Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Katoin masatoshii ja tunsin oloni tosi huonoksi koska se on julkkis, sit olin et "i'm aro" niin mä en tiedä että yritänkö jotenkin kääntää sen ookooks sillä.

Kun oon silleen ei saa rakastuu julkkikseen niin tuntuu pahalta että joudun olemaan niin tyhmä idiootti.

Mut sit oon sillee hey im just aroace its okay se on ihan hyväksyttävää

Niin se saa mut kokemaan että se ois hyväksyttävämpää siks.

Kun en koe että tämmönen meininki on millään tapaa ok mutta sitten jos ajattelen että oon aroace niin se auttaa mua ja se auttaa mua ymmärtämään miks olisin näin vitu tyhmä et mul käy näin.

Joten

Maybe i HAVE TO think i'm aroace.

Oman mielenterveyteni vuoksi.

Tai no en mä tiedä. Must aina tuntuu että mussa on vikaa. Vihaan tykätä masatoshista. Vihaan.

Vihaan tykätä joostista. Oikeasti. Miksen voi vain tykätä jostain normaalista kohteesta. En tiedä kuka se olis. No vaikka joku niist irl tyypeist mist puhuin. En ees oo ikin tavannu niit though mut jos tykkäisin jostakin sellasesta niin se on niiku normaali kohde. Siis sitten jos tapaisin ja ihastuisin. Niin SE olis normaalia. Ei tää

Ei eunkwang
Ei joost
Ei masatoshi


SE ei oo normaalia, vaan se olis normaalia jos tapaisin ihmisen ja ihastuisin siihen.

Nii. En oo siis normaali.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Lmao syy miks ees oon niin paljon kännykällä on se et thats where i see my crushes enkä vittu yhtään missään muualla pysyy niitä näkee ikinä joten kiitos.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Teoriassa ois helppoo käyttää kännykkää vähemmän mut sit ku sul on ikävä eunkwangia niin joudut selata sen instaa tai omaa galleriaas missä on sen kuvia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
In my fantasies im kissing him 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Niin. Mä muistelinkin että jemand on saksaksi joku. Siitä tiesin että iemand on joku koska heti muistin jemand (koska oon opiskellu saksaa aikoinaan pitkään).
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Mä VIHAAN kuunnella rakkauslauluja ja ajatella julkkista. Siis mä VIHAAN sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Jossain vaiheessa tää riittää mulle ja tuun lopulta vaipuu niin syvälle suruun etten enää pysty ehkä edes tuntemaan mitään tällästä enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Tää on tapahtunut niin monta kertaa että mä todennäköisesti vaivun liian syvälle suruun lopulta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Oon tolkuttoman ihastunut joostiin. Uskomatonta. Millon tää loppuu. Milloin tää loppuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Olinkohan ihastunut jo ennen sunnuntaita mutta tajusin sen vasta sunnuntaina. Et olin ihastunut aiemmin mut en vaan tiennyt sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,198
Reaktioarvo
2,920
Joko se alkoi sunnuntaina vasta. Tai sitten vasta tiesin sen ite sunnuntaina. Tosin ehkä mulla oli aiemmin ollu sellasia pieniä epäilyksiä mutta niin. Et en tiiä tarkasti millon se on tapahtunut:D
 
Ylös Pohja