Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En tiedä johtuiko siitä että mulla oli baggy clothes mutta paljon parempi olo mun kropasta nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mä en kestä siivota vittu koko ajan

Pitää kissan perässä juosta siivoomassa sotkuja ym en vittu siivoo enää yhtään mitään, IHAN SAMA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
OMG MITÄ VITTUA EUNKWANG

joskus mä en oo ees varma onks tää oikeeta elämää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Also miks se yrittää vetää mua toiselle puolelle hei oikeesti mä kuulun ihan toiseen leiriin jos se kuuluu haluan lapsia leiriin ja mä kuulun en halua lapsia leiriin mut kun se on niin hämmentävää muuten mä en edes AJATTELIS mutta aina välillä tulee sellanen hetki et.... Entä jos......... I always second guess it mut se johtuu vaa siit ku eunkwang on niin ihana nii jotenkin se onnistuu hämäämään mua vaikken ymmärrä miks 😭😭😭😭😭😭😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Siis jotenkin jos mies on ihana niin se jotenkin onnistuu saamaan sut "haluumaan lapsia" lowkey vaikka et oikeesti haluu mut siit tulee semmonen ihan outo tunne ja sit oot silleen "🥹🥹" mut siis en halua lapsia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Niinku mä en haluu mut ku se on niin IHANA niin sit mulle tulee semmosia lyhyitä hetkiä

Mut muuten en haluu 😂😂😂😂😂😂 yäk muutenkin ällöttää

Ja jos totta puhutaan

Jos joskus muutankin mieleni

Niin ei varmana ainakaan silleen että olisin raskaana. Sitä ei joka tapauksessa tapahu ikinä. Muutoin voin ehkä harkita. Mut raskaana? Ei IKINÄ 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut todellisuudessa oon liian itsekäs sellaseen, en jaksais todellisuudessa joka päivä sellasta et pitää huolehtia jostain muksusta. Oikeasti ei missään nimessä. Nää on vaa tämmösiä lyhyitä hetkiä jonka jälkeen palaan todellisuuteen ja muistan miksen haluu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Enkä muutenkaan oo henkilö joka tykkää suunnitella tulevaisuutta (infp)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Everyone: pregnancy ruined my body
Me: great, my body is already ruined and ive never been pregnant
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Esim lokakuussa 2022 mä en aatellu mun mielestä ollenkaan mun saggy boobs. Itse asiassa mä en oo edes ihan varma että tiesinkö että mulla on sellaset.

Mut se oli jossain ehkä Tammi-helmikuu 2023. siin kohtaa ainakin taisin tietää kosk muistan aina sen ku gorgeous tuli telkkarista mellossa ja mietin siinä kohtaa niitä. Ja se on mun eka muisto siit asiasta, siitä kohtaa ku se obsessoiminen lähti. (Eli ehkä body dysmorphia).

Niihin aikoihin oli siis se eka muisto ja tiesin et ok i have saggy boobs ja sitten siinä kohtaa aloin just obsessoida mun ulkonäöstä kyl muutenkin mut joo, niistäki.

Sit sen jälkeen oon jatkuvasti ollu huolissaan niistä, marraskuussa 2023 siis vannon et noi parit kuvat on otettu vaa sen takii et oon halunnu nähä milt mun tissit näyttää ja oon ollu huolissaan et ei kai ne näytä niin pahalta.

Tää tuli vaa mieleen siit ku katoin vanhoi kuvii ja mietin et miten mun rinnat on muuttunu sit aattelin vaa et toivottavasti ne ei oo ihan kauheet nyt

Eli edelleen se kuitenkin nostaa päätään. Vielki.

Mä pelkään vieläkin niin paljon et ne näyttää kauheilta ja oon vaa sillee eunkwang pls like them or like me cause that would help koska mua pelottaa niin paljon 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Se kyl mietityttää mistä toi ees sillon tuli mun päähän

Niiku mistä oon saanu sen ajatuksen

Tiedän et katoin sitä chidera eggeruen haastattelua tai jotain mutta mistä se niinku tuli se ajatus

Olinko tyyliin vaatteita vaihtaessa yhtäkkiä sillee apua mul on saggy boobs? Vai mitä? Koska kuten sanoin en oo ihan varma edes että tiesinkö aiemmin ainakaan silleen kunnol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut en kyl tiiä en oo niin obsessiivinen enää täl hetkel mut se vaan et silti mua pelottaa et ne näyttää kauheilt mut juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Average cycle 30 days 😂 no nyt alkaa näyttää enemmän multa ku siin oli viel äsken se 28 days
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Kerrankin oon ilonen siit et mul on iso peppu :D löysin yhet pikkarit ja olin sillee nää on ihan liian isot mulle, ne näytti niin isoilta, sit koitin ja ei ne edes ollukaan ku vähän vaa semmoset löysät. Ei niin paljoo etten vois pitää. Rare case of me being happy about my big butt. 😃

Ja erityisesti sen takii ku en löytänyt mitään muita tähän hetkeen niin ei tarvinnut ettii enempää ku mul oli kauhee ettiminen siinä, mun kaikki pikkarit oli kadonnu johonkin 🤷🏻

Thank god i have a big butt 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Tosiaan ihana herätä siihen ku pikkarit on veressä ja tosiaan oot iha sillee häh koska yöllä kun kävin vessassa niin ne ei ollu viel alkanu, sit ku heräät oot sillee mitäh, yhtäkkiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Just parhaaseen aikaan niin että pikkarit on veressä mut thank god en huomannut sängyssä verta
 
Ylös Pohja