Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja huomaa siitäkin kuinka tuijotin sitä niin lumoutuneena. Ihan niinku se ois maailman ihmeellisin asia tai jotain kauneinta maailmassa. Terve.

Ja se "his TEETH are SO 😭💖"

:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
JA SE

mistä mun piti muutenkin äsken jauhaa tässä

Ku etin sitä turvaa niin paljon?!?!?

En mä tiedä miks???????

Haluun vaan halata sitä ja niiku mikä mua vaivaa ja oikeesti TAKE ME HOME ON NIIN

SE BIISI KERTOO KAIKEN TÄST

AGH?!?

haluun halata sitä ja silitellä sitä.

Aina kun ajattelen että halaisin sitä niin meen ihan puihin. Meen johonkin ihan omituiseen tilaan. En oo ikinä nähny toista samanlaista ihmistä. Siin on jotain mitä en tajua et miten sil voi olla tollanen vaikutus muhun. En ikinä oo kokenu tollast samanlaista ku oon ajatellut et halaisin, vaikka eunkwangia. Tai se on erilaista silti. Tai samanlaista mut. Meen jotenkin niin puihin siit ajatuksest. Ajattelen niin lumoutuneena jotenkin sen kroppaa siis silleen että jos halaisin sitä ja saisin vaa koskettaa sitä niin oon jotenkin ihan amazed. Aivan omituista. Oon vaa ihan... Hämmentyny.


En tajuu miks mut.. take me home. Ihan oikeesti se biisi. En ymmärrä.


Se ku on ne tietyt harvat ihmiset joista etin sitä turvaa kaikista eniten ja joost on yksi niistä. Ei ihan kuka tahansa henkilö sellasta tunnetta herätä, ja semmosta tarvetta periaatteessa. En ymmärrä.

Miks oon taas tämmönen.

Huoh tää on vaan jtn niin sanoinkuvaamatonta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
EI LUOJA

miten en pysty näköjään näin rakastuneena (vai mistä johtuukaan) nukkua pidempään ku 8 h? Oisin tarvinnu enemmän koska mul on niin paljon univelkaa mut joka yö korkeintaan 8h ja sit mun on enää mahdotonta saada unta. Kiitti vaa 😩 johtuu sit varmaa rakastumisest en tiiä. Toisaalta tää on siinä mielessä parempi et pystyin sentään nukkuu pidempään ku kolmeen yöllä. Nyt sentään heräsin joskus puol viideltä tai siinä main. Mut kuiteski. Ois kannattanu pystyy nukkuu pidempään nii oisin saanu vähän univelkaa pois enkä ois koko ajan tässä sekavassa väsymystilassa mut ilmeisesti mun kroppa ei nyt halua nukkua pidempään kun 8h???? Onneks edes sen verran mut enemmän ois ollu hyvä kun oon nukkunu niin huonosti viime aikoina.


Miten must tuntuu et joost on vaa syyllinen tähän kaikkeen :D MITEN must tuntuu.

Koska nytkin kun heräsin ja yritin nukkua vielä, niin ei, ei mitään, ajattelin vaan sitä koko ajan ja haaveilin siitä että saisin koskee sitä ees. Ei mitään toivoo nukkumisesta. Ja näin vissiin taas unta siitä. TAAS.

Mä niin rakastan kun kroppa käy ylikierroksilla, jonku rakastumisen takia vai????? Voi elämä. Ja julkkikseen rakastumisen takia. Et pysty siis levätä ja nukkua tarpeeksi siksi että rakastuit julkkikseen ja nyt sun kroppa vaan ei jotenkin pysty yli 8 tuntia nukkumaan. Se on aina se 8h enintään sit herään silleen DING nyt olen hereillä 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ ja sen jälkeen enää täysi mahdottomuus nukkua lisää vaikka yritän joka kerta. Niin ei.

Rakastuminen ei oo siis yhtään terveellistä.



Sanotaan että unen TARVE vähenee rakastuessa mikä EI pidä paikkaansa, uni kyllä vähenee mutta ei unentarve koska oon jatkuvasti väsyny eli tarvisin enemmän unta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta oonpahan silti pitänyt jonkun 10h breikin nyt joost-videistä xD jippii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se UNI ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🩷🩷

Ja nyt jotenkin en tiiä liittykö se siihen uneen mutta mulla soi nyt lucky päässä jostain syystä ihan hulluna
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja mikä tääki juttu on että syön tosi vähän myös verrattuna normaaliin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En osaa jotenkin ajatella syömistä samalla tavalla vaikka olis nälkäkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Also, mun sydän suli ku näin sen siinä yhdessä (vanhassa) vidissä lapsen kaa se oli niin söpöö. Tai se yks kohta. Se oli niin ihana. Mul meinas tulla kriisi ku aloin miettiä et älä ny viitti et kai sä sittenkin haluu lapsia mut ei, ei mul silti oo vielkää sitä et haluisin omia lapsia OIKEESTI. oon yhä vela xD jippii. Joskus vaan tuntuu et rakastuminen meinaa vähän sekottaa pakkaa, sillonki ku näin eunkwangin lasten kaa ni meinas mennä pasmat sekasin. Se on aina niin söpöö. Sit tulee sellanen lyhyt confusing hetki tyyliin "i want our own kid with him D:" mut kyl se nyt on menny taas ohi kuitenkin.

Mut se oli vaan niiiiin söpöö ja jotenkin sellanen pieni tunne vielki siit kyl on mut tiedostan onneks et en kyl tosielämässä silti ollenkaa haluu lapsii vielkää, se on vaa söpöö jotenkin muuten vaan. Owww D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut se on aina jotenkin semmonen... Juttu. Masatoshiki niide muksujen kaa mulla meinas lähtee järki oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siit tulee aina sellanen lyhyt hetki et i want our own kid 😬 mut ei oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ajatus: "oh gosh hes so sexy"
Minä seuraavaksi: ...... Eeeei vittuuuuuuuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis miks aina jotkut biisit vaan tulee sit tämmösiks

Nyt lucky on joost biisi vaikken ees oo sen kaa lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En ymmärrä miten se tapahtuu? Ja miks take me home kans on siitä eniten kai?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kuuntelin take me home muistaakseni just sillo ku katoin niit pamin kuvii though joten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja sit lucky mä en tiiä miks se alkoi soida mun päässä jotenkin sen unen jälkeen, en ymmärrä
 
Ylös Pohja