I guess i cracked the code
Difficult to explain mutta esimerkiks kun katoin sitä chuun videota niin sillon kun mulla tuli se "im embarrassed to be a woman" niin ymmärsin nyt että se ei sillonkaan ulottunut butch naisiin. Siinä ei oo mulle mitään noloa taas sitten. Maybe they look so cool that theres nothing embarrassing or like i dont know. Joten joo, tää on aika selkeetä i definitely cracked the code
Its not womanhood that i despise, its femininity only.
Weird.
Kun katon butch naista niin ei, en näe sitä ollenkaan samalla tavalla nolona. Joten ei se voi olla se sukupuoli silloin. Ei rinnatkaan ole nolot silloin. Se ei siis oo naiseus, se on feminiinisyys. Pelkästään . Ilmeisesti.
Eikä sekään kaiken aikaa. Joskus rehellisesti sanottuna nautin olla feminiininen. Toisina aikoina taas haluan hakata päätä seinään kun ahdistaa niin, ja siis ihan oikeasti AHDISTAA.
Okei. Outoa
I apparently dont even hate womanhood. But i (sometimes) hate femininity. Thats whats embarrassing to me.
Ne on vaan niin läheisesti linked että oon varmaan sekoittanut että kyse on sukupuolesta ihan. Koska en tosiaankaan ilmeisesti näe kaikkia naisia noloina (anteeksi, tiedän että tuo kuulostaa pahalta). En näe tätä silloinkaan nolona:
Erohan on kuin yöllä ja päivällä
I thought it was just women but no, if its masculine enough then no, its not about that. Koska toi on silti nainen, eikä siin silti oo mitään ahdistavaa mun mielestä. Ilmeisesti
Wow its weird so i dont hate women i just hate femininity
I dont hate my gender niiku sillee oikeestaan i just hate femininity
Vau mitä ihmettä en tajuu
Mut en mä sitä feminiinisyyttäkään vihaa aina.
Mut joo tuntuu vaan että woman on synonyymi feminiinisyyden kanssa niin sit se on vaan silleen... Ehh??? Ei ihme
Kosk yleensä aina kun puhutaan naisista puhutaan naisellisista asioista ja tuntuu että maskuliinisuutta ei vaan oikein liitetä siihen vieläkään tosissaan vaikka ne (me?) nyt on ihan yhtä lailla naisia kun kaikki muutkin.
Aina kaikissa feministisissä yms jutuissakin tuntuu että tulee hirveen vahvasti esiin se naisellisuus ja siis no saahan se tullakin ihan sama mulle, mut... Ei se nyt kuitenkaan pitäs olla synonyymi, siis nainen = naisellinen. Ei niiden pitäs olla synonyymejä tai mitään.
OKEI monimutkainen asia jos joku
En muista mitä muuta olin sanomassa mut iha miten vaan
Its just sort of weird
On kyllä hirveän vaikeaa olla tällainen olematta lesbo. Lesbona on aika helppo olla mitä on (noooooo riippuu vähän mut periaattees) mut esim miehen kanssa seurustellessa sitä saattaa joutua pakotetuksi tiettyyn rooliin mikä ei sovi. Tai ainakaan ei sovi kaiken aikaa. Voihan siitä osan aikaa tykätäkin mutta en minä kestäis sellasta naisellisuutta kaiken aikaa. Mun pitää saada olla kuitenkin oma itteni
Ja ajatella että epäilin olevani trans :D