Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ja pitäs mennä muutenkin nukkumaan ei kai tässä kummempia alan olla niin väsynyt että en tajuu enää mitään enkä osaa enää tehdä mitään

I just have to sleep
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
"a woman looks better with curves"
"Overweight or obese is gross"

Tajusin että in fact, i do not care what you are saying, all of those things are bad. A woman looks better with curves? Yeah, i feel like its a toxic thing to say. Almost as bad as the other one.

Lopputulokseen sellaiseen päädyin että haluaisin vain että ihmiset lakkais toimittamasta mielipiteitään noin oli ne sit kumpaan suuntaan tahansa ja antakaa meidän vain olla olemassa, thats all.

Kuten sekin että "kyllähän naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni!" Ehkä tarkottaa hyvää alunperin, mutta ei kyllä pidä. Saa olla mutta ei myöskään tarvii olla. On toiki mun mielestä törkeesti sanottu vaikka ehkä ei tarkoitakaan sitä kyllä niin. Mut kuitenki.

Mutta joo-o. Ei pidä. Anna vain meidän olla rauhassa ja thats all. Älkää kommentoiko noin. Kenenkään ei PIDÄ olla tietyn mallinen

Loppuviimein toi on yhtä toksista.

Haluisin vain että tää lopetettais kokonaan ihan oikeesti

Oksettavaa mun mielestä.

"A woman looks better with curves" se voi olla sun mielipide mutta ketään ei kiinnosta se vitun mielipide. Anna olla. Ei se oo mikää universaali ohje kaikille naisille että tämmösiä teiän pitää olla. Se on vaa sun mielipide piste ja ketää ei kiinnosta.

Ja kyl, triggeröidyn tästä vaikka ite oon jäätävä läski enkä missään nimessä lähelläkään laihaa

Silti triggeröidyn

Älä sä kerro muille miltä niiden pitäs näyttää lol

Youre not the boss of anyone, quite frankly

Im just saying

Anyone can state an opinion but its not some BIG TRUTH, its just an opinion of ONE PERSON

like literally does anyone give a fuck?

I stopped caring now
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
I only want myself to like me

BUT

i dont know how i would achieve that but its like whatever

At least im not begging for others approval

Like OH PLEASE, STRANGERS, ACCEPT ME

OH PLEASE, RANDOM PEOPLE who i dont like anyways, please like me!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Truth is

Mun pitää vaan luottaa siihen et jos ite ajattelen näyttäväni hyvältä sit se on niin ja muiden mielipiteet ei edes kiinnosta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Sit saatan vaa kattoo mua peilistä ja ajatella nopeesti et näytän hyvält ja thats it, koska se on kaikki mikä mun tarvii tietää ja mun tyytyväisyyteen se riittää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ok vaik sanoin et oon tyytyväinen pelkästään oman mielipiteen kaa ni se on totta mut kylhän se auttaa että tietää olevan ihmisiä jotka ajattelee että sun kropan tyyppi on just hyvännäkönen

Nii onha se sillee hyvä kun sen tietää et niit on olemassa ainakin JONKUN VERRAN

mut silleehh

En vaa sulata sitä että jos joku sellanen sanois niin että kaikkien pitää näyttää tält et laiha nainen ei oo mitää

Nii en hyväksy sellastakaa aliarvostamista sillee kosk jokainen kroppa on kaunis

Ja jokainen kroppa on kaunis jollekin

Enkä ees puhu niist jotka on grosssssssss about it mut sillee on olemas myös kivoja ihmisiä KAI jotka ajattelee niin just sun kropasta

The gross ones well who even counts them
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Tai siis tää on mulle periaatekysymys jotenkin



En ite ainaki voi hyvin sellasista kommenteista jotka sanoo et women look better with curves

Ku seki on sit taas yks uus vaatimus joltai

Sillee im not doing any tasks here i just literally look the way i look

Dont say its better than thin

k its ur opinion i get it

But let people be
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Tiedän et oon ollu täs viimiset pari tuntii stereotyyppinen infp
.
...............

Koko ajan....

....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Eiks stereotyyppinen infp oo just se joka saarnaa omia arvojaan ja periaatteitaan hullunkiilto silmissä ja on vaan niin silleen all about omat periaatteet xD

Silleen I BELIEVE IN THESE VALUES

YES


also yks päivä olin myös stereotyyppinen infp kun aloin itkee (en valehtele) kun joku mikä lie toukka oli liiskaantunu tielle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Like oh my god ollaan niin henkeen ja vereen omien arvojen kannalla ja kaikki paha pitäs loppuu maailmasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mutta ei kyetä minkäänlaiseen suunnitelmalliseen toimintaan




(Eikä se oo paha asia, se on vaan hauskaa)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Niiku MÄ en varsinaisesti oo mikää maailmanparantaja koska i dont take action

Mä vaan saarnaan ja ajattelen miten pitäs mennä mut mä en oo se henkilö ikinä joka jaksaa muuttaa maailmaa

On olemassa ihmisiä jotka tekee töitä asioiden eteen ja mä en oo se ihminen enkä ees haluu olla :D mul on periaatteita mut ei mua kiinnosta alkaa tekemään varsinaisesti mitään XD mut oon ymmärtänyt et infp:t juuri on sellasia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ja joo oon softest person youll meet

Se toukka juttu todisti sen mulle enkä enää epäile sitä :D tai ajattele että olisin sittenkin paha ihminen


Mut oon myös aika..... Ajattelematon sanoissani usein joten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut kuitenkin silleen soft etten usko olevani paha ihminen silti koska itken kuollutta toukkaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
"Why do INFPs always think too much?"



Right there buddy, you know what the truth is
 
Ylös Pohja