Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Tavallaan sen tiedostan mut silti uskon jollain tavalla vahvasti noihin asioihin eli kaiken järjen mukaan sen luulis olevan psykoosioire

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mitä sä meinaat et joku nainen on tyytyväinen sukupuoleensa? Ei kukaan voi olla. Vaihtaisin alta aikayksikön koska KUKAAN ei voi rakastua naiseen eikä rakastukaan todellisuudessa.
Siis kyllähän mä nyt nään et miehet "rakastuu" naisiin kaiken aikaa. But not REALLY. se on jotaki pseudo hommaa must.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Uskon et ainut todellinen rakastumisen muoto on se kun nainen rakastuu mieheen taiiiiiii ehk jos mies rakastuu mieheen tai EHKÄ jos nainen rakastuu naiseen idk. Mut mies naiseen? Ei ikinä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Rakastun vaan niin täysin

Tää on todella säälittävää varsinkin shiyun ja A:n kohdalla

Ja silleen mut se on kuitenkin totta, myönnän

Oon myöntänyt jo kauan sitten. Et ne on taas pahimpii henkilöit mitä on.

Muistelisin et en meinannu myöntää olevani ihastunut A:han aluksi, kauan sitten, ja shiyu.. en ensin vissiin meinannut myöntää sitäkään? Varmaan just siks kuinka insane behavior on rakastua silmittömästi telkkaris näkemäänsä ihmisee, vieläpä heti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Aha selvä. Oon done :D en nähny tätä aikasemmin but he has a ring on his finger. I think i will die :D and it feels actually worse than i felt about jakob when i saw that for the first time.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Okei i think i will die so i have to sleep.

I'm literally so in love btw.

Without knowing him at all. I'm gonna die because he has a ring. Okei nyt vaan mietit että oot selvinnyt jakobistakin eikä se ees tunnu kovinkaan pahalta koska oon niin tottunu siihen. Miks shiyun kohalla se tuntuu sit pahemmalta

Ylös Pohja