Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Miten apson voi olla -98 ja joost -97. Vaikuttaa paljon vanhemmilt ku minä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Kamalinta on se että vaikka mulla on tää aivan kauhee obsessio joostiin kuten huomaa niin masatoshi ei oo menny ohi eikä eunkwang oo menny ohi koska jos nään niie lärvei jossai nii tuntuu aina samalta vieläki. Ne on vaa pikkase väistyny joostin tieltä mutta ei kunnolla koska edelleen tuntuu liikaa sydämes.

Ja mä en kestä sitä että nää kaikki jää. Koska ne jää. Sano mun sanoneen, ne ei lopu, koskaan. Tai ehkä loppuukin, mutta en odottelis liikoja. Varsinkaan masatoshista koska se on ollu niin kauan niin ei se tosta vaan yhtäkkiä lähe pois päästä. Eiköhän eunkwang ja joostki oo vähintään sen 8 vuotta ja ihmettelen jos ei oo :D

Mä vielä aiemmin aattelin et saatan päästä joostist pian yli mut nyt rupee kyl näyttää silt et eiköhän seki oo sen 8 vuotta vähintään. Ja eunkwang..... Ei toivookaan.. 2 vuotta just pian ja loppua ei vaan näy. Tai siis jos vieläkin tältä tuntuu vaikka obsessoinkin enemmän eräästä idiootista.

2 vuotta. Ja loppua vaan ei näy. Niin ei oo mikään ihan huonoin heitto sanoo et seki on sen 8 vuotta vähintään. Ainakin kun on musta kyse. Mähän oon niin hyvä siinä yli pääsemisessä.

Ja joost........ Aina kun alkaa näin tulisesti tämmöset niin siitä ei hyvä seuraa pidemmän päälle....... Se tulee olee vuosia ja taas vuosia... Toisin sanoen, kukaan noista ei tuu loppuu koskaan, luulen. Onpa jännä nähä. Varmaan siis oon sinkku koko elämäni ja mietin noita. Ja panikoin loppuelämäni.

Owww :(((((((++++ tuli mieleen yks muisto masatoshista 😔❤️❤️ rakkaani.


NII KATO NYT TOTA MÄ TARKOTAN ^^^^^^

rakkaani, rakkaani ja kolmas rakkaani 🤡🪦 fr.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Ja oon nii kiinni siinä alussa kun rakastuin eunkwangiin ja mä oikeesti tunsin siitä samalla tavalla niinku se ois mun "soulmate" siis tiät mitä tarkotan

Koska siin kohtaa mulla (myös) käänty maailma täysin ylösalasin

Ja onkin sitten jännä nähä JUMALAUTA että tuleeko näille IKINÄ mitään VITUN selitystä, parempi olis olla joku selitys vittu

Kärtsäri varsinkin on sellanen saatanan... Sanonko perkele mikä kiusankappale oikeen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Edelleen muute söpö mut sehän pitiki olla sen joku frendi eikä se 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Ja pahinta on just tää et tää psykoosi on koko mun elämän ajalta melkein
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Että piti ihan lapsena jo alkaa noi

Ja ehkä siel koulussakin

Karates nyt ainakin

Mut ehkä siel ruokalas, ehkä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922

Paras olis olla joku niin saatanan hyvä selitys tälle kaikelle mut eipä vissii

Ne vaa jää sillee roikkumaa ilmaa nää kysymykset ja ei mitään selitystä koskaa tuu sit vaa elän loppuelämäni ilman ketää noista ja en ikinä saa vastausta että MIKSI VITUSSA NOIN KÄVI. jo pelkästään eunkwangista tapahtunut asia on niin sellanen että mulla melkein räjähti pää kun se iski vasten mun kasvoja äsken tota kuvaa kattoessa. Siis mult lähti järki kun mä taas muistin sen. Mun päähän sattuu. Mä taas kohta räjähdän.
 
Ylös Pohja