Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,209
Reaktioarvo
2,920
Ku katon tota btob albumin kantta ni olin vaa sillee: if only there would have been a similar thing about joost beforehand.....


IF ONLY THERE WOULD HAVE BEEN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,209
Reaktioarvo
2,920
Why did i know

Nyt ku mä kuuntelen tota ik wil je siis niin why did i know by the fucking way
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,209
Reaktioarvo
2,920
Selasin mun youtube historiaa ja näin kuinka shokki vaa eteni

Siis kun yritin äsken nukkua mutten saanut unta ja sitten vaan jotenkin yhtäkkiä mulle tuli sellanen MITÄ VITTUA TAPAHTUI?!?!? olo

Sit olin sillee ei helvetti pakko selata historiaa vähän koska olin jotenkin silleen et heräsin ja olin sillee MITÄ VITTUA MILLON TÄÄ TAPAHTU

ei helvetti en ikinä tuu selviimään tästä hämmennyksestä siis tarkotan ettei mun pää selvii ikinä

Oon ihan ulapalla koko ajan en ymmärrä en MUISTA mitä on tapahtunut

En TAJUA MITÄ TAPAHTUI

en TAJUA MITEN TÄSSÄ KÄVI NÄIN 😂

JA MUUTENKIN


Tää on vähän semmonen että voin kuvitella itteni joskus 2 vuoden päästä kuuntelemassa tota ja ajattelemassa joostia silleen sen 2 vuoden perspektiivillä koska sillonhan se on tavallaan ihan erilaista et sitä sit muistelee kaikkee ja se tuntuu semmoselt erilaiselt

Ja at this point must TUNTUU et todennäköisesti niin käy. Luulen.


Älä luulekaa et se vaa katoo tyhjyyteen enkä enää muista sitä


Vaikka se menis ohikin ennen 2 vuoden täyttymistä

(Ehkä se voi mennä)

Niin luulen että silti ajattelen ja muistelen tätä asiaa koska pffffft on se ny sen verran kaaos ollu ja excuse me kuka vittu rakastuu tällä tavalla oon aivan titityy nykyisin

Do you think ill forget this thing ever? Jos mä muistan yhä dominicin ja joskus sitäkin muistelen nii luuleks etten tuu miettii tätä

I will think about him like 2 years from now i will still be like oh yea that thing, right.... I was so in love with him......


Like what even-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,209
Reaktioarvo
2,920

Siitä puheen ollen, this was so much about Dominic


So yeah

What do you think will i remember joost after 10 years because i remember Dominic after 10 years näköjään.

So.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,209
Reaktioarvo
2,920
Mut muutenki emmä tiiä

Nii

Toi solut herää eloon on vähän sellanen biisi että siinä miettii just tai kun sehän on kaipaus biisi exästä niin se on sellanen joka saa muistelemaan

Niiku samalla tavalla kun mietin eunkwangia ku kuuntelen sitä

Vaikken ikinä oo seurustellu sen kaa

Mut kun se nyt on tollanen muistelubiisi

Et kaikkii vanhoi juttui muistellaan

Mut se kyl liittyy joostiin jo nyt

Mut vaik tää on ollu aika vähän aikaa niin silti niin merkittävä asia että tuntuu jotenkin niinkun se olis ollu kauemmin.

Oon sillee okay taas näitä elämäni tärkeimpiä käänteitä huoh

En ymmärrä miten mulle aina käy niin että rakastun johonkin niin kovaa sillä tavalla että se tuntuu ihan järkyttävän tärkeeltä käänteeltä mun elämässä.

Tai niiku just se että ku se ei oo mikään vivi. Sori vivi otan sut aina esimerkiks :D mut siit ei koskaan tullu tollasta. Mä vaan ihastuin viviin jossain määrin mut mä en ikinä ollu sillee "oikeesti mitä vittua tapahtuu". Joost on pistänyt mut niin sekasin että idk wheres my own head. Niinku vivi nii ei maailma kääntyny sillee ympäri ikinä mut joostin kohalla kyllä. Ja eunkwangin kohalla todellakin kyllä. Ja masatoshin kohalla kyllä todellakin :D

Siis oikeesti en osaa sanoo sitä muuten ku tollee et maailma kääntyy ympäri yhden ihmisen takia. Mut vivin takia sitä ei käyny vaikka siihen ihastuinkin. Mut en ollu sillee jumalauta mun koko elämä on sekasin koska vivi. Samoin cl. Ei ollu ikinä mun koko elämä sekasin koska cl.





Mutta eunkwangin masatoshin ja joostin jälkiä tullaan korjailemaan vielä pitkään.




Tiedä sitten onko se se rakastumisen ja ihastumisen ero mutta samapa tuo, onko vai ei :D



Helvetti tää on kaaos

Mä en oo varma oonko nähny nyt kuin monta kertaa unta joostist mutta oon kuitenkin nähny, ainakin pari kertaa i think jos en enempää. En vaa muista mitään selkeetä niistä kylläkään.



Muistin muute yhen toisen jutun, ei kylläkään mikään outo juttu tällä kertaa, muistin vaa yhen muiston mikä liitty avrotrosiin jotenkin, en oo tästäkään satavarma mutta luulisin. Ku mietin että miksi se kuulosti niin tutulta mutta ei se nyt oo ihme ja nyt olin muistavinani sen jonku keskustelun silloin joskus. Tai joku semmone. Nice.............

Se ei oo mikään outo juttu vaa iha normi muisto mut jännää miten paljon se voi nostaa ihan täysin random nonsense muistoja pintaan koska toikaan ei oo ollu mikään iso juttu, en edes muista mihin se liitty joten ei mikään tärkeä homma varmaan, mutta silti muistaa tämmösiä täysin pieniä epäolennaisia muistoja iha vaa siitä ku avrotros lukee joka puolella ja oot vaa sillee hitto ihan ku toi kuulostais tutulta :D sit vaa muistaa random keskustelun jostain noin sadan vuoden takaa ei morjens ja vielä semmosia millä ei oo oikee mitää merkitystä ees :D


Huoh kiitän.



Se saa mut miettimää tosiaa et olikohan se ruokalamuistokin sitte oikee :D koska mitä sitä nyt yhtäkkiä päästään tommosia vois vetää, ku toiki kerran oli oikee muisto, ja se karttahomma kans.

Mut ku en vaa muista tarkkaan mitä siinä tapahtu ja oliko se ees kun mulla saattaa sekottua monta eri muistoa ehkä siinä? Oon vaa koko ajan muistavinani sen vesiautomaatin siinä että oisin hakenu vettä ja sit kun eiks siinä oo se ruudukkohommeli mihin se vesi valuu nii tulee vaa mieleen se??? Tästä. Et jotain oon siinä kohtaa kyllä ajatellu mutta vittu kun on hämärää :D ku mä en tiedä oliko se joku tollanen ja oliko se tähän liittyvä, tai siis hollantiin liittyvä. Tai siihen että olis joku sieltä joskus, siis ihastus ehkä. Kun ihan ku ois tullu semmonen outo tunne mutta tästä ei vaa oo mitään varmuutta, nuo kaks muuta on kyllä ihan selkeitä tai ainakin paljon selkeämpiä. Avrotros homma on lähes 100 prosenttia varma sen muistan ihan kyllä kunnolla nytten. Mut sit se kartta... Sekin tapahtu ja siin oli jtn tämmöstä ihmeellistä mutta on se vähän hämärä että mitä tarkalleen ottaen. Mutta just joku silleen että tiesin tän sillon aiemmin. Tai tiesin ja tiesin mutta niin. Oli semmonen jännä tunne. Mutta sitä en tajuu miten se ois ollu 2020????????

Mutta oliko se: "sieltä on joku tuleva ihastus" vai "tuleva mies" koska tämä on tärkeää 😂😂

Lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,209
Reaktioarvo
2,920
Silleen mikä sattuma että sekä joostista että eunkwangista että masatoshista ainakin on tullu tämmösiä juttuja mutta ei mitenkään älyttömän monesta ihastuksesta jos suhteuttaa sen siihen määrään kuten esim tõnusta ei ollu ikinä tullu mittään. Tai nii no jaa. Mikä se risse juttu sit olikaa, villusta vai kenestä :D ja mikä se nyt sit olikaa ees. Ja pitääkö paikkansa koska ei välttämättä.

Mutta kuitenkin, no, huista ei ikinä tapahtunu tollasii outouksii, yutosta ei kai ellei se ollu siitä eikä masatoshista :Dd

Jerestä ei mitään tollasta (tai oli mutta se ei oikeastaan ollut niinkään mikään kummempi juttu)

M, siihen ei liittynyt mitään tommosia mysteereitä

I, ei siihenkään

Juho vaiks, ei siihenkään

Juha, ei siihenkään

Jonttu, ei siihenkään muistaakseni


Et lopulta aika harvasta on tullu tommonen saatanan mysteeri??????????? Ja sitä en ymmärrä kyllä taas yhtään että miks.





Mutta ei se edelleenkään mitään välttämättä tarkota, hiukan vaan rupee pelottaa että en kai mä nyt oikeasti tuu olee kenenkään niistä kanssa
 
Ylös Pohja