Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Vaikka jotenkin mulla tuli siinäkin jo sellanen "mun rakas" vähän niinku fiilis. Vaikka en tiennyt kuka, mut se tunne iski niin vahvana ja TIESIN. Siis se oli jotenkin lämmin tunne. Tavallaan. Joten siit tulee vähän sellanen. Samanlainen kun eunkwangista oli se ennen kun varsinaisesti rakastuin siihen, niin kun tuli se tunne kun tiesin et se on se oikee (niin sanotusti).

"Tiesin"

Kusetustahan nää on molemmat mut kuitenkin jostain syystä noi tapahtu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Niin siis. Sattumaa jos on nii vaatii aika helvetinmoisen määrän sattumia. Ensinnäkin jos puhutaan pelkästään hoista ei eunkwangista ollenkaa. Nii ensin pelkkä se sattuma et ooooh ihan sattumalta tuli taewoon musavideosta taas yksi ennustus et tääähhhhh tyyppiiiiih jonka kaa tuun seurusteleeee. Ensinnäkin jo se. Sitten se sattuma nro 2 niin toi juttu että katon tota ja oon et nii tää tyyppi siis joka on joku hyvin vahvasti vielä taewoohon liittyvä muutenkin kuin vain se että se nyt sattu liittyy siihe musavideoon. Eli ei silleen et se ois ollu vaikka joku random kpop idol tyyliin..... No, kuka tahansa. Vaikka joku felix :D koska tavallaanhan se ois voinu liittyy siihen musavideoon (siis ei silleen mut jos ajatellaan et se ois voinu olla kenest vaa tahansa) mut se ei liity taewoohon mitenkään tai ainakaa tarpeeks. Kai mä sit siin kohtaa jo aattelin siihen tyyliin et se on varmaa samas bändis taewoon kaa. Tai sit aattelin et se muute vaa vahvasti liittyy. En muista mitä. Mut kuitenkin et se liittyy. Ja sattuhan se sit olee samas bändis. No. Kas kummaa.

No joo mut että jos noi ois molemmat ihan sattumia nii joo aika jännää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
HELVETTI toihan ei muuten oo sattumaa

Tajusin sen muuten varmuudella vasta nyt

Herranjumala...... Muuten

Siis sillein että sehän ois voinu olla jotain rakkaudenkipeetä hölynpölyä se ennustus mutta että............... HYVIN SATTUKI OSUU HOIHIN. KAS KUMMAA MIKÄ SATTUMA.

ei tää voi olla todellista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Siis SANO et se on pelkkää rakkaudenkipeetä hölynpölyä?! Eikö?! :D kai ny tollanen sattuma voi helposti käydä. Eihän se oo kummonenkaan sattuma.... Ei......

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei ollenkaan omituista että kattoo sitä t:tä ja ajattelee että se on taewoohon liittyvä tyyppi ja tuun ihastuu siihen ja samal se ddaraga homma mikä oli ollu jo AIEMMIN siitä seurustelusta

Anteeks mut mua alkaa oksettaa nyt lowkey ja mahaan sattuu jonku verra

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Computer Help GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
No nyt ainakin tiedän ettei elämä oo oikeeta vaan joku sairas vitsi joten ei kai tässä mitään hätää sitten ookaan

Ylös Pohja