Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
Ei jumalauta miksi vitussa mä haluan laihduttaa. Oon 2 kiloa ylipainoinen. Mulla ei kenenkään järkevän mielestä olis mitään syytä laihduttaa EDES terveydellisistä syistä. Jos on 2 kiloa ylipainoinen ni jos joku sanoo et sun kannattais terveydellisistä syistä laihduttaa ni se on kyllä hullu :D

SILTI jostain syystä haluan laihduttaa vaikkei siinä olis yhtään mitään järkeä. Mulla on vain ongelma sen kanssa miltä näytän, näköjään vieläkin. Et voi olla tosissasi. En ymmärrä mikä mua NYKYÄÄN on alkanut vaivata. Ei tää edes ollu tämmöstä vielä esim 2020, eikä 2021 edes, ei ehkä ihan vielä 2022 myöskään. Se alkoi vasta 2023. Ja nyt en tajua miten en aiemmin ollu tämmönen mutta nyt oon enkä saa sitä pois vieläkään :D en voi tajuta mistä se yhtäkkiä on tullu ja näin sitkeästi.

Ja on maailman ironisinta että mulla on suurempi ongelma mun ulkonäöstä 65-kilosena kun mulla oli 76-kilosena.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
Lyhyesti sanottuna: laihduin ja ulkonäkökriisit pamahti päälle niin vittuna.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
Also, ironista:
> Ei halua laihtua eikä mitään tarvetta laihtua -> laihtuu vahingossa ja huomaamatta
> Haluaa laihtua ja vihaa ulkonäköään -> ei laihdu enää enempää



Selkee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
Ei jumalauta miksi vitussa mä haluan laihduttaa. Oon 2 kiloa ylipainoinen. Mulla ei kenenkään järkevän mielestä olis mitään syytä laihduttaa EDES terveydellisistä syistä. Jos on 2 kiloa ylipainoinen ni jos joku sanoo et sun kannattais terveydellisistä syistä laihduttaa ni se on kyllä hullu :D

SILTI jostain syystä haluan laihduttaa vaikkei siinä olis yhtään mitään järkeä. Mulla on vain ongelma sen kanssa miltä näytän, näköjään vieläkin. Et voi olla tosissasi. En ymmärrä mikä mua NYKYÄÄN on alkanut vaivata. Ei tää edes ollu tämmöstä vielä esim 2020, eikä 2021 edes, ei ehkä ihan vielä 2022 myöskään. Se alkoi vasta 2023. Ja nyt en tajua miten en aiemmin ollu tämmönen mutta nyt oon enkä saa sitä pois vieläkään :D en voi tajuta mistä se yhtäkkiä on tullu ja näin sitkeästi.

Ja on maailman ironisinta että mulla on suurempi ongelma mun ulkonäöstä 65-kilosena kun mulla oli 76-kilosena.
Siis todella ironista ja outoa että mulla oli LIHAVANA, siis LIHAVANA, pienempi ongelma mun ulkonäöstä ja painosta kun YLIPAINOISENA. mietipä sitä....

Koska 76-kiloisena ja noin 159 senttisenä olin lihava (bmin mukaan, paitsi että en tiedä minkä ikäinen olin silloin mutta aikuisten bmin mukaan)

Nyt oon 160 senttiä noin ja 65 kiloa noin ja kärsin enemmän. Enkä oo enää kuin ylipainoinen. Ja kärsin enemmän kuin lihavana.

Pistää todellakin miettimään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
Ongelma on todennäköisesti: liiallinen muiden kommenttien lukeminen. Mutta onko mun käsitys tästä nyt peruuttamattomasti tämä vai voiko se vielä muuttua taas parempaan suuntaan niin että tämäkin voi olla kaunista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
Justin on jotain niin vitun 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙃🙃🙃🙃🙃🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
Aina niin vaikeeta kun jokin eunkwang biisi on yhä eunkwang biisi mutta tulee mieleen myös joost........ Niih....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
Mutta oikeasti se biisi on timon listalla eikä edes eunkwangin eikä joostin lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
Kiva olis jos kuulokkeista kuuluis enemmänkin kuin toiselta puolelta xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,488
Reaktioarvo
2,928
When will this end please

It isnt ending

It kills me it isnt ending my god its only getting worse
 
Ylös Pohja