Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Music for emotionally dying is literally almost anything ive ever listened to
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921




XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDD
XDDDD


XDDD

XDDDD
XDDDD

XDDDDZ

DDDDZDDZDDZDDXXXZXXDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Olisit vittu sinäkin jos olisit ensin ollut kiinni huissa, yutossa, sitten eunkwangissa, sitten taas masatoshissa ja sitten joostissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ni mä en tiedä miks mul on ollu kaaoksia aina myös kaaoksia joilla ei periaatteessa oo tekemistä ihastusten kaa vaa oot muute vaa sillee XDCDDCECECCDECECECECEVEKDKEKEJEEBKEENENKEKNENKRFKEK
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Olin varmaa yli tunnin ulkona ja koko sen ajan kuolin ja kuolin ja kuolin vaan lisää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mikä on hauskinta niin kun tossa vidissä lukee "stan btob for clear skin" ja siis tietty itse eunkwang siinä muutenkin on, sit miettii et oikeasti KIRJAIMELLISESTI ensin oli tää netherlands homma, sitten tuli "okay i will listen to btob a lot more and seo eunkwang is apparently my future boyfriend", ja ne oli niin lyhyen ajan sisälläkin vielä vuonna 2020.

JA NYT NE ON MOLEMMAT VITTU ILMESTYNY TOHON.

eikä sillon niil ollu ees vittu mitää ulkonäköö.

JA NYT NE ON MOLEMMAT ILMESTYNYT TOHON JA TIEDÄN MILTÄ NE NÄYTTÄÄ JA HUPS HUPS VAAN

HAISTAKAAVITTU

oikeesti ku olin siel ulkona ni meinasin että mut pitää lähettää psykiatriseen sairaalaan vieltäs jossai välis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
MILTÄ SE VITTU TUNTUU

KUKAAN EI TIEDÄ SITÄ miltä se tuntuu vittu kun henkilö josta et tiennyt silloin ensin mitään, niin se ILMESTYY ja yhtäkkiä tiedät miltä se NÄYTTÄÄ
 
Ylös Pohja