NO VOI HITTO
muistan muistan sen nyt tai luulisin ainakin
Mut se ei 100 % varmasti ollu joostista tai mistää hollantilaisest
Ei 100% varmana mut ehkä?
Mut kuitenkin se oli joku sellanen että olin siinä tiskillä mihin ehkä vietiin ne astiat syömisen jälkeen ja sitten jotain siin ajattelin et jotai jotai jotai et tulisin olee jonku kaa et ... En oo satavarma olikse jostain hollantilaisest tai sit jotaki muuta mutta kuitenkin mun mielestä jotain sellasta ajattelin koska muistan vielä kuinka heittelin niit astioit sun muita niihin juttuihin ja sit jotain ihan kun oisin ajatellut sitä keskustelua tai sit hommaa siinä ja ihan kun olis ollut joku juttu et muka tulisin olee jonku semmose kaa, sit vielä kun mun kaverit oli siinä niin en muista puhuinko niiden kaa siit vai ajattelinko vaan, mut muistan kun ne oli siinä tai jtn tai jotain tai jotenkin
Mut kuitenkin ihan niinkun se OLIS Ollu jostakin hollantilaisesta mutta mä en mee vannomaan mut ihan kun olis niin mua alkaa nyt pelottaa aika pahasti mut voihan se olla joku muukin...
Plot twist se on Yannick 😂😭
TAI SITTEN mä oon oikeesti vaa keksiny sen
Sen tiedän et sitä karate juttuu en mun mielestä oo keksiny enkä varsinkaa keksiny sitä eunkwang juttuu
Mut toi on aika hämärä
Mut tuntuis niinku se olis tapahtunu kyl.. muistelisinpa viel et siin ois ollu se joku harja ja rikkalapio siin jossain seinän vieressä ja sitten niinkun oisin heittäny niitä astioita ja muita sinne ja ajatellu sitä keskustelua sen mun open kaa ja sit niinku siinä ois tullu sellanen et tulis olee joku hollantilainen joskus
Mut hei
Mistä mä tiedän
Se kartta juttu tapahtu kyl i think mut sekin oli aika mitä vittua
No mutta
Pistää miettimään mutta en sano mitään
Koska entä jos oon keksiny nää kaikki päästäni eihän sitä ikinä tiiä
.......
Mut liian aidolta tuntuu ni rupee pikkase pyörryttää koht