Siis on niiiiin kummallista että koko elämän ihmiset opetetaan itsestäänselvyytenä kulttuurillisesti siihen että mies ja nainen täydentää toisiaan, niin sen kuuluu olla, niin se on ja veto on molemminpuolista ja se on se kaikista luonnollisin vaihtoehto.
Ja tästä huolimatta mulla puuttuu normaali ymmärrys siitä ja vetelen kaiken maailman faktoja siitä kuinka se NIMENOMAAN EI ole näin, että mies ei varsinkaan tunne vetoa naiseen mutta toisinpäin tietysti kyllä. Että kuinka se luonnollisin vaihtoehto nyt mulla onkin sitten niin ettei se olekaan luonnollista?
Siihenhän meidät opetetaan itsestäänselvyytenä ja joillekin se on itsestäänselvyys mä taas en ymmärrä sitä kirveelläkään koska tota........ Mitä vittua? Ei se vaan mene niin :D ei siinä oo mitään luonnollista eikä sillä miehellä varsinkaan voi olla mitään tunteita pelissä. Totta kai nyt nainen nauttii siitä näystä jos näkee alastoman miehen mutta toisinpäin ei voi kyllä olla 😵💫 error, error. Grossed out mode activated fr. Tai niin se ainakin mulla toimii :DD en minäkään nauti näystä jos joudun alastoman naisen kanssa sänkyyn. Grossed out mode activated. Joten en ymmärrä miten voi olla niin että miehillä ei toimis näin. Ja huom, mä silti fantasioin aiemmin siitä. Ja silti grossed out asf.
Lisäksi, oon koko elämäni "ollut käytännössä bi" ja silti mulla ei vieläkin eikä koskaan ennenkään oo ollut hajuakaan siitä mitä se on kun aidosti kohdistuu kaikki seksuaaliset romanttiset kaikki tunteet tyttöihin. Ei sitten mitään tietoakaan siitä tunteesta. Tiedän sen kyllä mitä se on kun ne kohdistuu miehiin. Mutta mulla on jääny joku aspekti puuttumaan tästä sillä mulla ei ole pienintäkään hajua millaista miesten elämä on siinä suhteessa, tuntuu täysin vieraalta, vaikka oon olevinaan ollu "aina bi". Mikä siinä sitte mättää? Ilmeisesti en ole keskittynyt niihin kuitenkaan koskaan kauheasti. Oon lähinnä keskittynyt miehiin. Joten se "hetero"miesten maailma on mulle kyllä ihan vieras. Ei tietookaan miltä se tuntuu että haluaa vaimon :D voi olla että oon joskus halunnut vaimon?????? Nuorempana varmaa oon sitä ajatellut mutta en nyt muista. Noooooo, kuitenkin.
Noooooo eipä tuossa mitään :D