan mulla aika pitkä matka hoikkuuteen (vaikka en sinne pyri). Et mä en kyllä tajua kuinka hiton kevyt mun pitäis olla ollakseni hoikka. Ei se mitenkään ihan yhtäkkiä lähde, rasva mahasta ja reisistä, mistä se hoikkuus tulee. Ihmiset ei edes ymmärrä kuinka matala sen bmi:n pitää olla ollakseen hoikka. Mulla ainakin 24 ei oo vielä hoikka, ei se rasva niin pienellä lähde. Kyllä se on viel pullee. Ehkä 23. En tiiä ku en oo testannu. Siis normipaino ei riitä mihinkään jos ihan hoikkuudesta puhutaan.

Mutta läskinä/pulskana/pyöreänä mennään, en aio laihduttaa. Kyllä mulla pitkä matka hoikaksi olisikin. En viitsi vaivautua.
 
Ylös Pohja