Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
I mean. Ne on tooooooosi saggy nytten niin mietin kuinka pahat ne on sillon. Ja siis oikeesti oikeesti pahan näköset. Niin hirveen näköset et mä varmaan meen leikkaukseen ennemmin tai myöhemmin. Ei niitä pitkään pysty kestämään. Ja sitten ihmetellään miksi mä ajattelen näin kun ajattelen. No ehkä siksi että naiset on vitun rumia edelleenkin? Jokainen sen näkee. Niin eikä sitä pysty piilottaa. En tiedä pystyykö piilottaa liiveillä mutta liivit itessään on ihan kamalaa mulle laittaa päälle en pysty ees kattoo niitä.

Ennemmin tai myöhemmin meen leikkaukseen ja miks ei samantien menis maskulinisaatioon ennemmin kuin kohotukseen. Sit pääsis kokonaan eroon. Molemmissa kuitenkin ihan kivat riskit niin sama kai se on mennä samantien maskulinisaatioon.
Mut ajattelepa mitä tapahtuis jos teen tän (tai kun teen tän?) ja sit muutan mieleni. En kyllä usko muuttavani mut jos joku päivä herään psykoosista niin mitähä sitte tapahtuis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I mean ei kukaan haluu rintoja (no jotkut hullut haluu) niin silleen miks mä haluisin? Nehän edelleen rikkoo sen estetiikan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kohotusleikkaus joo mutta edelleen ne vitun gross säkit ois siinä vaan toki täydellisempänä mutta on se silti oksettavaa joten

En pääse tästä eroon koskaan. Tää ei lopu ikinä. Oon ihan valmis kuolemaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Entä jos tekisin hitaan itsemurhan nälkiinnyttämällä itteni? Tappaisin itteni anoreksiaan. Jos kerta muutenkin haluu kuolla. Vahinko vaan ettei muut anna mun lopettaa syömistä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Onneks peniksiä pidetään yhtä paljon oksettavina kuin vulvaakin, joten sinänsä lose-lose situation koska molemmat on kuulemma oksettavia. Valitsisin silti peniksen any fucking day. Koska se on paljon vähemmän nolo. Itse asiassa se ei ole juuri yhtään nolo. Vulva on noloin asia mitä maailmassa taas on joten sucks to be me. Ja nyt voiskin alkaa suunnitella taas itsemurhaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En oikein ymmärrä miksi naisia syntyy jos se tekee niin oksettavan susta. Kuka muka haluu elää koko elämänsä oksettavana sitten?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Yli vuoden kestänyt nyt. Mikä on merkki vakavasta mielenterveyden häiriöstä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"Love the belly!!"

"She got hotter 😍😍😍"

Nii siis tos on kaikki mitä mun pitäs tarvita. Kaikki mitä mun pitäs tarvita. Ja se ei tee yhtään mitään mulle. Yhtään. Mitään. Joten mikä sit tekee?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Periaatteessa jos miettii niin mulla on syömishäiriö, pakko-oirehäiriö, dysmorfinen ruumiinkuvahäiriö, sukupuolidysforia ja mitä muuta? Masennus?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oikeastaan masennus ei ole kyllä mikään erillinen juttu jota tarvitsisi mainita :D mun masennus parantuisi jos parantuisin noista muista sairauksista. Se on täysin noista teemoista johtuva oire.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä en tiedä yhtään miten mä saan laihdutettua. Mä en uskalla mennä kävelylle nyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Nonniin......

Eli on ja ei taas..

En nyt viitsi vainoharhaisena kirjoittaa liikaa mutta tosiaa olin siellä silleen: "no kun... On ja ei."

Eli olet ihastunut ja et ole ihastunut vai mitä :D

No mutta hyvä homma

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
On kyllä niin ristiriitaisia mun jutut että ihan huvittaa.

Siis sen lisäksi että ihastus on nainen niin ei ole myöskään mikään äärettömän laiha joten :DD

Tässä on vähintään kaksi ristiriitaa meikäläisellä. Ihan vitun outoa meininkiä.

Mutta se on vain totta että sille ei yksinkertaisesti voi mitään. En yhdellekään ihastukselle joka on mulla ikinä ollut, oo voinu yhtään mitään. Joten silleen se on sit mitä on. Ja vaikka on nää asiat, niin silti se näköjään ei sillä tavalla vaikuta siihen kehen ihastun 👍🏻🤡

+ Oon edelleen sitä mieltä että tässä saattaa olla jonkin verran osuutta siinä nimenomaan biseksuaalisuudella. Ei kokonaan mutta luulen että se voi olla jotenkin myös siitä että osittain siks mulla on tää juttu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Just tälläset uutiset on paskaa. Turpa kiinni nyt ja ikuisesti. En katso uutisia enää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Myös ihan hämmentävää että tulee tosi outo olo niin kuin eunkwang ei oliskaan mitenkään oikeesti totta. Se tulee jotenkin siitä kun tuntuu että ajelehdin jotenkin kauas itsestäni ja koen itteni käytännössä melkein eri ihmiseksi silloin jos on niiku tää puoli läsnä. Koska koen ne kirjaimellisesti kahtena eri puolena. Vaikka ne voi olla samaan aikaankin ja onkin suhteellisen samaan aikaan, mutta silti koen jotenkin että on "hetero-minä" ja "lesbo-minä". En tajua kuinka se tuntuu niin erilliseltä. Tälläkin hetkellä just koen sen niin omituisena ajatuksena koska kun näin tän tyypin niin vähän aikaa on silleen hetkinen oliks kaikki aikasempi ees totta. Vaikka oon tietysti EDELLEEN rakastunut Eunkwangiin ja hoyoungiin. Ei ne ihan niin nopeesti lopu. Mut hetkellisesti tulee sellanen olo et mitä vittuu olikse ees totta ja also ootko ihan varma ettet juksaa itteäs? Ja siks että hetero-minä on aina vahvemmin esillä niin siksi koen sen toisen puolen vieläkin täysin epätodellisena. Sitäkin miettii onkse edes totta.

Mutta.... Okeeeiiii......

No oletan molempien olevan totta koska kai mä nyt ihastumisen tunnistan. Tai jos en niin mitä siitä :D mut.

Se on kyl näin jälkeenpäin hauskaa koska silloin kun ajattelin vielä että mun on sit pakko olla hetero jos kerran mulla on tää juttu. Et se on loogista (mut huom, ihminen ei koskaan oo looginen, ei ainakaan missään mikä liittyy vähääkään seksuaalisuuteen). Niin silloin mä ajattelin tähän tyyliin: "jos oon hetero näköjään oikeesti, niin minkä takii must on sit kiva nähä naispareja?" Koska silloinkin, despite the fact että mul oli tää juttu silloinkin, niin jollain tavalla musta oli kiva nähä naispareja mikä on kyllä sinänsä vähän outoo :D mut toisaalta ymmärrettävää kyllä biseksuaalilta. Toisaalta ei ymmärrettävää antifeministisekopäältä. Sit olin vaan ihan et mitä. Mut on ollut aika omituiset ajat tässä kyl. Koska on ollu aikoja jolloin en oo samaistunu ollenkaan homoiluun. Siis yhtään. Vieläkin mietin sitä yhtä elämäni biisi jaksoa missä oli se joku homo (siis nainen mutta en tiedä oliko se lesbo bi tms) ja sit olin vaan silleen couldn't be me koska se oli yhdessä naisen kanssa. No siis, voi ollakin etten voisi olla, mutta teot on sitten asia erikseen verrattuna siihen mitä joku on. No joo. Ja juuri viime yönä näin jotain erityisen lesbomaista unta en tosin vain muista kunnolla mikä se oli.

Muistan muuten (tai okei, tää on taas näitä etten tiedä muistanko oikein vai en.... Huom, kuten falling slowly case.... :D) että olisin joskus nähnyt jonkun myös melko lesbomaisen unen ja en tiedä oliko se lapsena, mutta ajattelin silloin tarkottaako se sitä että pidän tytöistä (kuulostaa oudolta sanoa noin koska en varsinaisesti pidä mutta pidän sillain kuitenkin 🤡). Mut taisin ajatella että ei se tarkota sitä vaan voi nähä silti kaikenlaisia unia. No joo, on se varmaan tottakin, että voi nähä kaikenlaisia unia, mutta mun tapauksessa se nyt on näköjään kuitenkin niin. Muistan sen unen viban vieläkin mutten ehkä osaa sitä kuvailla silleen. Siinä oli kuitenkin joku toinen tyttö. Ja mun mielestä joko romanttista tai seksuaalista. Ja en varmaan ollu kovin vanha sillon. Sit ihmettelin miks näin sellasta unta. Enkä edes tiedä oliko mitään tapahtunut vielä siinä vaiheessa tai kuinka hyvin tiedostin muuten mitään siitä. Se on kuitenkin aika mielenkiintoinen muisto, koska muistan niin vahvasti että olin aika paljonkin sitä mieltä että olen hetero. Ei se edes aidosti tuntunut siltä että se olis totta, se tuntui vain pelkältä merkityksettömältä unelta. Että se oli vain uni.

Sitten muistelisin myös että oisin lapsena (ehkä 6-9-vuotiaana?) tehny simsissä lesboparin :D tosin uskon että heterokin olisi voinut sen ehkä tehdä. Toinen asia mistä en oo varma mutta joskus koulussa kun huudeltiin jotain homoista/lesboista niin kyllä mä jotain taisin siinä itessäni tunnistaa koska mulla on se outo muisto koulun pihalta ja oon varmaan jotenkin melko hatarasti tunnistanu sen itestäni. Myös silloin kun Salkkareissa oli helin lesbokuviot menossa niin muistelisin hämärästi että olisin siinäkin sen tunnistanut itessäni mutta EN oo satavarma ollenkaan :D sinänsä aika hämmentävää miten lapsi vois sellasta mitenkään tunnistaa mutta no, minkä ikäsenä se yks keissi nyt sitten olikaan. Se oli kuitenkin aika selvää mutta ei mulla ollu sellasta kokonaisuutena käsitystä siitä varmaan että olen tällainen ja tällainen, kun se oli yksi ainut henkilö josta tapahtui niin. Mut se oli erittäin nuorena koska on niin hämärän peitossa koko muistikuva. Nään vieläkin sen tytön kodin kyllä mielessäni että se on jokseenkin jäänyt muistiin :D ja se on ihan helvetin ahdistava muisto. En tajua miks sen piti vetää sellaset ongelmat siitä ku en mun mielestä millään tavalla ahdistellu sitä, oisinko vaan sanonu jtn että tykkään siitä mutta en vaan muista miten ja niin edelleen mutta tuskin se nyt vittu niin kamalaa oli että siitä piti tehdä sellanen numero. Mutta oli vissiin sit niin järkyttävä ja pelottava kokemus. Vaikken tehnyt vittu mitään asiatonta omien muistikuvieni mukaan :D mutta ilmeisesti asian ilmaiseminen ääneen oli asiatonta xD no, ei oo sen jälkeen hirveesti tullu sellasta tehtyäkään.

Ja tää yhä jaksaa naurattaa mua, että oikeasti tää homma oli tapahtunu, mut sit lukiossa koen samanlaisen asian ja oon shokissa siitä ihan kuin olisin tajunnut sen ensimmäisen kerran. Ja huom vielä, ennen sitä oli JUURI öööööö...... About vuoden vaihtuessa (2015 alussa siis) ollut samanlainen keissi toisesta, joten miten oon voinut olla joskus huhtikuussa 2015 (huom 16-vuotiaana) täysin shokissa niin kuin se ois ollu ensimmäinen? Tää ei vieläkään valkene mulle 🤡 joojoo 🤡 nooh urpous on elämän pituinen luonteenpiirre

Ja usko huvikses ettei nekään ollu ainoat vaan siinä välissä oli vielä lisää, joista oli jopa käyty keskusteluja kavereiden kanssa (yläasteella?) tai ainakin yhdestä niistä

Muun muassa tanssiopettajani sekä yksi ohjaaja(?) leiriltä.

Tyhmyys on voimakasta.

EI VITTU unohdin ihan täysin sen :DDDDDD yksi kaverini myös yläasteella :DDDD miten unohdin sen?????? Täähän oli ihan klassikko keissi.

Että tyhmyys on kyllä ihan todella voimakasta.

Ja muutenkin noudattaa ihan samaa kaavaa 😭😭😭😭 tanssinopettajassani oli paljon samaa kuin tässä nykyisessä 🤡

Ihan oikeesti naurattaa pahasti jo tämmöset

Siis nyt vasta huomasin miten samaa kaavaa ne noudattaa ei vittujoo

Vai siis....... Onko kaikilla oikeasti näin? Ja sit ne jotka sanoo olevansa heteroita sanoo niin vaan siks jos ne on samanlaisia kun minäkin ettei ne tajuu yhtään mitään :D

Vai onko aitoja heteroita olemassa 🤔 onko heterot vain myytti 🤔

Ei vittu nyt rupes koko elämänhistoria vilistää silmissä siis ihan kokonaisuudessaan ja yleisesti ottaen

Ihan outo muistaa yhtäkkiä se kaveri yläasteella ja mä mietin sitä keissiä kun olin jäänyt bussista pois ja kävelin kotiin, ja olin ollu kavereiden kanssa jossain. Tosin en muista oliko tää tyyppi siel vai muiden kaa. Mut kuitenkin mietin keissiä kävellessä ja olin et öööööööhhhhhhhhhhhhhhh. No samassa paikassa jokunen hetki myöhemmin ajattelin eunkwangia (ennustusta) ja olin et öööööööh joo sounds very possible.

Muutenkin. Nyt hämmennyin 🙄 ajattelin äsken jotain liittyen eunkwangiin mut en tiedä mitä se oli

Ja muutenkin mitä on biseksuaalisuus? Siis mitä niinku ihan _oikeasti_ on biseksuaalisuus? This? Really? Jopa silloin kun mietin sitä kaveriani niin olin että this is fake. Siis ajattelin että se koko ihastus siihen on feikkiä. En vieläkään tiedä oliko se feikkiä vai ei.

Tosin....
Jotenkin en silti ihan usko että kukaan kehittelee (näin monta vielä) tämmösiä ihan huvikseen tyhjästä. Kai niissä joku pohja sitten on.

Varsinkin kun muistelin sitä lukiojuttua, niin huomasin tosiaan et siinä on joku ihan ihme kaipuu mikä ei käy järkeen varsinkaan ottaen huomioon millainen naisvihaaja minä olen. Niiku hyyyyyyyi yäkkkkk. Silti siitä tuli mieleen se samanlainen tunne mikä oli viime yön unessani. En tosin viitsi kirjoittaa enempää siitä koska en osaa.

Mutta mitääääääää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
MUN PITI MENNÄ JO NUKKUMAAN MUTTA JÄIN VAAN POTEMAAN EKSISTENTIAALISTA KRIISIÄ??

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Huoh ei muilla oo tarvetta MOLEMPIIN

koska se on TARVE

voimakas tarve

Eikä sitä tarvitse täyttää seurustelemalla mutta se tarve ilmenee kuitenkin tunteina?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja sillä häivytän pahimmat nolouden ja kiusallisuuden tunteetkin aiemmista seksiajatuksista kun muistutan itseäni siitä että se on tarve jolle en voi mitään 🤡

Ylös Pohja