Esim lokakuussa 2022 mä en aatellu mun mielestä ollenkaan mun saggy boobs. Itse asiassa mä en oo edes ihan varma että tiesinkö että mulla on sellaset.
Mut se oli jossain ehkä Tammi-helmikuu 2023. siin kohtaa ainakin taisin tietää kosk muistan aina sen ku gorgeous tuli telkkarista mellossa ja mietin siinä kohtaa niitä. Ja se on mun eka muisto siit asiasta, siitä kohtaa ku se obsessoiminen lähti. (Eli ehkä body dysmorphia).
Niihin aikoihin oli siis se eka muisto ja tiesin et ok i have saggy boobs ja sitten siinä kohtaa aloin just obsessoida mun ulkonäöstä kyl muutenkin mut joo, niistäki.
Sit sen jälkeen oon jatkuvasti ollu huolissaan niistä, marraskuussa 2023 siis vannon et noi parit kuvat on otettu vaa sen takii et oon halunnu nähä milt mun tissit näyttää ja oon ollu huolissaan et ei kai ne näytä niin pahalta.
Tää tuli vaa mieleen siit ku katoin vanhoi kuvii ja mietin et miten mun rinnat on muuttunu sit aattelin vaa et toivottavasti ne ei oo ihan kauheet nyt
Eli edelleen se kuitenkin nostaa päätään. Vielki.
Mä pelkään vieläkin niin paljon et ne näyttää kauheilta ja oon vaa sillee eunkwang pls like them or like me cause that would help koska mua pelottaa niin paljon 😭