Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I swear ku tulin ruokalasta

Oisin vaa ollu siin sillee kattonu tai menny sinne päin missä oli meiän luokka ja sit vaa niiku ollu sillee yeah this seems UNBELIEVABLE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
If those were all real things what the hell fam????????????? 😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jos en oo keksiny niitä päästäni

Sen tiedän että eunkwangia en ainakaan keksiny mut en kyl varmaan noit muitakaan mun mielestä

Oon lähes varma et noi ois tapahtunut oikeesti mut en sitten tiiä

Mut eunkwangist oon satavarma

Ja siir karate jutusta oon kyl kans satavarma, lmao sry
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No oon kyl siit jere jutustaki satavarma et JOKU sen tyyppinen siin oli

Ja sit noi muutki

Tota vanhinta joostii liittyvää siit en oo satavarma mut ne uudemmat ni niist oon, ne tapahtu oikeasti.

Mutta sitä mä en ymmärrä mitä ne tarkotti.

Paitsi että nyt toi vanhin muisto nii sekin kyl alkaa tuntuu yhä aidommalta ja aidommalta niiku se olis ihan tosissaan oikeesti tapahtunu. Hirvee ku se tuntuu niin todelta???????? Tapahtuiks se sit muka oikeesti?????? Hitto et mua pelottaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
BITCH?????? yea it happened.

Katoin vaa sinne portaisii ja olin sillee lmaoooooooooooooo me actually being with someone???? Sounds logical

En voi unohtaa niihin portaisiin kattomista koska siinä mulla just tuli se olo tai se epäuskonen tavallaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Bro ja niist uusimmistaki on jo vitusti aikaa

Se jere juttuki oli just umk23 ni on siitäki tai no ei niin kauan mut kummiski???????? Kummiski kauan ennen ku koskaa ihastuin joostii enkä ees TIENNY sitä vielä sillon.

MUT KUITESKI tuntuu et noista hommista on kumminkin aika kauan aikaa. Nii emmä niiku ymmärrä miks joskus vuonna kivi ja keppi on pitäny tapahtuu tommosii mulle ja nyt sit korjaillaa niiden aikaansaamia tuhoja ku ei kyl sammu toivonkipinät sitte millään enää tollasten jälkeen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jos se oli vittu siitä?????????

Like theres a point in time where i really dont like having these things happening to me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja se on sattumaa nii helvetin hullui sattumii ku sopii kyl nii just eikä melkee.

Katsotaanpa:
Joost:
- alankomaista, kuten sanoin
- jeren kamu, kuten sanoin

Masatoshi:
- japanista, kuten sanoin
- kuka keksi rakkauden liittyy eniten siihen 🎶, hello???? Kuten sanoin????????????? My man???????? NAH?????

Eunkwang:
- no se oli vaan siitä ei tarvinnu mitää vihjeitä vaa se oli suoraan siitä :D "apparently seo eunkwang is my boyfriend someday, kuka se nyt sit ikinä onkaa" 🙄🗿
- mut myös se sattuma et btob iha vaa sattui tapahtuu samalla kertaa eikä mulla ollu aavistustakaan että sillä oli mitää tekemistä sen kanssa millää tavalla ees



Juuh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Juuh ei helvetti

Aina kun oon sillee et sä niitä saa kuule ikinä

Nii sit muistan kaikki nää ja oon sillee eiiiihhh 💀💀💀💀💀💀💀💀💀 mitä vittua tämä tarkoittaa 💀💀💀💀💀

Ja joo nyt oon vaa sillee tää näyttää niin vitun oudolta kokonaisuutena

Varsinkin nyt kun muistin tota koulumuistoa viel pahemminkin ei vvvvvv💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kosk fr okei selitän sen niin ku muistan sen mut voi olla et muistan väärin:
Jos se keskustelu oli ollu siinä aikasemmin kun istuttiin pöydässä. Sit ilmeisesti sen jälkeen ollaa lähetty viemää astioit pois. Sit siinä TISKILLÄ ihan kun se olis siin kesken kaiken vaa iskeny mun päähän se ajatus sit vaa laitoin niit juttui sinne pois ja etenin siin tiskil ja olin vaa sillee oooooo tuntuu oudolt. Ja mietin vaa jtn et niiku why do i fucking feel like ill have a dutch boyfriend????????????????? Or something like that. Sit heittelin niit sinne ja mä en tiedä olikse joku paperi minkä heitin viel roskiin siin ja jossain siin kohtaa olin sillee lol what is everyone going to think about that. Tai tost en oo varma mut ehk. Anyway sit varmaa lähettii ruokalasta ja tuliks siinä sit toi mist sanoin että katoin sinne portaisii päin ja varmaan käveltiin sinne sit vaan vittu se tuntu oudolt tai siis katoin vaa ja olin sillee lmao a boyfriend okkkkkkkkk.



😬


RIP
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis mä voisin laittaa ton sattuman piikkiin mut iha oikeesti se Jere juttu 😭 LOPETTAKAA MUN PIINAAMINEN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei VITTU toi ei voi olla totta

Pakko olla joku muu selitys vittu

Ja paras olis ollakin joku niin saatanan hyvä selitys 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jooh ihan ku olisin viel niit lavuaarei kans kattonu siinä ku tulin ruokalasta ulos ja siinäki ollu sillee mm mielenkiintosta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I only have one question: HOW


i know they happened (probably)

But like

HOW is my question
 
Ylös Pohja