EI LUOJA
miten en pysty näköjään näin rakastuneena (vai mistä johtuukaan) nukkua pidempään ku 8 h? Oisin tarvinnu enemmän koska mul on niin paljon univelkaa mut joka yö korkeintaan 8h ja sit mun on enää mahdotonta saada unta. Kiitti vaa 😩 johtuu sit varmaa rakastumisest en tiiä. Toisaalta tää on siinä mielessä parempi et pystyin sentään nukkuu pidempään ku kolmeen yöllä. Nyt sentään heräsin joskus puol viideltä tai siinä main. Mut kuiteski. Ois kannattanu pystyy nukkuu pidempään nii oisin saanu vähän univelkaa pois enkä ois koko ajan tässä sekavassa väsymystilassa mut ilmeisesti mun kroppa ei nyt halua nukkua pidempään kun 8h???? Onneks edes sen verran mut enemmän ois ollu hyvä kun oon nukkunu niin huonosti viime aikoina.
Miten must tuntuu et joost on vaa syyllinen tähän kaikkeen :D MITEN must tuntuu.
Koska nytkin kun heräsin ja yritin nukkua vielä, niin ei, ei mitään, ajattelin vaan sitä koko ajan ja haaveilin siitä että saisin koskee sitä ees. Ei mitään toivoo nukkumisesta. Ja näin vissiin taas unta siitä. TAAS.
Mä niin rakastan kun kroppa käy ylikierroksilla, jonku rakastumisen takia vai????? Voi elämä. Ja julkkikseen rakastumisen takia. Et pysty siis levätä ja nukkua tarpeeksi siksi että rakastuit julkkikseen ja nyt sun kroppa vaan ei jotenkin pysty yli 8 tuntia nukkumaan. Se on aina se 8h enintään sit herään silleen DING nyt olen hereillä 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ja sen jälkeen enää täysi mahdottomuus nukkua lisää vaikka yritän joka kerta. Niin ei.
Rakastuminen ei oo siis yhtään terveellistä.
Sanotaan että unen TARVE vähenee rakastuessa mikä EI pidä paikkaansa, uni kyllä vähenee mutta ei unentarve koska oon jatkuvasti väsyny eli tarvisin enemmän unta.