"a woman looks better with curves"
"Overweight or obese is gross"
Tajusin että in fact, i do not care what you are saying, all of those things are bad. A woman looks better with curves? Yeah, i feel like its a toxic thing to say. Almost as bad as the other one.
Lopputulokseen sellaiseen päädyin että haluaisin vain että ihmiset lakkais toimittamasta mielipiteitään noin oli ne sit kumpaan suuntaan tahansa ja antakaa meidän vain olla olemassa, thats all.
Kuten sekin että "kyllähän naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni!" Ehkä tarkottaa hyvää alunperin, mutta ei kyllä pidä. Saa olla mutta ei myöskään tarvii olla. On toiki mun mielestä törkeesti sanottu vaikka ehkä ei tarkoitakaan sitä kyllä niin. Mut kuitenki.
Mutta joo-o. Ei pidä. Anna vain meidän olla rauhassa ja thats all. Älkää kommentoiko noin. Kenenkään ei PIDÄ olla tietyn mallinen
Loppuviimein toi on yhtä toksista.
Haluisin vain että tää lopetettais kokonaan ihan oikeesti
Oksettavaa mun mielestä.
"A woman looks better with curves" se voi olla sun mielipide mutta ketään ei kiinnosta se vitun mielipide. Anna olla. Ei se oo mikää universaali ohje kaikille naisille että tämmösiä teiän pitää olla. Se on vaa sun mielipide piste ja ketää ei kiinnosta.
Ja kyl, triggeröidyn tästä vaikka ite oon jäätävä läski enkä missään nimessä lähelläkään laihaa
Silti triggeröidyn
Älä sä kerro muille miltä niiden pitäs näyttää lol
Youre not the boss of anyone, quite frankly
Im just saying
Anyone can state an opinion but its not some BIG TRUTH, its just an opinion of ONE PERSON
like literally does anyone give a fuck?
I stopped caring now