Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
I guess i cracked the code

Difficult to explain mutta esimerkiks kun katoin sitä chuun videota niin sillon kun mulla tuli se "im embarrassed to be a woman" niin ymmärsin nyt että se ei sillonkaan ulottunut butch naisiin. Siinä ei oo mulle mitään noloa taas sitten. Maybe they look so cool that theres nothing embarrassing or like i dont know. Joten joo, tää on aika selkeetä i definitely cracked the code

Its not womanhood that i despise, its femininity only.

Weird.

Kun katon butch naista niin ei, en näe sitä ollenkaan samalla tavalla nolona. Joten ei se voi olla se sukupuoli silloin. Ei rinnatkaan ole nolot silloin. Se ei siis oo naiseus, se on feminiinisyys. Pelkästään . Ilmeisesti.

Eikä sekään kaiken aikaa. Joskus rehellisesti sanottuna nautin olla feminiininen. Toisina aikoina taas haluan hakata päätä seinään kun ahdistaa niin, ja siis ihan oikeasti AHDISTAA.

Okei. Outoa

I apparently dont even hate womanhood. But i (sometimes) hate femininity. Thats whats embarrassing to me.

Ne on vaan niin läheisesti linked että oon varmaan sekoittanut että kyse on sukupuolesta ihan. Koska en tosiaankaan ilmeisesti näe kaikkia naisia noloina (anteeksi, tiedän että tuo kuulostaa pahalta). En näe tätä silloinkaan nolona:

Erohan on kuin yöllä ja päivällä

I thought it was just women but no, if its masculine enough then no, its not about that. Koska toi on silti nainen, eikä siin silti oo mitään ahdistavaa mun mielestä. Ilmeisesti

Wow its weird so i dont hate women i just hate femininity

I dont hate my gender niiku sillee oikeestaan i just hate femininity

Vau mitä ihmettä en tajuu

Mut en mä sitä feminiinisyyttäkään vihaa aina.

Mut joo tuntuu vaan että woman on synonyymi feminiinisyyden kanssa niin sit se on vaan silleen... Ehh??? Ei ihme

Kosk yleensä aina kun puhutaan naisista puhutaan naisellisista asioista ja tuntuu että maskuliinisuutta ei vaan oikein liitetä siihen vieläkään tosissaan vaikka ne (me?) nyt on ihan yhtä lailla naisia kun kaikki muutkin.

Aina kaikissa feministisissä yms jutuissakin tuntuu että tulee hirveen vahvasti esiin se naisellisuus ja siis no saahan se tullakin ihan sama mulle, mut... Ei se nyt kuitenkaan pitäs olla synonyymi, siis nainen = naisellinen. Ei niiden pitäs olla synonyymejä tai mitään.

OKEI monimutkainen asia jos joku

En muista mitä muuta olin sanomassa mut iha miten vaan

Its just sort of weird

On kyllä hirveän vaikeaa olla tällainen olematta lesbo. Lesbona on aika helppo olla mitä on (noooooo riippuu vähän mut periaattees) mut esim miehen kanssa seurustellessa sitä saattaa joutua pakotetuksi tiettyyn rooliin mikä ei sovi. Tai ainakaan ei sovi kaiken aikaa. Voihan siitä osan aikaa tykätäkin mutta en minä kestäis sellasta naisellisuutta kaiken aikaa. Mun pitää saada olla kuitenkin oma itteni

Ja ajatella että epäilin olevani trans :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hahah no, oikeestaa aik vaikee.... Olla olematta lesbo. Siis. Let me explain. I will say an example: joku vanhempi butch lesbian esimerkiks. I take that and i dont feel anything bad. Onhan se nainen. Onhan sillä rinnat ja vaikka olis isotkin niin ei se automaattisesti tee naisellista lookkia tiedäthän. Onhan se nainen ihan siinä missä kuka tahansa muukin nainen. Silti en tunne mitään pahaa siitä jos olisin sellanen. Niiku. Mun mielestä en. Koska ei se oo yhtään niin naisellisen näköinen että se ahdistais mua. Niin sit jos oisin niiku SE, niiku... SELLANEN. Niin sit mua ei ahdistais (tai siis, tiedäthän). Siis mun ei tarvi olla sellanen mut u know. Mut en oo les enkä voi obviously ikinä muuttuakaan sellaseks. Thats definitely not me, enkä voi sille mitään. Eikä se haittaakaan mutta kun se on osa sitä sukupuolen ilmaisua vaikka se onkin suuntautuminen. Heti jos rakastat miestä romanttisesti niin siihen tulee jo sellanen aspekti mistä en välttämättä periaatteessa tykkää. Heti kun nytkin tykkään eunkwangista niin siihen tulee sellanen särö. Its like im afraid of femininity, sometimes. Not being female but femininity. Ois varmasti ihan turvallinen olo siinä mielessä olla just sellanen mitä äsken kuvailin. Masc enough. En mä sellasta pelkäis niiku tässä mielessä. Mut joskus tuntuu että pelkään jo sitä että tykkään miehestä. Se tekee heti sut feminiinisemmäksi. En voi sille mitään siitä vaan tulee sellainen olo. Onneksi tää ei ole ongelma kaiken aikaa.

Mut joo aika hassua

Tai siis

TOSI outoa

Onkohan kellään muulla näin XD ja varsinkin jos ei oo lesbo.

Ainakin tiedän että en oo trans tai mitään (se nyt ei edes tunnukaan mitenkään oikeelta)

Mutta niin.

ONNEKSI mua ei häiritse kaiken aikaa

Mutta on tää kyllä tosi outoo tulee vaa sellanen olo et ".... Why the hell..?"

HAHH

dont get me wrong i love seo eunkwang jos oon ihan rehellinen mutta........ It makes me feel less butch 😭🙄

Although i dont know, ehkä ei tarvis olla edes les, ehkä joku aroacekin riittäis siihen?

Tell me again why liking men is feminine.........................

Honestly its not......

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei ota taas se sama vanhempi butch lesbo esimerkiksi. Ei ahdista, aivan. Vaikka onkin nainen. Ei olis mitään ahdistavaa olla sellanen vaikka sekin on nainen. Mut se mielikuva mulla on tarpeeksi ei-ahdistava joten.

Ja nyt, think about that woman as straight, not lesbian.

Sillee mikään muu siinä naisessa ei muutu, vain lesbous heteroudeksi (esim).

Ei ulkonäkö, ei yhtään mikään.

Mikään muu ei muutu, vain se että se ei tykkää naisista vaan miehistä.

Muuten täysin sellainen ja silleen täysin """"lesbon näköinen""""

Niinku hyvin maskuliininen.

Nii haittaako se? Millä tavalla se tekee siitä henkilöstä edes piirun verran naisellisemman? Millä tavalla muka? Ei mitenkään, ei voi :D

Like seriously

No, mä en tietenkään näytä siltä mun mielikuvalta mutta jos näyttäisin, se ois ok ja millä vitun tavalla siitä muuttuu mikään jos naisten sijaan rakastuu miehiin.

Argh. Ei se voi muuttuu 😭 älä ole tyhmä......

...... Im afraid it does.......... Pitäis olla les tai aroace siihen hommaan.... Miehen suuteleminen............... On asia joka voi aiheuttaa gender dysphoriaa..... XD

Okei mutta toi pohdinta on teoreettista koska en edes näytä siltä mielikuvalta + mun ei tarvitsekaan näyttää koska ei se oikeestaan haittaa siltikään jos vaan ajattelen sen asian sen kautta

Silleen even if i do look feminine

Its not that bad koska voin vaan ajatella silleen niin mitä sitten it doesnt matter ja breasts dont bother me jos kerran butcheillaki on sellaset joten miks muakaan haittais its not like theyre feminine or anything

++++++ Se että ei mun tarvi edes näyttää välttämättä maskuliiniselta voin olla pukeutunut tosi naisellisesti mutta se ei ehkä haittaa mua if i just feel very masc inside. I guess it doesnt bother that much.

Ja ei se miehen kanssa oleminenkaan ehkä sillon haittaa kun vaan kokee olevansa sisäisesti maskuliininen, ei tarvi edes näyttää siltä.

Se aaltoilee hyvin paljon saatan mennä Tosi nopeesti maskuliinisesta feminiiniseen (sisäisesti) mutta se EI ole sukupuoli vaan feminiininen/maskuliininen. Mut sisäisesti. Ja oikeestaan sillä miltä näyttää ulospäin ei periaatteessa ole niin merkitystä muutenkaan. Its more like what you feel in your heart?

Eeeh its so weird

But whenever you feel body dysphoria just think about butch women and its getting better 😂

Onpa outoa mutta en oo trans ainakaa

Mutta ehkä se fem/masc juttu tulee siitä että no voihan se feminiinisyys tuntuu pahalta silloin jos se ei oo se kuka sä oot? Niiku transgendereillä mutta vaan gender expression. Ja it makes sense et ei se varmaan silloin tunnu pahalta jos se on se kuka sä oot?

Ei siksikään varmaan perus tavalliset feminiiniset naiset koe mitään ongelmaa asiassa koska se on se mitä ne on ja niillä on varmaan koko aika se tila mikä mulla on joskus, se fem-tila

Silleen girly girlyyyyy

Kun mulle kerrottiin et butch naisilla voi olla vaikee olla vaik kuukautistensa kanssa ja kaikkea tollasta, joku butch lesbo oli silleen i hate my breasts and hips. Eli siis näin.

Silleen if thats not who you are niin thats not who you are. But its about femininity/masculinity. Not male/female.

Ja mulla se näköjään vaihtelee. Mutta ainakaan sukupuoli ei vaihtele. Mut se on similar.

It makes sense that i wouldnt feel comfortable with periods if i feel so masculine that i basically start despising femininity. But make no mistake it cannot be about g e n d e r

Its just so closely linked

Nii

Oh because there are times when i even enjoy periods (because femininity)

Oh yes there are times when i definitely enjoy femininity. So.

Its weird but it just changes continuously

My gender never changes though. Literally never.

But i alternate somehow between masc/fem and its not even about clothes its who i am

But its not man/woman, duh.

Not for me at least

Its not that deep but maybe for someone its like that

No joo okei jännää????

Oooooo OKEI NYT en jaksa enää ajatella mutta kiinnostavaa tietää itsestään lisää tai niiku et ok ei sille voi mitään lol

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Haha clown nuku

Sä oot väsyny ja nälkäinen, mene nukkumaan

Sun pitää 😩

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
But i know i look younger than 26 omg in a pic where i was 25 i could immediately say i looked younger than 25

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut hyvä tietää että:
- oon cis nainen
- oon aseksuaali
- en ole lesbo
- i alternate between masc/fem?

Ja eipä sitten muuta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hyvä tietää että:
- oon sex-repulsed (i mean, its not a lie to say it)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hyvä tietää että:
- i have sensory issues näköjään vissiin vissiin ilmeisesti siltä näyttää ehkä ehkä en tiedä

Ylös Pohja