Mut VAIKKA oliski trans
VAIKKA OLIS NIIN
Sovitaan nyt et oon trans vaikka niin okei
Vaikka transmies, ihan sama.
Niin MIKSI se ei merkittävästi auttais siihen että sä ajattelet sen MUIDEN IHMISTEN KAUTTA. muiden mielipiteiden kautta. Mikset sä voi alkaa pitää vaikkapa nyt ti***** jos sä vain katot että okei no miehet tykkää niistä. Niin MIKS se ei tee sille mitään? Siis miksei se vaan......... Mikset sä vaan voi unohtaa tätä juttua ja ruveta normaaliksi? Kyllä nyt luulis transmiehelläkin olevan niin että jos rakastuu miehiin anyways ja ajattelee sen niin päin niin eikö se nyt luulis oikeesti auttavan dysforiaan ihan merkittävästi. Vaikka itse sitä inhoaakin, jos joku muu siit tykkää voimakkaasti niin..... Eikö se loogisesti auttais dysforiaan????? Silleen: Vaikka minä INHOAN siis se inhon tunne omaa kehoa kohtaan on mielettömän voimakas mut jos TOINEN ihminen on et tykkään tosi tosi paljon ihan oikeasti, niin eikö se nyt merkittävästi pitäs lieventää sitä inhoa? Edes puolet parempi olo pitäs olla kaiken logiikan mukaan. Vaikka itse inhoaa niin jos joku toinen pitää niin täytyyhän sen auttaa? Mutta EI EI, ei voi. Sitä paitsi ei mulla ole poikaystävää. Mutta miksei reddit kommentit edes auta? Tuossahan tuo on selvästi sanottuna eikä se auta mua ollenkaan. Tää on kyllä joku syvempi ongelma kuin trans. Täs on jtn outoo. Miten se ei muka auta jos...... Siis... Jos on joku transmies (joku muu, ei minä) ja sillä on poikaystävä. Niin onhan se nyt aivan selvää että sen dysforiaa pitäis edes auttavasti helpottaa se että sillä on poikaystävä ja sen poikaystävä pitää sen kehosta vaikka se itse sitä inhoaakin. Vai?
Ei tää on ihan loputonta helvettiä :D voisin sytyttää itseni tuleen