Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
No sitten toisaalta jos 2020 alkoi nämä tietyt jutskat niin sillä voi olla osuutta mutta ei niihin aikaisempiin juttuihin sitten taas voi olla osuutta sellaisella mikä tapahtui niiden juttujen jälkeen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Vituttaa kun kaikki dysforia heti niputetaan Transiksi

Vaikka en ole trans itse

Kaikki skpl dysforia ei ole transsukupuolisuutta :) sitä ei kuitenkaan suostuta ymmärtämään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Vituttaa. Nyt kun olen vihdoin tajunnut että en ole trans, niin rasittaa oikein kun joka helvetin kohdassa tulee ne jutut vastaan vaikka tässä on kyse ihan muusta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Totta kai se menee sekaisin kun siinä on kyse ihan samasta asiasta mutta syy siihen on vain eri. Transiudessa se on sisäsyntyistä ja tässä taas EI.

Ja nyt käy järkeen sekin että miksi en vieläkään tavallaan halua niihin korjaushoitoihin, vaikka siis tavallaan haluankin tietysti, mutta se pieni tunne siellä että miksi en halua.

Niin ymmärrettävää, koska en ole trans 😂 joten kai se pieni ääni siellä varottaa mua? Ettei tää oo sun tapauksessa se apu siihen.

No kiva juttu nyt täytyy sitten kiinnittää extra huomiota siihen että sanoo kaikille että niin en siis ole trans. Jos meen jonnekin hoitamaan tätä dysforiaa, niin pitää sanoa että niin, tämä johtuu mulla siis muusta kuin transsukupuolisuudesta. Ettei ne ammattilaiset TAAS ala sekottamaan sitä minkä oon ite jo tajunnut. Viimeksikin terapeutti sanoi että oon trans heti kun otin dysforian esiin. Ja hän oli tosi mukava, mut tavallaan hämmentävää sitten kun ei mitään muita dysforioita voi ollakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis tää on kyllä helvetti maan päällä. Pitää vain toivoa että kuoleman jälkeen ei ainakaan ole näin kauheaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut onhan se siis tavallaan ihan ymmärrettävää sinänsä niputtaa transiksi

Jos joku haluaa kovasti olla mies

Niin kyllähän se tavallaan makes sense että se niinkun ymmärretään transsukupuolisuutena

Mutta kun tavallaan kun ei kukaan voi olla mies ei edes korjaushoitojen jälkeen se ei vaan oo totta

Voi haluta kyllä ja kovastikin mut ei voi olla. Koskaan. Ja sehän siinä pakokauhua tuokin.

Taas terapeutin näkökulman mukaan oon aina ollu mies syntymästä saakka (tai muu tms.) en koskaan nainen

Noh. Mikä nyt sitten onkaan se oikea näkökulma, sitä en tiedä. Kai tärkeintä olis se että mikä auttaa MUA.

niin
...... Tosiaan :D ei taida auttaakaan mikään? :D paitsi ehkä rakkaus? Mutta sekin on vähän sellainen epätoivoinen viimeinen yritys että jospa tää toimis... Elättelee toiveita siis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Huoh oon valmis kokeilemaan sitä

Tbh saatan olla ehkä valmis jopa epätoivoisesti kokeilemaan sitä kenen vaan muunki kanssa eikä edes pelkäsin hoi jne sankarit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Tbh ne mitä ajattelin kokeilla on , noh, tää eräs hoitomuoto johon mulla on jo aika varattuna, ja rakkaus, sit jos se joskus tulee edes kohdalle. Kolmas voi olla vielä terapia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis on niiiiin kummallista että koko elämän ihmiset opetetaan itsestäänselvyytenä kulttuurillisesti siihen että mies ja nainen täydentää toisiaan, niin sen kuuluu olla, niin se on ja veto on molemminpuolista ja se on se kaikista luonnollisin vaihtoehto.

Ja tästä huolimatta mulla puuttuu normaali ymmärrys siitä ja vetelen kaiken maailman faktoja siitä kuinka se NIMENOMAAN EI ole näin, että mies ei varsinkaan tunne vetoa naiseen mutta toisinpäin tietysti kyllä. Että kuinka se luonnollisin vaihtoehto nyt mulla onkin sitten niin ettei se olekaan luonnollista?

Siihenhän meidät opetetaan itsestäänselvyytenä ja joillekin se on itsestäänselvyys mä taas en ymmärrä sitä kirveelläkään koska tota........ Mitä vittua? Ei se vaan mene niin :D ei siinä oo mitään luonnollista eikä sillä miehellä varsinkaan voi olla mitään tunteita pelissä. Totta kai nyt nainen nauttii siitä näystä jos näkee alastoman miehen mutta toisinpäin ei voi kyllä olla 😵‍💫 error, error. Grossed out mode activated fr. Tai niin se ainakin mulla toimii :DD en minäkään nauti näystä jos joudun alastoman naisen kanssa sänkyyn. Grossed out mode activated. Joten en ymmärrä miten voi olla niin että miehillä ei toimis näin. Ja huom, mä silti fantasioin aiemmin siitä. Ja silti grossed out asf.

Lisäksi, oon koko elämäni "ollut käytännössä bi" ja silti mulla ei vieläkin eikä koskaan ennenkään oo ollut hajuakaan siitä mitä se on kun aidosti kohdistuu kaikki seksuaaliset romanttiset kaikki tunteet tyttöihin. Ei sitten mitään tietoakaan siitä tunteesta. Tiedän sen kyllä mitä se on kun ne kohdistuu miehiin. Mutta mulla on jääny joku aspekti puuttumaan tästä sillä mulla ei ole pienintäkään hajua millaista miesten elämä on siinä suhteessa, tuntuu täysin vieraalta, vaikka oon olevinaan ollu "aina bi". Mikä siinä sitte mättää? Ilmeisesti en ole keskittynyt niihin kuitenkaan koskaan kauheasti. Oon lähinnä keskittynyt miehiin. Joten se "hetero"miesten maailma on mulle kyllä ihan vieras. Ei tietookaan miltä se tuntuu että haluaa vaimon :D voi olla että oon joskus halunnut vaimon?????? Nuorempana varmaa oon sitä ajatellut mutta en nyt muista. Noooooo, kuitenkin.

Noooooo eipä tuossa mitään :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Myös: oon siis oikeasti ollut puoli vuotta nyt ihastunut son hoyoungiin. Puoli vuotta. Mitä vittua? Puoli vuotta tapahtui siis missä vitun vaiheessa?

Minä? Ollut ihastunut son hoyoungiin? Puoli vuotta? Selvä. Taisin hämmentyä alussa siitä niin paljon että juutuin siihen kohtaan ikuisiks ajoiks tjsp.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Sekin on hauskaa, että god oli ihan vaan... Siis olinhan mä siitä kuullu aiemmin. Jotain. Mul oli jonkinlainen konsepti tosin hyvin hutera sellainen. Että se oli... Group siinä missä muutkin. Ei mitään erityistä koskaan. Kunnes oli erityistä yhtäkkiä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ja tuota, sillon kun tää aavistus sit tapahtui niin mä en todella tiedä muistinko edes sitä että taewoo on siinä koska konsepti oli todella hutera.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Olin vaan silleen "tähän liittyvä, nää jutskat" mutta en tainnut ajatella että "it's god". Tbh en muista että olisin ajatellut. Olin varmaan että "niin kai taewookin oli jossain bändissä"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ei ollu konseptia hoista, ainoastaan se mitä olin nähnyt siitä ohjelmasta ja siitä en edes tiennyt olevan kyse

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis on niiiiin kummallista että koko elämän ihmiset opetetaan itsestäänselvyytenä kulttuurillisesti siihen että mies ja nainen täydentää toisiaan, niin sen kuuluu olla, niin se on ja veto on molemminpuolista ja se on se kaikista luonnollisin vaihtoehto.

Ja tästä huolimatta mulla puuttuu normaali ymmärrys siitä ja vetelen kaiken maailman faktoja siitä kuinka se NIMENOMAAN EI ole näin, että mies ei varsinkaan tunne vetoa naiseen mutta toisinpäin tietysti kyllä. Että kuinka se luonnollisin vaihtoehto nyt mulla onkin sitten niin ettei se olekaan luonnollista?

Siihenhän meidät opetetaan itsestäänselvyytenä ja joillekin se on itsestäänselvyys mä taas en ymmärrä sitä kirveelläkään koska tota........ Mitä vittua? Ei se vaan mene niin :D ei siinä oo mitään luonnollista eikä sillä miehellä varsinkaan voi olla mitään tunteita pelissä. Totta kai nyt nainen nauttii siitä näystä jos näkee alastoman miehen mutta toisinpäin ei voi kyllä olla 😵‍💫 error, error. Grossed out mode activated fr. Tai niin se ainakin mulla toimii :DD en minäkään nauti näystä jos joudun alastoman naisen kanssa sänkyyn. Grossed out mode activated. Joten en ymmärrä miten voi olla niin että miehillä ei toimis näin. Ja huom, mä silti fantasioin aiemmin siitä. Ja silti grossed out asf.

Lisäksi, oon koko elämäni "ollut käytännössä bi" ja silti mulla ei vieläkin eikä koskaan ennenkään oo ollut hajuakaan siitä mitä se on kun aidosti kohdistuu kaikki seksuaaliset romanttiset kaikki tunteet tyttöihin. Ei sitten mitään tietoakaan siitä tunteesta. Tiedän sen kyllä mitä se on kun ne kohdistuu miehiin. Mutta mulla on jääny joku aspekti puuttumaan tästä sillä mulla ei ole pienintäkään hajua millaista miesten elämä on siinä suhteessa, tuntuu täysin vieraalta, vaikka oon olevinaan ollu "aina bi". Mikä siinä sitte mättää? Ilmeisesti en ole keskittynyt niihin kuitenkaan koskaan kauheasti. Oon lähinnä keskittynyt miehiin. Joten se "hetero"miesten maailma on mulle kyllä ihan vieras. Ei tietookaan miltä se tuntuu että haluaa vaimon :D voi olla että oon joskus halunnut vaimon?????? Nuorempana varmaa oon sitä ajatellut mutta en nyt muista. Noooooo, kuitenkin.

Noooooo eipä tuossa mitään :D
Siis täähän on vaan se että en mä voi tuntea mitään muuta ku mitä mä ite tunnen. En mä voi tajuta muuta ku mitä mä tunnen. En mä voi tajuta sitä mitä joku toinen tuntee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut elän kuitenkin jossain toisessa universumissa missä homoseksuaalisuus ainakin miesten välinen on se luonnollinen asia ja heteroseksuaalisuus luonnoton

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis enhän mä nyt VOI tajuta sitä jos mua ei tissit viehätä niin enpä sitten tiedä mitä se on, whatever. En voi kokea muuta kuin omaa elämääni

Ylös Pohja