Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Jimmy Fallon Fighting GIF

And wtf i

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
The only thing i can do is say toric stuff but it doesn't even help

Ainut mitä voin tehä on käyttää eri sanoja ja se ei mitään vie pois silti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Maha:
> Ole tyhjä af
> Ala sattumaan ihan vitusti kun syö mitään enemmän kuin 1 leivän

Ei vielä mutta varmaan pian

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Olisin ideaali anoreksiapotilas jos kestäisin nälkää sillä mun vatsa ei tosiaankaan kestä ruokaa ollenkaan joten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja koska en kestä nälkää nii siks oon lihava

Ainii oonki normaalipainonen

No hitto

Mut olin lihava aikoinaan kyl.

Mut syy miks en oo alipainonen esim nii on se etten kestä nälkää. Ainut asia mikä pitää mut erossa unelmakehostani.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Onko sit niin et ne jotka sairastuu actually vakavaan anoreksiaan ei tunne nälkää.

Koska mä en pysty kestämään sitä huolimatta siitä vaikka haluun kovasti olla alipainonen vieläkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Onko sit niin et ne jotka sairastuu actually vakavaan anoreksiaan ei tunne nälkää.

Koska mä en pysty kestämään sitä huolimatta siitä vaikka haluun kovasti olla alipainonen vieläkin
Hetkonen? Miks alipainonen? Miksei normaali paino muka riitä? Ei siis tää nykyinen paino vaa alhaisempi paino mut normaalipainoinen silti. Kyllähän se nyt varmaa riittäis. Ehkä. No vaikee sanoo ku mun pitäis nähdä se tietääkseni et mikä mulle riittää. Ainut minkä tiedän on se että tää nykyinen EI riitä.

Ja ajattele että jotkut fat fetish ihmiset vielä yrittää lihottaa itteensä. Ajattele että joku HALUAA olla lihavampi. Ja mulle ei riitä ees tää vaikka oon normaalipainoinen mut mun pitää silti olla laihempi, PAKKO. Mut en vaan laihdu. Joo se on tietysti hyvä homma ja sillee että en oo lihonu ylipainosekskaa. Mut silti en ymmärrä miks en voi saada edes sitä. Jos en voi vaihtaa sukupuolta nii at least let me be 57 kg like fr. Tai ehkä se ei riitä mut edes se. Meanwhile en oo koskaa päässy tonne asti.

Ylös Pohja