Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922

"I cant stop smiling"
Juuri sillä hetkellä olin tällee: 😐


Tai oikeestaan koko ajan olin

Tai tällee: 😔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Minä yritän olla koko ajan silleem: älä älä älä älä
...... Älä älä 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬

Mut ei se pysäytä sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mä viel tiesin heti ku näin sen vidin mun etusivulla. Mun ei tarvinnu edes klikata sitä kun tiesin jo ja mua vitutti koska olin niin confused enkä todellakaan tajunnu miks tykkäisin siitä.

Siis ennen ku klikkasin sitä

Näin vaa sen thumbnailin ja tiesin siin vaiheessa ja olin sillee "miks sä haluut pilata mut"



Ei ku siis se oli oudoin tunne ikinä koska en osaa selittää sitä sanoilla.

Ensinnäkin tiesin et tuun ihastumaan siihen tai sitten tiesin et olin jo.

Ku katoin sitä thumbnailia niin mua ärsytti jotenkin niin paljon koska en halunnu tykätä siitä ja must tuntu ettei mul ollu mahiksia

Se tavallaan oli sinetöity heti siinä kohtaa. Mä vaa olin sillee "mä tiedän et näin se menee and were doing this now apparently"

En halunnut mut tiesin et se menee niin.

Tunsin jonkun sellasen oudon järjenvastaisen ihastuksen kipinän siinä vaiheessa koska se oli lähinnä ärsyttäny mua ja mä ihan oikeesti olin koko ajan muutenkin silleen "ylimieline"

Mut.

Mietin onkohan ärsyyntyminen just resepti siihen kaaokseen??????????????





Miks se on aina niin? Tai ei aina. Eunkwangista en ehtinyt ärsyyntyy vaa rakastuin siihen samantien, mut joost. Ensin et oikeestaa ees välitä siit mitenkään enkä tosiaan aatellu et ihastuisin siihen yhtään, ja sit kun se oli onnistunut lähinnä ärsyttämään mua jonkun aikaa niin se vidi osui mun etusivulle ja katoin vaa sitä thumbnailii ja yhtäkkiä en osannu ees selittää miks mulle tuli uteliaisuus sit olin vaa sillee et ok katon tän iha vaa uteliaisuudesta mut en oo ihastunu siihen. Sillee yritin viel sanoo niin vaik tiesin jo siin vaiheessa miten se tulee menemään. Se oli jotenkin niin selvää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Varsinkin se että youtube suositteli tätäki videoo mulle vittu ties kuinka kauan niin se että nään sen jossai mun etusivulla aina sillon tällön niin ei varmaa auttanu estää ihastumiswn syttymistä:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Tai niinku mä en tiedä

Lähinnä mua ärsytti että kaikki jauhoi siitä

Sit vasta

Mikähän päivä se oli

Sunnuntaina

Vasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En ikinä ois uskonut jos joku ois sanonu mulle vielä vaikka euroviisujen finaalipäivänä että tuun tykkää siit

Tää käänty täysin päälaelleen koska selasin sen instaa ja ajattelin että en pidä siitä ollenkaan ihmisenä

Mulla oli jotenkin niin vittumainen kuva siitä
 
Ylös Pohja