Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joostist tajusin vasta ku olin jo ihastunu siihe ja eunkwangist tajusin kans ja sen tajusin vasta vielä pidemmän ajan kuluttua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tunne kun Champagne problems alkaa soida öööööööööö fine i guess?????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Also, i really want to listen to music mut mun ainoot (kunnolla) toimivat kuulokkeet erittää roskaa (kun ne hapertuu)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Paitsi että jostain syystä (älä kysy?!?!? :DDDDF) sain random uniorgasmin (??????????? MIKS??????????????????) ja sen jälkeen aloin kuvitella asioita vähän ja nyt en pysty kattoo sen lärviä enää 🪦 joudun nyt samaan tilanteeseen ku eunkwangin kaa aina etten pysty kattoo sitä ku oon kuvitellu jotain pervoa 🪦 rip.

Tosin ilmeisesti se ei kauheesti vielä semmosesta lievästä mutta jos liikaa menee pervouden puolelle nii en kyl pysty :D eikä nytkään ollu mitää ihmeellistä.................. Paitsi että oli liikaa :D i think that was the first time when i thought about that kinda stuff about him ja en voi hyvin

Ne lievemmät on sitten niinkun asia erikseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja just kun joku oli kirjottanu "hes so hot" tai jtn tollasta ja mä vaan aattelin et no emmä tiiä hot mut hes so cute 😅😅😅😅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Note to self: dont think about him licking you

Note to self: also dont think about masatoshi doing that

Note to self: also dont think about eunkwang doing that

😩






Eihän tämän näin pitänyt mennä


.............. 🙄🙂


😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 And now i thought about hui mut tell me the last time i thought about stuff like that about hui? En ees oo varma


No kesäkuu (ja heinäkuu ehkä?) 2022 oli kyl iconic siinä mielessä mut en voi hyvin toisaalta 😂 my sex repulsion
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nyt vaan se etten voi kattoa joostin lärviä muuten oon silleen ohhhh cringe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mun official pappojen kuolaaja titteli on taas vähän random kosk eunkwang on 33 ja joost on 26 💀 mut masatoshi sentään on 57
 
Ylös Pohja